Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat zie ik daar? Juist. Een wit lijntje om je render. En wat betekend dat? Dat je hem niet hebt ingeblend. Erg slordig, want je kan het wel. Je hebt een mooie achtergrond en een mooie render, maar het is geen geheel. Want als je de achtergrond zo zelf in elkaar hebt gezet, mag je daar best trots op zijn. Jammer dat je er niks mee hebt gedaan. Border zou niet misstaan, tekst ook niet. Want met de tekst 'V for Vendetta' moet je toch wel iets grafisch moois uit je hoge hoed kunnen toveren. :)

Geplaatst:

2 minuten werk? Ik zie, net als TomHagen, niet echt wat je nou precies gedaan hebt. Oké, ik zie wat leuke stipjes op de stock, maar de render is niet ingeblend, er is geen tekst te bekennen, de achtergrond is leeg en er is geen zichtbare border. De C4D is goed gekozen, maar waarom doe je dan helemaal niks met de rest van de signature?

Geplaatst:
Nou, ik ben helemaal niet goed in tekst. Is er een tut op het forum hoe je de text mooi maakt? :)

Je kunt allicht deze, deze, deze en deze tutorials eens bekijken. Ze zijn allemaal gemakkelijk te volgen, en vergen niet ontzettend veel van je Photoshop-kwaliteiten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...