Jump to content

Mexicaanse griep


Cabyon

Recommended Posts

Dieko heeft op zich best wel gelijk, wat heeft de mexicaanse griep nou veroorzaakt?

er is een hele hype rond ontstaan, niemand let nog op de crisis, voila de economie herstelt zich.

Het is neit meer dan een normale griep en er sterven zelfs minder mensen aan,dus er zit echt wel wat achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Iets te diep in 't glaasje gekenen meneer shemale... autisme wordt niet veroorzaakt door een zwaar metaal en ten tweede asperger patienten (autisme vorm) zijn ook mensen als bill gates en newton dus dat kan juist voordeel opleveren...

Ik ben volledig nuchter. En welk voordeel hebben zij aan hun asperger gehad? Dat ze iets bereikt hebben komt niet door hun asperger. Trouwens, hoe weet jij zo zeker dat het niet door vaccinaties veroorzaakt word?

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, jonge, jonge.. :cab: Net alsof die Ab Klink met z'n sigaartje in z'n tuin ligt te denken hoe hij nou het meeste geld kan verdienen of hoe hij Nederland het beste plat legt. Ga met je complottheorieën lekker een sekte beginnen ofzo, maar aan die ongefundeerde bullshit heb ik echt niets.

Wat geschieden van een vaccinatie. En lees gerust de rest van die site door. En lees dit ook maar eens. Maar ja, als jij lekker achter die Ab Klink en de ´´Big Pharma´´ aan wilt lopen doe je dat maar.

www.adolfthegreat.com OMG HITLER WAS NIET SLECHT 't WAREN DE JODEN ZOMG...

(sorry als ik mensen nu kwets)

@hierboven OMDAT VACCINS GEEN ASPERGER VEROORZAKEN.

En het voordeel van asperger is meestal een hoger IQ en vreemde interesse gebieden op jonge leeftijd waardoor ze sneller iets ontdekken...

Bewerkt: door dynastus
Link to comment
Delen op andere websites

Dieko heeft op zich best wel gelijk, wat heeft de mexicaanse griep nou veroorzaakt?

er is een hele hype rond ontstaan, niemand let nog op de crisis, voila de economie herstelt zich.

Het is neit meer dan een normale griep en er sterven zelfs minder mensen aan,dus er zit echt wel wat achter.

Zo had ik het nog niet bekeken en als je het zo zegt klopt het wel volledig en Mr. Shemale: achterdochtig zijn kan soms nodig zijn maar bij jou is dat precies nogal extreem :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Zo had ik het nog niet bekeken en als je het zo zegt klopt het wel volledig en Mr. Shemale: achterdochtig zijn kan soms nodig zijn maar bij jou is dat precies nogal extreem :7 .

Aangezien ik zelf PDD-NOS heb en ik er van overtuigd ben dat dit door een vaccinatie die ik gehad heb komt is dat niet zonder reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, jonge, jonge.. :cab: Net alsof die Ab Klink met z'n sigaartje in z'n tuin ligt te denken hoe hij nou het meeste geld kan verdienen of hoe hij Nederland het beste plat legt. Ga met je complottheorieën lekker een sekte beginnen ofzo, maar aan die ongefundeerde bullshit heb ik echt niets.

Wat geschieden van een vaccinatie. En lees gerust de rest van die site door. En lees dit ook maar eens. Maar ja, als jij lekker achter die Ab Klink en de ´´Big Pharma´´ aan wilt lopen doe je dat maar.

Een heel leuk verhaal maar is het ook met keihard bewijs te staven? Nee.. Iedere malloot kan wat op internet zetten, maar de grap is, het wordt nooit met hard bewijs gestaafd. Het blijft bij wat gezeur, maar verder.

Die site klopt overigens van geen kant, om te beginnen staan er ontzettend veel spel en grammatica fouten, komt waarschijnlijk omdat het allemaal uit het Engels gejat is, niets van die tekst is origineel. Daarnaast kan iedereen die een beetje kan rekenen de stellingen daar gedeponeerd weerleggen.

" In 1919 werd dit expiriment verdubbeld.7,670,252 mensen werden gevaccineerd. Hiervan kregen 65,180 mensen de pokken en 44,408 overleden. In het eerste expiriment overleed een derde, in het tweede expiriment twee derde van de gevaccineerde mensen overleden."

Ik raad de auteur naast een snelcursus Nederlands ook een snelcursus rekenen aan. 44.408 is niet 2/3de noch 1/3de van 7.760.252.

Zo had ik het nog niet bekeken en als je het zo zegt klopt het wel volledig en Mr. Shemale: achterdochtig zijn kan soms nodig zijn maar bij jou is dat precies nogal extreem :7 .

Aangezien ik zelf PDD-NOS heb en ik er van overtuigd ben dat dit door een vaccinatie die ik gehad heb komt is dat niet zonder reden.

Een ongefundeerd vermoeden.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Iets te diep in 't glaasje gekenen meneer shemale... autisme wordt niet veroorzaakt door een zwaar metaal en ten tweede asperger patienten (autisme vorm) zijn ook mensen als bill gates en newton dus dat kan juist voordeel opleveren...

Heeft Bil Gates Asperger??

OT: Tja.. Ik denk dat de Vaccins nu wel mee vallen, er bleek kwik in te zitten hoorde ik, maar die hebben ze uit de ingredienten gehaald zo ver ik weet. Ik hoef geen prik tegen de mexicaanse griep, ik vind de normale griep prik voldoende. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een heel leuk verhaal maar is het ook met keihard bewijs te staven? Nee.. Iedere malloot kan wat op internet zetten, maar de grap is, het wordt nooit met hard bewijs gestaafd. Het blijft bij wat gezeur, maar verder.

Die site klopt overigens van geen kant, om te beginnen staan er ontzettend veel spel en grammatica fouten, komt waarschijnlijk omdat het allemaal uit het Engels gejat is, niets van die tekst is origineel. Daarnaast kan iedereen die een beetje kan rekenen de stellingen daar gedeponeerd weerleggen.

" In 1919 werd dit expiriment verdubbeld.7,670,252 mensen werden gevaccineerd. Hiervan kregen 65,180 mensen de pokken en 44,408 overleden. In het eerste expiriment overleed een derde, in het tweede expiriment twee derde van de gevaccineerde mensen overleden."

Ik raad de auteur naast een snelcursus Nederlands ook een snelcursus rekenen aan. 44.408 is niet 2/3de noch 1/3de van 7.760.252.

Keihard bewijs is er niet, maar toch geloof ik hier in. En over dat Engels, kijk eens boven dat Nederlandse stukje ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zo had ik het nog niet bekeken en als je het zo zegt klopt het wel volledig en Mr. Shemale: achterdochtig zijn kan soms nodig zijn maar bij jou is dat precies nogal extreem :7 .

Aangezien ik zelf PDD-NOS heb en ik er van overtuigd ben dat dit door een vaccinatie die ik gehad heb komt is dat niet zonder reden.

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Want er is erg weinig over bekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieko heeft op zich best wel gelijk, wat heeft de mexicaanse griep nou veroorzaakt?

er is een hele hype rond ontstaan, niemand let nog op de crisis, voila de economie herstelt zich.

Het is neit meer dan een normale griep en er sterven zelfs minder mensen aan,dus er zit echt wel wat achter.

De gewone griep heeft meer doden. En als er iemand dood gaat aan de Mexicaanse griep komt het uitgebreid op het nieuws, maar als iemand aan de gewone griep overlijd komt het niet op het nieuws omdat het te veel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Want er is erg weinig over bekent.

Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar, en het kan niet genezen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...