Jump to content

Mexicaanse griep


Cabyon

Recommended Posts

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Want er is erg weinig over bekent.

Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar, en het kan niet genezen worden.

Een bron graag ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Want er is erg weinig over bekent.

Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar, en het kan niet genezen worden.

Een bron graag ;) .

Wikipedia al is dat vast copypasta van andere sites over ppdnos etc.

En met dit soort dingen is wikipedia vaak wel betrouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stuk is van de Engelse Wikipedia vertaald, maar in het originele stuk stond niks over of het wel of niet aangeboren is. Er is nooit bewezen dat het aangeboren is.

Heb je gekeken bij PDD-NOS of autisme want 't stond bij autisme.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stuk is van de Engelse Wikipedia vertaald, maar in het originele stuk stond niks over of het wel of niet aangeboren is. Er is nooit bewezen dat het aangeboren is.

Heb jij wel eens iemand gezien die tot z´n 50ste nooit autisme heeft gehad en het dan ineens krijgt?

Autisme is volgens de huidige inzichten aangeboren en wordt ondermeer veroorzaakt door biologische factoren, als gevolg van een stoornis in het functioneren van de hersenen, wanneer door schade aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel een of meer aspecten van de ontwikkeling van een persoon blijft stilstaan of vertraagt.

Behalve de biologische aanleg (genetisch, aangeboren) in de mens zelf, wordt autisme gestimuleerd door het milieu en de samenleving waarin die persoon zich ontwikkelt. Het karakter wordt vaak beschouwd als een deel van de persoon en kan de uiting van het autisme bij de persoon versterken of verzachten. Een aangepast milieu en autismevriendelijke samenleving zullen in veel gevallen de ongemakken van het autisme wegwerken, hoewel er toch mensen zijn die individuele ongemakken zullen blijven ervaren (overprikkeling, sociale angst).

Aldus WikiBooks

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stuk is van de Engelse Wikipedia vertaald, maar in het originele stuk stond niks over of het wel of niet aangeboren is. Er is nooit bewezen dat het aangeboren is.

Heb jij wel eens iemand gezien die tot z´n 50ste nooit autisme heeft gehad en het dan ineens krijgt?

Autisme is volgens de huidige inzichten aangeboren en wordt ondermeer veroorzaakt door biologische factoren, als gevolg van een stoornis in het functioneren van de hersenen, wanneer door schade aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel een of meer aspecten van de ontwikkeling van een persoon blijft stilstaan of vertraagt.

Behalve de biologische aanleg (genetisch, aangeboren) in de mens zelf, wordt autisme gestimuleerd door het milieu en de samenleving waarin die persoon zich ontwikkelt. Het karakter wordt vaak beschouwd als een deel van de persoon en kan de uiting van het autisme bij de persoon versterken of verzachten. Een aangepast milieu en autismevriendelijke samenleving zullen in veel gevallen de ongemakken van het autisme wegwerken, hoewel er toch mensen zijn die individuele ongemakken zullen blijven ervaren (overprikkeling, sociale angst).

Aldus WikiBooks

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij wel eens iemand gezien die tot z´n 50ste nooit autisme heeft gehad en het dan ineens krijgt?

Autisme is volgens de huidige inzichten aangeboren en wordt ondermeer veroorzaakt door biologische factoren, als gevolg van een stoornis in het functioneren van de hersenen, wanneer door schade aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel een of meer aspecten van de ontwikkeling van een persoon blijft stilstaan of vertraagt.

Behalve de biologische aanleg (genetisch, aangeboren) in de mens zelf, wordt autisme gestimuleerd door het milieu en de samenleving waarin die persoon zich ontwikkelt. Het karakter wordt vaak beschouwd als een deel van de persoon en kan de uiting van het autisme bij de persoon versterken of verzachten. Een aangepast milieu en autismevriendelijke samenleving zullen in veel gevallen de ongemakken van het autisme wegwerken, hoewel er toch mensen zijn die individuele ongemakken zullen blijven ervaren (overprikkeling, sociale angst).

Aldus WikiBooks

Dat 1e, nee.

En dat 2e sluit niet uit dat het niet aangeboren is, ze schrijven immers ''Autisme is volgens de huidige inzichten''.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij wel eens iemand gezien die tot z´n 50ste nooit autisme heeft gehad en het dan ineens krijgt?

Autisme is volgens de huidige inzichten aangeboren en wordt ondermeer veroorzaakt door biologische factoren, als gevolg van een stoornis in het functioneren van de hersenen, wanneer door schade aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel een of meer aspecten van de ontwikkeling van een persoon blijft stilstaan of vertraagt.

Behalve de biologische aanleg (genetisch, aangeboren) in de mens zelf, wordt autisme gestimuleerd door het milieu en de samenleving waarin die persoon zich ontwikkelt. Het karakter wordt vaak beschouwd als een deel van de persoon en kan de uiting van het autisme bij de persoon versterken of verzachten. Een aangepast milieu en autismevriendelijke samenleving zullen in veel gevallen de ongemakken van het autisme wegwerken, hoewel er toch mensen zijn die individuele ongemakken zullen blijven ervaren (overprikkeling, sociale angst).

Aldus WikiBooks

Dat 1e, nee.

En dat 2e sluit niet uit dat het niet aangeboren is, ze schrijven immers ''Autisme is volgens de huidige inzichten''.

Volgens de huidige inzichten is het ook slecht voor je als je een bowlingbal tegen je hoofd krijgt met enorme snelheid, moeten we er dan nog rekening mee gaan houden dat het heel eventueel misschien toch goed voor je kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin sinds net symptonen aan te geven van het virus.

Er word mij aangeraden een injectie te nemen tegen het virus, die ik zeker ga nemen.

Ken alleen een paar ( lekkere ) meiden die het virus gehad hebben en er rustig van af gekomen zijn. Toevallig hé, 4 lekkere meiden. Dat zette me aan het denken en dacht; Komt omdat ze met vieze jongentjes om gaan :D

Maar zowieso, ik raad iedereen uit om deze injectie te gaan halen bij je plaatselijke huis arts, deze virus is serieus.

Als je het al hebt is een injectie zinloos. Een injectie bevat dode/zwakke ziektecellen zodat je afweersysteem ze makkelijk aan kan. Jij hebt de gezonde ziektecellen al in je (die je afweersysteem minder goed aan kan), dus die injectie heeft totaal geen nut. Injectie is geen medicijn, het spuit gewoon een zwakke versie van het virus in jou.

Als ik hier een lijstje plaatst van alle ingrediënten van de prik, zul je verbaast staan. Er zit bijvoorbeeld dode apenweefsel in.

Dode apenweefsel? Ik heb het idee dat iemand dat gewoon heeft verzonnen.

En waarom zou de regering ons nou dood willen maken met een injectie die voor nu alleen ouderen beschikbaar is.

Misschien willen ze de vergrijzing tegen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

:O Je krijgt geen PDD-NOS door een vaccinatie je wordt er mee geboren of niet.

Ten tweede ik laat me zelf niet eens inenten als de rest dat doet kan ik 't ook niet meer krijgen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Want er is erg weinig over bekent.

Je kunt het ook krijgen als je te weinig zuurstof in je hersenen hebt gehad tijdens je geboorte. Ik heb het zelf heel licht, merkt het niet of zo. Door een vaccin lijkt me stug, waarom zou je PDD-noss krijgen van zo'n vaccin?

Link to comment
Delen op andere websites

Raad eens,

sinds 3 dagen geleden begon ik te hoesten. Deze schooldag was ik opeens zeer moe, ben nu inmiddels thuis en heb de mexicaanse Griep. In mijn geval is hij nog niet zo erg ( Op dit moment maar als ik morgen wakker word lig ik te blaffen in me nest.

Heb opeens haat aan mexico :7

( mexico ga ik voortaan in me leven zonder een hoofdletter M schrijven :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin sinds net symptonen aan te geven van het virus.

Er word mij aangeraden een injectie te nemen tegen het virus, die ik zeker ga nemen.

Ken alleen een paar ( lekkere ) meiden die het virus gehad hebben en er rustig van af gekomen zijn. Toevallig hé, 4 lekkere meiden. Dat zette me aan het denken en dacht; Komt omdat ze met vieze jongentjes om gaan :D

Maar zowieso, ik raad iedereen uit om deze injectie te gaan halen bij je plaatselijke huis arts, deze virus is serieus.

Als je het al hebt is een injectie zinloos. Een injectie bevat dode/zwakke ziektecellen zodat je afweersysteem ze makkelijk aan kan. Jij hebt de gezonde ziektecellen al in je (die je afweersysteem minder goed aan kan), dus die injectie heeft totaal geen nut. Injectie is geen medicijn, het spuit gewoon een zwakke versie van het virus in jou.

En hoe weet jij dat? Ben jij de nieuwe HOUSE ofzo? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin sinds net symptonen aan te geven van het virus.

Er word mij aangeraden een injectie te nemen tegen het virus, die ik zeker ga nemen.

Ken alleen een paar ( lekkere ) meiden die het virus gehad hebben en er rustig van af gekomen zijn. Toevallig hé, 4 lekkere meiden. Dat zette me aan het denken en dacht; Komt omdat ze met vieze jongentjes om gaan :D

Maar zowieso, ik raad iedereen uit om deze injectie te gaan halen bij je plaatselijke huis arts, deze virus is serieus.

Als je het al hebt is een injectie zinloos. Een injectie bevat dode/zwakke ziektecellen zodat je afweersysteem ze makkelijk aan kan. Jij hebt de gezonde ziektecellen al in je (die je afweersysteem minder goed aan kan), dus die injectie heeft totaal geen nut. Injectie is geen medicijn, het spuit gewoon een zwakke versie van het virus in jou.

En hoe weet jij dat? Ben jij de nieuwe HOUSE ofzo? :7

nee sommigen bevatten wel enige kennis.

Verder was dubbelposten ook niet nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...