Jump to content

Mexicaanse griep

Recommended Posts

Geplaatst:

De mexicaanse griep is zoooo overhyped. Het is echt maar een griepje wat binnen een paar dagen over is.

En na die paar dagen ben je dood.

Geplaatst:

Voor de doorsnee mens is het vergelijkbaar met een gewone griep, en dan ben je er na een weekje uitzieken inderdaad vanaf. Wel is het zo dat de griep voor risicogroepen (oudere mensen, jonge kinderen, zieken,...) wel gevaarlijker is dan de gewone griep. Maar dan nog is het op te lossen door medisch toezicht, als je maar snel genoeg naar de dokter stapt.

Geplaatst:

De mexicaanse griep is zoooo overhyped. Het is echt maar een griepje wat binnen een paar dagen over is.

En na die paar dagen ben je dood.

Ik leef nog hoor :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)

Ze willen juist dat je in paniek raakt, en dat je de 'spuit' op haalt :N.

Er zitten kwikverbindingen in die al in (2005!) verboden waren in vaccin's. Geef me nu een goede reden waarom ze het nu er weer in doen.

Deze zaak is niet helemaal zuiver.

http://whitehouse.blogs.foxnews.com/2009/10/08/first-daughters-not-vaccinated-against-h1n1/

Waarom hun niet?

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Er zitten kwikverbindingen in die al in (2005!) verboden waren in vaccin's. Geef me nu een goede reden waarom ze het nu er weer in doen.

http://whitehouse.blogs.foxnews.com/2009/10/08/first-daughters-not-vaccinated-against-h1n1/

Waarom hun niet?

Dat was ook bij de varkensgriep in 1976. Ik ga alvast geen prik halen.

Ze lieten de hele tijd reclame zien om de prik te halen

Geplaatst:

Waarom hun niet?

Inderdaad, de presidenten, ministers enz. die krijgen de zuivere-spuit en het volk krijgt de onzuivere-spuit heb ik gelezen. Lekker zeg als je de halve wereldbevolking kapot wil laten gaan... @_@

Geplaatst: (bewerkt)

In Duitsland is het wel zo daar zijn er andere vaccins voor de burgers. Maar het leger, ministers, overheid krijgen andere soort vaccins. (Stond in Der Spiegel, en dat is geen slechte krant)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Het verhaal dat er iets in zou zitten heb ik al eens een keer eerder ergens gelezen of gehoord. Ik vertrouw het ook niet 100%. Ik ben zelf van mening dat ik al een lichte vorm van de Mexicaanse griep heb gehad door de symptomen die ik had op een bepaald moment die ik had.

Geplaatst:

Het verhaal dat er iets in zou zitten heb ik al eens een keer eerder ergens gelezen of gehoord. Ik vertrouw het ook niet 100%. Ik ben zelf van mening dat ik al een lichte vorm van de Mexicaanse griep heb gehad door de symptomen die ik had op een bepaald moment die ik had.

Een chip

Geplaatst:
Maar dan nog is het op te lossen door medisch toezicht, als je maar snel genoeg naar de dokter stapt.

Dat meisje dat melding maakte van haar griep en naar 't ziekenhuis ging was de volgende dag ook dood maat :cab: .

Geplaatst:

Ik denk zeker wel dat de Mexicaanse Griep serieus genomen moet worden. Natuurlijk wel tot een bepaald punt, er zijn ook mensen die het er alleen maar erger maken dan het werkelijk is.

Als je gewoon goed oppast, en hoestende mensen uit de weg gaat, is de kans dat je het krijgt niet zo groot denk ik :)

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik een zeer grote kans heb op de mexicaanse griep. Ik ken 5 klasgenoten persoonlijk die de mexicaanse griep hebben (gehad). 1 ervan is hersteld (na 1 week), 3 waren vandaag (al een week) niet op school en 1 is vandaag ziek naar huis toe gegaan.

Verder heeft een groot deel van de klas last van een zere keel, moeheid en dorst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...