Visser23 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Hier in Leeuwarden op het Gymnasium zijn 3 klassen ziek. 3 hele klassen. Ook uit mijn klas waren elf kinderen ziek, van de 32. Daarnaast hebben deskundigen ook voorspeld dat in januari 80% van de bevolking in Nederland de Mexicaans griep heeft. Dat is 4 op de 5 mensen @hieronder: Ik zit niet op gymnasium.. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Hier in Leeuwarden op het Gymnasium zijn 3 klassen ziek. 3 hele klassen. Ook uit mijn klas waren elf kinderen ziek, van de 32. Daarnaast hebben deskundigen ook voorspeld dat in januari 80% van de bevolking in Nederland de Mexicaans griep heeft. Dat is 4 op de 5 mensen Zit jij op het gymnasium op de skrans? Ik zit op mariënburg (achter de hove). En de verspreiding gaat hier ontzettend snel. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Hier in Leeuwarden op het Gymnasium zijn 3 klassen ziek. 3 hele klassen. Ook uit mijn klas waren elf kinderen ziek, van de 32. Daarnaast hebben deskundigen ook voorspeld dat in januari 80% van de bevolking in Nederland de Mexicaans griep heeft. Dat is 4 op de 5 mensen @hieronder: Ik zit niet op gymnasium.. Bedoel je niet dat 80% het heeft gehad Want nu hebben al naar schatting 1 miljoen mensen het in Nederland gehad Reageren
Dieko Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik waarschuw jullie alvast Een horrorfilm die realiteit blijkt te zijnEven de feiten tot zover op een rijtje: 1. Obama bezoekt Mexico en de Mexicaanse griep breekt uit nog ver voor het normale griepseizoen (april 2009) 2. 11 Juni, door de Wereld Gezondheidsorganisatie wordt alarmfase 6 afgekondigd en de griep tot Pandemie verklaard. Gebaseerd op een leugen want het is zelfs zo dat aan de Mexicaanse griep veel minder mensen sterven dan aan de gewone jaarlijkse griep! 3. Er worden door vele verschillende landen vaccins besteld. Het bedrijf Baxter maakt deze vaccins en stuurt die naar haar klanten. 4. Een Tsjechisch laboratorium ontdekt echter het levende (!) vogelgriepvirus in de vaccins en slaat alarm. Het besmette vaccin blijkt naar 18 verschillende landen verstuurd waaronder Nederland. 5. Juni: Jane Burgemeister, een Oostenrijks medisch journaliste heeft zoveel bewijs van opzet in het spel, dat ze het bedrijf Baxter aanklaagt. Ondanks het feit dat dit had moeten leiden tot het verklaren van een noodtoestand en direct ingrijpen, is daar tot op heden nog niet door justitie op gereageerd! (De eerste tekenen van poging tot volkenmoord?) 6. Onder Obama wordt er een wet goedgekeurd die de makers van vaccins niet verplicht om hun vaccins goedgekeurd te hebben en ze bovendien onaantastbaar maakt waardoor ze nooit kunnen worden aangeklaagd. Betekent dat dat men de bevolking kan en zelfs mag vergiftigen zonder daar ooit voor op te hoeven draaien? Precies wat er dreigt te gebeuren! 7. Een document uit 1997 afkomstig van het Amerikaanse leger voorspelt een grieppandemie in het jaar 2009! 8. Ooggetuigen vinden, nog ver voordat er sprake was van de varkensgriep, miljoenen doodskisten opgeslagen verspreid over Amerika. 9. Er worden in het Amerikaanse parlement vragen gesteld over het bestaan van concentratiekampen en oude legerkazernes omgebouwd tot (tot nu toe nog lege) gevangenissen/kampen waar honderden duizenden mensen in zouden kunnen worden opgesloten. 10. Er is sprake van een wereldwijd plan tot onder dwang van leger en politie verplichte vaccinaties. 11. Een aantal mensen van politie en leger in Amerika praten (tegen hun zwijgplicht in) over trainingen voor het onder dwang vaccineren en chippen van de hele bevolking binnen 48 uur. 12. In Europa leek, op de bangmakende nieuwsberichten na, alles nog vrij rustig tot Frankrijk, Griekenland en België wetten wilden aannemen om vaccinaties te verplichten voor hun burgers. België is het eerste land dat zo’n wet goedkeurt en zo de macht van het individu over zijn eigen lichaam verkoopt (in feite) aan de overkoepelende macht van de Wereld Gezondheidsorganisatie. Het eerste duidelijke teken in de menselijke geschiedenis van een poging tot het stichten van een werelddictatuur met behulp van zo’n goedkope leugen. Nu maar afwachten hoe snel de mensheid zal reageren. Een strijd tegen de klok! 13. In Nederland wordt een klein geding aangespannen tegen het ministerie van volksgezondheid omdat er gifstoffen in het vaccin zitten, maar deze niet op de vaccins worden vermeld. Waarschijnlijk wordt er binnenkort een nieuw proces aangespannen met als aanklacht poging tot volkenmoord omdat nu duidlijk sprake is van zware verboden gifstoffen in de vaccins. (Update: blijkbaar bewust van het gevaar, heeft Klink gisteren snel beloofd dat thimerosal zich niet in de Nederlandse griepprik zal bevinden.) Slimme zet! 14. Zaterdag 31 Oktober: Minister Klink van Volksgezondheid zegt in het programma “kamerbreed” van de Tros dat het vaccin tegen de Mexicaanse griep veilig is. Iets dat niet geregistreerd wordt, wat dus niet veilig is, komt niet op de markt, was zijn beredenering. Het bericht over de besmetting met het vogelgriepvirus heeft blijkbaar nooit Denhaag bereik. En blijkbaar zijn de ingrediënten van het vaccin hem ook niet bekend. Ik neem echter aan dat hij er wel van weet Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Hier in Leeuwarden op het Gymnasium zijn 3 klassen ziek. 3 hele klassen. Ook uit mijn klas waren elf kinderen ziek, van de 32. Daarnaast hebben deskundigen ook voorspeld dat in januari 80% van de bevolking in Nederland de Mexicaans griep heeft. Dat is 4 op de 5 mensen @hieronder: Ik zit niet op gymnasium.. Bedoel je niet dat 80% het heeft gehad Want nu hebben al naar schatting 1 miljoen mensen het in Nederland gehad Nee, ik bedoel zoals ik het zeg: verwacht wordt dat in januari 80% van de bevolking in Nederland de Mexicaanse griep heeft. Dus in die maand heeft 80% het. @Hierboven: Het lijkt wel alsof sommige mensen het van te voren wisten Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik waarschuw jullie alvast Een horrorfilm die realiteit blijkt te zijnEven de feiten tot zover op een rijtje: 1. Obama bezoekt Mexico en de Mexicaanse griep breekt uit nog ver voor het normale griepseizoen (april 2009) 2. 11 Juni, door de Wereld Gezondheidsorganisatie wordt alarmfase 6 afgekondigd en de griep tot Pandemie verklaard. Gebaseerd op een leugen want het is zelfs zo dat aan de Mexicaanse griep veel minder mensen sterven dan aan de gewone jaarlijkse griep! 3. Er worden door vele verschillende landen vaccins besteld. Het bedrijf Baxter maakt deze vaccins en stuurt die naar haar klanten. 4. Een Tsjechisch laboratorium ontdekt echter het levende (!) vogelgriepvirus in de vaccins en slaat alarm. Het besmette vaccin blijkt naar 18 verschillende landen verstuurd waaronder Nederland. 5. Juni: Jane Burgemeister, een Oostenrijks medisch journaliste heeft zoveel bewijs van opzet in het spel, dat ze het bedrijf Baxter aanklaagt. Ondanks het feit dat dit had moeten leiden tot het verklaren van een noodtoestand en direct ingrijpen, is daar tot op heden nog niet door justitie op gereageerd! (De eerste tekenen van poging tot volkenmoord?) 6. Onder Obama wordt er een wet goedgekeurd die de makers van vaccins niet verplicht om hun vaccins goedgekeurd te hebben en ze bovendien onaantastbaar maakt waardoor ze nooit kunnen worden aangeklaagd. Betekent dat dat men de bevolking kan en zelfs mag vergiftigen zonder daar ooit voor op te hoeven draaien? Precies wat er dreigt te gebeuren! 7. Een document uit 1997 afkomstig van het Amerikaanse leger voorspelt een grieppandemie in het jaar 2009! 8. Ooggetuigen vinden, nog ver voordat er sprake was van de varkensgriep, miljoenen doodskisten opgeslagen verspreid over Amerika. 9. Er worden in het Amerikaanse parlement vragen gesteld over het bestaan van concentratiekampen en oude legerkazernes omgebouwd tot (tot nu toe nog lege) gevangenissen/kampen waar honderden duizenden mensen in zouden kunnen worden opgesloten. 10. Er is sprake van een wereldwijd plan tot onder dwang van leger en politie verplichte vaccinaties. 11. Een aantal mensen van politie en leger in Amerika praten (tegen hun zwijgplicht in) over trainingen voor het onder dwang vaccineren en chippen van de hele bevolking binnen 48 uur. 12. In Europa leek, op de bangmakende nieuwsberichten na, alles nog vrij rustig tot Frankrijk, Griekenland en België wetten wilden aannemen om vaccinaties te verplichten voor hun burgers. België is het eerste land dat zo’n wet goedkeurt en zo de macht van het individu over zijn eigen lichaam verkoopt (in feite) aan de overkoepelende macht van de Wereld Gezondheidsorganisatie. Het eerste duidelijke teken in de menselijke geschiedenis van een poging tot het stichten van een werelddictatuur met behulp van zo’n goedkope leugen. Nu maar afwachten hoe snel de mensheid zal reageren. Een strijd tegen de klok! 13. In Nederland wordt een klein geding aangespannen tegen het ministerie van volksgezondheid omdat er gifstoffen in het vaccin zitten, maar deze niet op de vaccins worden vermeld. Waarschijnlijk wordt er binnenkort een nieuw proces aangespannen met als aanklacht poging tot volkenmoord omdat nu duidlijk sprake is van zware verboden gifstoffen in de vaccins. (Update: blijkbaar bewust van het gevaar, heeft Klink gisteren snel beloofd dat thimerosal zich niet in de Nederlandse griepprik zal bevinden.) Slimme zet! 14. Zaterdag 31 Oktober: Minister Klink van Volksgezondheid zegt in het programma “kamerbreed” van de Tros dat het vaccin tegen de Mexicaanse griep veilig is. Iets dat niet geregistreerd wordt, wat dus niet veilig is, komt niet op de markt, was zijn beredenering. Het bericht over de besmetting met het vogelgriepvirus heeft blijkbaar nooit Denhaag bereik. En blijkbaar zijn de ingrediënten van het vaccin hem ook niet bekend. Ik neem echter aan dat hij er wel van weet Goed dat je even alles op een rijtje zet Reageren
benhelsloot Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 mijn ma heeft het ook Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Toch wel raar eigenlijk, de voorspellingen zijn dat toch echt de helft of driekwart van de nederlandse bevolking de griep zo'n beetje nu moet hebben, maar toch ken ik amper (hooguit 1 tot 3) mensen die hem echt gehad hebben waarbij ik ook zelf gesproken heb en ik echt ken. De Mexicaanse griep is voor mij dus niet bepaald een griepje om bang voor te zijn, in deze tijd zie ik het eigenlijk meer als een goed excuus om nonstop Modern warfare 2 te gaan spelen :$ Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik ben bang dat ik een zeer grote kans heb op de mexicaanse griep. Ik ken 5 klasgenoten persoonlijk die de mexicaanse griep hebben (gehad). 1 ervan is hersteld (na 1 week), 3 waren vandaag (al een week) niet op school en 1 is vandaag ziek naar huis toe gegaan. Verder heeft een groot deel van de klas last van een zere keel, moeheid en dorst. Da's klote, Ik heb ook mexicaansegriep heb ik opgelopen, van een vriend we waren de hele dag bezig met voiceovers te maken. En toen zij hij dat hij griep had, Ik denk kan geen kwaad, dus ik bleef er de hele dag bij, Maar nu heb ik ook mexicaanse griep Reageren
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik ben 3x ziek geweest ten tijde van de mexicaanse griep terwijl ik bijna nooit ziek ben.. Dat moet er dan toch mee te maken hebben denk ik.. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik begin sinds net symptonen aan te geven van het virus. Er word mij aangeraden een injectie te nemen tegen het virus, die ik zeker ga nemen. Ken alleen een paar ( lekkere ) meiden die het virus gehad hebben en er rustig van af gekomen zijn. Toevallig hé, 4 lekkere meiden. Dat zette me aan het denken en dacht; Komt omdat ze met vieze jongentjes om gaan Maar zowieso, ik raad iedereen uit om deze injectie te gaan halen bij je plaatselijke huis arts, deze virus is serieus. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 ach, dit bewijst maar weer hoe niet-dodelijk de griep eigenlijk is. Het enige wat me bang maakt aan dit hele gedoe is wat Dieko heeft gepost. Reageren
Dieko Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 ach, dit bewijst maar weer hoe niet-dodelijk de griep eigenlijk is. Het enige wat me bang maakt aan dit hele gedoe is wat Dieko heeft gepost. Ik vind de prik dodelijker dan de griep zelf Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Ik zou wel een vaccin willen, maar dan wil ik geen pandremix vaccin maar dan wil ik het vaccin wat de regering in Duitsland (en Nederland vast ook) ook krijgt. @hierboven: Dat vind ik ook Bewerkt: 9 november 2009 door Metal-Bullets Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik begin sinds net symptonen aan te geven van het virus. Er word mij aangeraden een injectie te nemen tegen het virus, die ik zeker ga nemen. Ken alleen een paar ( lekkere ) meiden die het virus gehad hebben en er rustig van af gekomen zijn. Toevallig hé, 4 lekkere meiden. Dat zette me aan het denken en dacht; Komt omdat ze met vieze jongentjes om gaan Maar zowieso, ik raad iedereen uit om deze injectie te gaan halen bij je plaatselijke huis arts, deze virus is serieus. Als je het al hebt is een injectie zinloos. Een injectie bevat dode/zwakke ziektecellen zodat je afweersysteem ze makkelijk aan kan. Jij hebt de gezonde ziektecellen al in je (die je afweersysteem minder goed aan kan), dus die injectie heeft totaal geen nut. Injectie is geen medicijn, het spuit gewoon een zwakke versie van het virus in jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.