TaartJJ~! Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Zodra er 100.000 mensen zijn geinfecteerd mogen jullie mij wakker maken. Deze ziekte is veel minder schadelijk als bijv SARS of H5N1... Bewerkt: 19 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik krijg de griep toch niet. En pandemic2 is een leuk spel. Waarom? kijk zelf maar. Dat kan je gewoon vinden op spele.nl ofzo. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik vind nog steeds dat iedereen zich zorgen maakt over niets. Als er geen telescopen waren geweest, was het gewoon een wat erger griepje geweest, maar nu nu is het een pandemie. omg. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Ik krijg de griep toch niet. En pandemic2 is een leuk spel. Waarom? kijk zelf maar. Dat kan je gewoon vinden op spele.nl ofzo. Dat denken ze allemaal. En voor je het weet lig je zwetend in bed te hoesten als een schaap op het droge. Even een update over deze griep. Ik vind de sterf gevallen toch wel angstig als je meerekent dat vooral jongeren erg vatbaar zijn voor de griep. Dat zou dus beteken dat een groot deel nog niet zo oud was van de sterfgevallen. Totaal 112 griepbesmettingen in NederlandBILTHOVEN - Het aantal mensen dat besmet is geraakt met de Mexicaanse griep, is woensdag opgelopen tot 112. Dat meldt het RIVM op zijn site. Bijna de helft van het aantal geïnfecteerden, 51 mensen, kwam in Nederland met het griepvirus in aanraking. De meerderheid liep de griep op tijdens een reis naar het buitenland.De Mexicaanse griep is inmiddels opgedoken in honderd landen. Over heel de wereld zijn meer dan 52.000 mensen besmet geraakt met het zogeheten H1N1-virus. Van hen stierven 231 aan de griep, bleek maandag uit informatie van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Ik krijg de griep toch niet. En pandemic2 is een leuk spel. Waarom? kijk zelf maar. Dat kan je gewoon vinden op spele.nl ofzo. Dat denken ze allemaal. En voor je het weet lig je zwetend in bed te hoesten als een schaap op het droge. Even een update over deze griep. Ik vind de sterf gevallen toch wel angstig als je meerekent dat vooral jongeren erg vatbaar zijn voor de griep. Dat zou dus beteken dat een groot deel nog niet zo oud was van de sterfgevallen. Totaal 112 griepbesmettingen in NederlandBILTHOVEN - Het aantal mensen dat besmet is geraakt met de Mexicaanse griep, is woensdag opgelopen tot 112. Dat meldt het RIVM op zijn site. Bijna de helft van het aantal geïnfecteerden, 51 mensen, kwam in Nederland met het griepvirus in aanraking. De meerderheid liep de griep op tijdens een reis naar het buitenland.De Mexicaanse griep is inmiddels opgedoken in honderd landen. Over heel de wereld zijn meer dan 52.000 mensen besmet geraakt met het zogeheten H1N1-virus. Van hen stierven 231 aan de griep, bleek maandag uit informatie van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Tja.. Jongere mensen zijn er meer vatbaar voor, omdat de meeste ouderen immuun zijn geworden tegen de Mexicaanse griep door de (Hongkong?) griep uit de vorige eeuw. De meeste ouderen hebben dus minder kans of krijgen helemaal geen mexicaanse griep, maar jongeren daarintegen wel, omdat hun lichaam niet is opgebouwd tegen de griep en het nog nooit eerder hebben gehad. Ikzelf maak me niet zo'n zorgen om de Mexicaanse griep. Ps: Laatst las ik op een forum een berichtje van een vrouw die vertelde dat haar zoontje de mexicaanse griep heeft gehad. Hij was niet eens zo erg ziek en is er zonder virus remmers van genezen. Bewerkt: 24 juni 2009 door frankyyguy Reageren
Sentasi Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Even een bump.. Opnieuw fors meer gevallen Mexicaanse griep Sinds vrijdag zijn er 91 nieuwe gevallen van Mexicaanse griep in Nederland vastgesteld. Hiermee is het totaal aantal besmette mensen opgelopen tot 364. Sinds vrijdag zijn er 91 nieuwe gevallen van Mexicaanse griep in Nederland vastgesteld. Hiermee is het totaal aantal besmette mensen opgelopen tot 364. Vrijdag stond de teller nog op 273, een week geleden waren het er 211. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dinsdag bekendgemaakt.Het aantal mensen dat in Nederland besmet raakte, nam sinds vrijdag ook flink toe. Inmiddels hebben 93 mensen het virus in eigen land opgelopen, de rest hield de griep over aan een bezoek aan het buitenland. Tot nu toe is er nog niemand in Nederland overleden aan de griep. Bron. Ik zag gisteravond toevallig ook een stukje in netwerk erover. Minister Klink en alle grote bedrijven in Nederland (energiecentrales, vervoersbedrijven, etc.) hebben al noodplannen klaarliggen, omdat verwacht word dat 30-50% van het personeel ziek zal worden, als de griepgolf in oktober zijn piek zal bereiken. Wat denken jullie, moeten we nu wel 'bang' gaan worden of niet? Ikzelf vind dit toch wel een zorgelijke ontwikkeling.. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Even een bump..Opnieuw fors meer gevallen Mexicaanse griep Sinds vrijdag zijn er 91 nieuwe gevallen van Mexicaanse griep in Nederland vastgesteld. Hiermee is het totaal aantal besmette mensen opgelopen tot 364. Sinds vrijdag zijn er 91 nieuwe gevallen van Mexicaanse griep in Nederland vastgesteld. Hiermee is het totaal aantal besmette mensen opgelopen tot 364. Vrijdag stond de teller nog op 273, een week geleden waren het er 211. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dinsdag bekendgemaakt.Het aantal mensen dat in Nederland besmet raakte, nam sinds vrijdag ook flink toe. Inmiddels hebben 93 mensen het virus in eigen land opgelopen, de rest hield de griep over aan een bezoek aan het buitenland. Tot nu toe is er nog niemand in Nederland overleden aan de griep. Bron. Ik zag gisteravond toevallig ook een stukje in netwerk erover. Minister Klink en alle grote bedrijven in Nederland (energiecentrales, vervoersbedrijven, etc.) hebben al noodplannen klaarliggen, omdat verwacht word dat 30-50% van het personeel ziek zal worden, als de griepgolf in oktober zijn piek zal bereiken. Wat denken jullie, moeten we nu wel 'bang' gaan worden of niet? Ikzelf vind dit toch wel een zorgelijke ontwikkeling.. Nah ik denk niet dat je nu echt bang hoeft te worden. Ze zijn al erg dichtbij een spuitje voor deze griep. En zolang je goed je handen wast en gewoon normaal doet kan je niks gebeuren. Alhoewel ik nu wel graag die griep zou willen. Als je de griep NU krijgt en je komt er weer voor de volle 100% bovenop heeft je lichaam nog wat antistoffen gemaakt, waardoor je als hij muteert jij nog een weerstand hebt opgebouwd. En aangezien een gezond mens de meeste kans hebt om deze ziekte te overleven. Is er geen redenen voor angst. Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Tja de mens is nooit uitgestorven door een ziekte. Wel jammer dat er mensen van dood zijn gegaan. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 een vriend van mij heeft waarschijnlijk een minder erge variant van de mexicaanse griep:((pc vriend) er gaat op de andere kant van de wereld een minder erge variant rond Reageren
FireFighter Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ik maak mij opzich niet zoveel zorgen om de mexicaanse griep. Mijn voorzorgsmaatregelen zijn vooral handen wassen als ik in het openbaar ben geweest. En mocht ik ooit de mexicaanse griep krijgen, de ziekte is heel goed te behandelen met Tamiflu, en als er dit jaar nog die prik komt, zit het helemaal goed. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 nog steeds maak ik me geen zorgen om deze griep. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Tja, ik maak me ook niet erg zorgen maar dat komt waarschijnlijk ook gewoon omdat ik er niet echt mee in aanraking ben gekomen. Niet in mijn omgeving of zo. Dat geld denk ik ook voor de meeste mensen, en als je op TV hoort dat er al middelen worden ontwikkeld om de griep tegen te gaan, dan word je niet snel bang. Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ik ben dus absoluut niet bang, dat griepje komt me maar halen. Mensen overdrijven dingen zo erg, zolang je een goede weerstand hebt kan er al vrij weinig gebeuren(niet dat ik een goede weerstand heb ofzo) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ik vraag me af hoeveel procent nou werkelijk dood gaat aan deze griep. Volgens mij is de mexicaanse griep medeveroorzaker van de dood. Kan het niet beter verwoorden, maar ik bedoel dat je als mens meer mankeert voordat je dood gaat aan de mexicaanse griep. Als gezond mens ga je volgens mij niet dood aan de mexicaanse griep. Verbeter me als ik het fout heb. Waar is het meest over inzit zijn de vaccinaties. Ik hoef die prik niet en zal er ook alles aan doen om hem niet te krijgen. Hoop dat het niet verplicht wordt Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 iedereen schijnt vatbaar te zijn voor het virus, jij dus ook, dus het is wel handig om die prik te krijgen, ik bedoel, wat houdt je tegen? het is voor je gezondheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.