Jump to content

Mexicaanse griep


Cabyon

Recommended Posts

Nee, denk het niet... Dat kind en zijn/haar familie zijn gelijk geïsoleerd, overal zijn extra virus remmers gezet, en nu zit onze minister van Volksgezondheid met zijn Europese collega's een oplossing te zoeken. Ik denk niet dat het een hele grote epidemie wordt, maar misschien is de wens de vader van de gedachte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal een beetje opgeblazen. Je weet alleen dat het virus bestaat omdat er laboratoriums zijn die de mensen hebben onderzocht en toen tot de conclusie kwamen dat het een nieuw en levensgevaarlijk virus is dat tot nu toe wereldwijd 300 personen heeft gedood. Door honger, kanker en zelfs normale griep vallen tientallen keren zoveel doden.

Link to comment
Delen op andere websites

de world health organisation zei: Humanity under threat. vind ik zelf een beetje overdreven. zoiets zeg je eerder als er bijv een invasie van aliens is ofz. maarja het is beter dat mensen juist oplettender hierdoor worden.

Link to comment
Delen op andere websites

de world health organisation zei: Humanity under threat. vind ik zelf een beetje overdreven. zoiets zeg je eerder als er bijv een invasie van aliens is ofz. maarja het is beter dat mensen juist oplettender hierdoor worden.

En dat is juist goed, we gaan dan ook meer op de symptonen letten, en als er iemand in je omgeving ziek is kan je juist meteen maatregelen nemen

Link to comment
Delen op andere websites

er waren al virusremmende middelen. en door dit voorval gaan ze dit nu uitgeven aan apothekers enz. en die personen hebben het ook al gekregen/

Uiteraard, Je wilt de mensen helpen en versprijding tegengaan, dan ga je denk ik meteen de familie in quarantaine zetten en medicijnen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

waar in nederland is deze mexicaanse griep ? voor hetzelfde geldt is het mijn buurjongen ofz

De minister van volksgezondheid (Klink of zo iets) Wil uit respect voor de familie de naam en locatie van de familie niet vrijgeven, Maar als het je buurjongen is zal je het echt wel merken hoor. zekerweten dat de straat dan afgezet wordt en er een Sh*tload aan wagens voor de deur staan

Link to comment
Delen op andere websites

nou als ze het anoniem willen laten lijken. zullen ze volgens mij niet een hele publiciteit maken qua wagens enz.

ik bedoel dan ook tegen de pers, zodat de pers er niet vanaf zou weten. De pers komt er iteindelijk wel achter, (Miss duurt dat wat langer door het incident in apeldoorn). Maar als je het zo lang mogelijk voor de pers kan verhullen dan kan je juist efficient gaan helpen.

Ik zie net op google maps dat er een puntje staat in flevoland waar mogelijk de griep kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...