Jump to content

[PSP]Eentje kopen, eerst wat vraagjes.


MegaPilot

Recommended Posts

Halowa forummertjes! :)

Ik ga me een PSP aanschaffen. Nu vroeg ik me af of ik films kan bekijken op de PSP. Het probleem is dat die UMD-tjes niet meer worden gemaakt(die filmUMDtjes). Ik heb al een tutorial gevonden om je gedownloade films erop te zetten(DVD's rippen en op je PSP zetten is echt een grote omweg, dus ik heb geen flikker aan m'n DVD-collectie :S), maar ik vroeg me af of dit wel een mooi beeld geeft. Als je dan die film op je PSP hebt staan, zal hij dan zelf de resolutie aanpassen aan je scherm?

Groetjes,

MP.

P.S.: Sluit aub dit topic niet, want DVD's rippen is illigaal en DVD's downloaden niet. + dan nog eens dat ze die filmUMDtjes niet meer maken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    40

  • KillerZero86

    22

  • Gtaboy107

    13

  • Flashingdemon666

    7

Tja, het kan anders worden soms hoor, want het verschilt of het ook echt goede kwaliteit op de PSP komt, ik heb eens wat getest en die werkten goed, misschien moet je het gewoon testen bij een van je vrienden? En ja, resolutie kun je Normaal, 16:4 etc doen hoor, je kunt het vergroten kleiner maken, je kunt het aanpassen op de PSP ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het lekker ruim aanpakken, en voor de 8gb gaan. Die heb je al voor maar €50,-. 4gb zal rond de €30,- á €35,- gaan liggen. Aan jou de keuze. ;)

Zal ik heel eerlijk zijn? Voor €50,- zit je al aan de 16GB :7 Voor €25,- heb je al gauw een goede USB-Stick. Ik raad je de SanDisk Cruzer Micro 8GB aan. Deze werken fijn. Alleen zul je het denk ik eerst moeten formatteren voordat je het gebruikt op de PSP. Dit omdat er speciale software bij zit zoals LaunchU3 etc. om bepaalde programma's te installeren om mee te kunnen nemen. Het voordeel is wel dat je deze heel goed ook voor andere dingen kunt gebruiken :Y Dit omdat deze stick ook een portable-pakket van McAfee heeft die altijd werkt.

Om ongeveer uit te rekenen wat je kwijt zult zijn kun je deze som uitrekenen.

GB

03 X

= Prijs

Lekker simpel dus :Y Maar de prijs kan altijd iets afwijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe was jij van plan een USB-stick op de PSP te gaan gebruiken?

Wat trouwens ook een mogenlijkheid is: een photofast CR-3500/CR-5400 kaartje ergens vandaan halen en daar veel goedkopere microSD kaartjes in te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb een 4Gb kaartje van Sony in mijn PSP zitten, en ik moet zeggen toen ik mijn PSP nog gebruikten was dat te weinig. Ik had er muziek, films en nog wat andere dingen op. Ikzelf raad 16GB aan als je zeker weet dat je je PSP vaak zult gebruiken.

Ikzelf heb er erg veel spijt van dat ik hem gekocht heb, ik gebruik hem nooit en als ik hem tijdens het autorijden gebruikt (Waarvoor ik heb eigenlijk heb gekocht) word ik wagenziek. Dus weet echt zeker dat je hem optimaal kan gebruiken. Wil je hem net zoals mij gebruiken voor in de auto weet dan zeker dat je niet wagenziek word.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel een Memory Stick Duo hebben hé, en je hebt een mini usb-kabel nodig...

Een photofast cr-3600/cr-5400 is een memorystick pro duo, ik gebruik zelf ook een CR-5400. En een mini usb-kabel is alleen nodig als je geen cardreader hebt.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als ik zo'n kaartje koop(zo'n minikaartje van 8 GB), en ik koop een kabel waar ik dat geheugenkaartje indoe en dan de USB-ansluiting van die kabel in m'n laptop doe, dan werkt dat toch? En wat zitten jullie nu te zeggen van Memorystick Duo? Ik snap er helaas de ballen van...Kan iemand me het eens uitleggen? :)

Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...