Jump to content

[PSP]Eentje kopen, eerst wat vraagjes.


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    40

  • KillerZero86

    22

  • Gtaboy107

    13

  • Flashingdemon666

    7

~tekst~

Dan heb jij hoogstwaarschijnlijk een omgebouwde PSP aangezien naar mijn weten één met een originele firmware geen map VIDEO heeft..

Nee hoor, ik heb hem dan zelf aangemaakt hoor, want jij zei dat jij nog nooit video's erop had gedaan. Het is gewoon een normale PSP, en geen omgebouwde omdat ik daar geen zin in heb...

Ontopic:

Je moet dus zelf de mapjes aanmaken.

Veel plezier met je PSP!

Heb je dan ook even getest of het werkt? Want het hoort namelijk niet te werken op een PSP die niet is omgebouwd.

Link to comment
Delen op andere websites

~tekst~

Dan heb jij hoogstwaarschijnlijk een omgebouwde PSP aangezien naar mijn weten één met een originele firmware geen map VIDEO heeft..

Nee hoor, ik heb hem dan zelf aangemaakt hoor, want jij zei dat jij nog nooit video's erop had gedaan. Het is gewoon een normale PSP, en geen omgebouwde omdat ik daar geen zin in heb...

Ontopic:

Je moet dus zelf de mapjes aanmaken.

Veel plezier met je PSP!

Heb je dan ook even getest of het werkt? Want het hoort namelijk niet te werken op een PSP die niet is omgebouwd.

Het kan wel. Je moet ze alleen een code als naam geven. (een code die lijkt op die van demo's, alleen dan kan je het laatste cijfer vervangen door een filenummer) En je moet ze in 1 van die 2 mappen in de MP_ROOT stoppen. (ik weet even niet meer welke) Dat heb ik zelf ook gedaan met Scarface, The Warriors, en de eerste 5 afleveringen van Fruits Basket. Das een Japanse animatieserie.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk! Anders staan de video's er niet in...

Er is een zeker verschil tussen video's erin zetten en deze afspelen...

~tekst~

Dan heb jij hoogstwaarschijnlijk een omgebouwde PSP aangezien naar mijn weten één met een originele firmware geen map VIDEO heeft..

Nee hoor, ik heb hem dan zelf aangemaakt hoor, want jij zei dat jij nog nooit video's erop had gedaan. Het is gewoon een normale PSP, en geen omgebouwde omdat ik daar geen zin in heb...

Ontopic:

Je moet dus zelf de mapjes aanmaken.

Veel plezier met je PSP!

Heb je dan ook even getest of het werkt? Want het hoort namelijk niet te werken op een PSP die niet is omgebouwd.

Het kan wel. Je moet ze alleen een code als naam geven. (een code die lijkt op die van demo's, alleen dan kan je het laatste cijfer vervangen door een filenummer) En je moet ze in 1 van die 2 mappen in de MP_ROOT stoppen. (ik weet even niet meer welke) Dat heb ik zelf ook gedaan met Scarface, The Warriors, en de eerste 5 afleveringen van Fruits Basket. Das een Japanse animatieserie.

Maar Gtaboy had het over een niet omgebouwde psp waar in de root een map VIDEO aangemaakt werd, waar vanuit de PSP dan de films moet gaan afspelen. Bij jou methode moeten de video's niet in de map VIDEO maar in een totaal andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallotjes! Sorry, ik dacht dat ik m'n laatste vragen had gesteld, maar dat is het dus niet, hierbij mijn excuses daarvoor. Nu vraag ik me af hoeveel PSP-geheugenkaarten er in de PSP passen? Ohja, ik ga voor de 16 GB geheugenkaart, wat accesoires(die kabel, beschermdoosje etcetera). En als ik nu bijvoorbeeld 2 maal 8 GB geheugenkaarten in de PSP zet(als dit kan), werkt de PSP dan op beide kaarten tegelijk of hoe zit dit in elkaar?

Alvast bedankt, jullie helpen me echt goed! :)

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, vraagje weer. Ik ben hem nu aan het opladen, ik ga dit 24 uur doen. Maar hoe de f*ck stop je een geheugenkaart daarin? Ik snap die handleiding niet. Ik heb het al eens geprobeerd maar die kaart paste er zóó niet in, het is nochtans een Memory Stick Pro Duo 8 GB speciaal voor PSP/PS3. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Edit: Het is me gelukt! :dans: F*ck alle handleidingen, lang leve het logisch denken! :dans:

Edit 2: Nieuw vraagje: Hoe zet ik nu films op m'n PSP? Deze tutorial kopieëert films en zet ze daarna op je PSP. Maar ik wil bijvoorbeeld ook videoclips en dergelijke op m'n PSP zetten. Hoe doe ik dat? Ik weet alleen dat het in MP4 moet zijn, meer niet. Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Edit 2: Nieuw vraagje: Hoe zet ik nu films op m'n PSP? Deze tutorial kopieëert films en zet ze daarna op je PSP. Maar ik wil bijvoorbeeld ook videoclips en dergelijke op m'n PSP zetten. Hoe doe ik dat? Ik weet alleen dat het in MP4 moet zijn, meer niet. Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Dus je wilt weten hoe je bijvoorbeeld een .flv filmpje omzet naar .mp4? Daarvoor heb je converters nodig. Eén die speciaal voor de PSP is gemaakt is de PSP Video Converter (PSPVC), deze kan je hier

downloaden. Het programma wijst zich grotendeels zelf, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je geen ander programma? Dit programma eist echt teveel van m'n 1.73 GhZ Intel Core 2 Duo...:N Nee, dit programma gebruik ik niet(meer), ik heb geen zin om m'n laptop te slopen...

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Edit: Ik heb er eentje gevonden, laat maar! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je geen ander programma? Dit programma eist echt teveel van m'n 1.73 GhZ Intel Core 2 Duo... :N Nee, dit programma gebruik ik niet(meer), ik heb geen zin om m'n laptop te slopen...

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Edit: Ik heb er eentje gevonden, laat maar! :)

Vreemd.. Op mijn 1.6 GHz AMD athlonnetje werkt hij uitstekend. Het klopt dat je hele pc langzaam word totdat het proces voorbij is, maar dat is bij vrijwel ieder video converter zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een veel snellere gevonden, namelijk de Quik Video Converter, helaas betalend, dus een trial-versie. Maar ach, de serials kruipen waar het niet gaan kan...Nouja, ik hoop dat ik de films op m'n PSP kan bekijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...