MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Godver...Het converteren is eindelijk klaar, is het bestand corrupt... Opnieuw dan maar... Edit: M'n MP4-videoclips doen het niet, ik heb alles gedaan wat Gtaboy107 zei op de tweede pagina...(Ik krijg de foutmelding: bestandstype wordt niet ondersteund...)Alvast bedankt. Groetjes, MP. Bewerkt: 2 mei 2009 door MegaPilot Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Och ja, dat heb ik ook gehad, je moet wel M4Vxxxxx.MP4 hebben, en doe het in het mapje 100MNV01 als je die hebt. Of je hebt het niet goed geconvert, had ik ook, toen had ik een programma gevonden die het goed deed. http://www.imtoo.com/psp-video-converter.html Misschien werkt deze wel? Ik had met deze geconverd: Allok 3GP PSP MP4 IPOD Video Converter. Bewerkt: 2 mei 2009 door Gtaboy107 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Wat is het nu? Mapje 100MNV01 of Videos? En wat bedoel je met M4Vxxxxx.MP4? Van dat formaat heb ik nog nooit gehoord en geen enkel convertprogramma heeft dat.. Alvast bedankt. Groetjes, MP. @ hierboven: Dat I'mToo is zogezegd goed, maar het duurt een hele dag eer het gedaan is, slecht programma dus. Ik neem dat ander convertding wel eens...Al betwijfel ik of het wel de moeite is, als m'n PSP geen enkel MP4 bestand kan afspelen.. Bewerkt: 2 mei 2009 door MegaPilot Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Wat is het nu? Mapje 100MNV01 of Videos? En wat bedoel je met M4Vxxxxx.MP4? Van dat formaat heb ik nog nooit gehoord en geen enkel convertprogramma heeft dat..Alvast bedankt. Groetjes, MP. M4V14452.mp4 bijvoorbeeld moet je het noemen zeggen ze, probeer dat eerst eens. En maak gewoon 2 mapjes aan en zet ze in beiden, je hebt toch 16 gigabyte. BTW, het is VIDEO niet VIDEOS.. Bewerkt: 2 mei 2009 door Gtaboy107 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb maar 8 GB. Ik wist plots wat ik moest doen, zo'n specifieke naam en dan in de map VIDEO zetten. (: Bedankt! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Is het gelukt? Met die M4V gedaan? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Ik had iets fout gedaan met die converter, het is een prima converter, maar door een fout van mij was het bestand corrupt. Nu ga ik het bestand op m'n PSP zetten...op hoop van zege! Edit: Nou nou, echt wel teleurstellend, ik heb hem geconverteerd nar MP4 speciaal voor PSP en het beeld én het geluid zijn echt bagger. Iemand een idee? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Bewerkt: 2 mei 2009 door MegaPilot Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik had iets fout gedaan met die converter, het is een prima converter, maar door een fout van mij was het bestand corrupt. Nu ga ik het bestand op m'n PSP zetten...op hoop van zege! Edit: Nou nou, echt wel teleurstellend, ik heb hem geconverteerd nar MP4 speciaal voor PSP en het beeld én het geluid zijn echt bagger. Iemand een idee? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Betere converter downloaden. Ik gebruik de 3GP converter en ik heb er altijd hele hoge kwaliteit .mp4's mee gemaakt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Het heeft denk ik niets met de converter te maken, maar sinds ik ondertiteling op de films brand, gaat de kwaliteit van de films zienderogen achteruit. Toch bedankt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Sorry voor de dubbelpost. Ik heb nogal veel vraagjes...:$ Zijn er gratis LEGALE spelletjes voor de PSP en hoe moet ik die dan installeren? Zoals Tetris enzo, dat soort spelletjes hebben ook hun charme... Alvast bedankt. Mvg, MP. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ja, demo's kun je vanaf de PlayStation Store downloaden! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Daar zit niks tussen dat gratis is...(toch heel weinig...) Edit: En Tetris enzo staat er helaas niet bij... Bewerkt: 2 mei 2009 door MegaPilot Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Voor de PSP is vrijwel niets gratis, helaas. Demo's en PS1 spellen zijn het enige wat je er gratis op kan spelen en zo'n PS1 spel moet je dan wel eerst omzetten naar een voor de PSP leesbaar formaat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Die PS1 dingen zijn helaas ook betalend... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Die PS1 dingen zijn helaas ook betalend... Niet als je de schijfjes al hebt: dan kan je ze rippen en omzetten, volledig legaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.