Jump to content

[PSP]Eentje kopen, eerst wat vraagjes.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het zal wel aan die hoge kwaliteit liggen zeker...:puh: Naja, als je echt mooie filmpjes wilt hebben, download dan PSP Video Converter en als je gaat converteren neem je de cofiguratie onder 'Default Configuration', ze zijn 'megabytesvretend', maar echt wel mooi.

• Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

40

• KillerZero86

22

• Gtaboy107

13

• Flashingdemon666

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er eentje van 8 GB gekocht, 16 GB hadden ze niet. Het heeft me 43 euro gekost, waarschijnlijk veel te veel, maarja...Overigens, jaag me nu aub niet op kosten voor een ander kaartje, want euhm, eerlijk gezegd ben ik blut...:engel:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Halowa!

Met wat mag ik m'n PSP-scherm poetsen? Voorlopig doe ik het door er op te blazen zodat er damp opkomt en dat wrijf ik dan af met een papieren zakdoekje. Maar ik heb een paar mogelijkheden tot mijner beschikking:

- Vochtige doekjes met speciaal product erop(met een geurtje) voor m'n bril op te poetsen.

- Een soort scheerschuim, speciaal voor PC-schermen(en tv-schermen), dit zou m'n broer dan doen, ik ben te slordig.

Kan ik 1 van deze 2 mogelijkheden gebruiken of moet ik het blijven doen met het papieren zakdoekje?

Groetjes,

MP.

Geplaatst:
Halowa!

Met wat mag ik m'n PSP-scherm poetsen? Voorlopig doe ik het door er op te blazen zodat er damp opkomt en dat wrijf ik dan af met een papieren zakdoekje. Maar ik heb een paar mogelijkheden tot mijner beschikking:

- Vochtige doekjes met speciaal product erop(met een geurtje) voor m'n bril op te poetsen.

- Een soort scheerschuim, speciaal voor PC-schermen(en tv-schermen), dit zou m'n broer dan doen, ik ben te slordig.

Kan ik 1 van deze 2 mogelijkheden gebruiken of moet ik het blijven doen met het papieren zakdoekje?

Groetjes,

MP.

Ik persoonlijk gebruik een brillendoekje hiervoor. Daarmee blijft mijn psp mooi glimmend. Dit doekje is neit vochtig, maar als het doekje maak een klein beetje vochtig is dank ik dat het niet veel schade aan kan richten in een PSP. Welke heb je trouwens? De 2000 of de 3000?

Ik dacht eerst een Slim/Lite te hebben, maar de verkoper overtuigde me ervan dat het een 3000 was, er stond op de doos: PSP Slim/Lite 3004. Een PSP-3000 dus. :)

Edit: Ik ga morgen zo'n screen protector kopen, voor de zekerheid. Dus eerst m'n scherm poetsen met dat doekje en daarna die screen protector bevestigen. :)

Geplaatst:

Pff, voor 8 euro heb ik zo'n screen protector gekocht, ik bevestig dat, zit er ongelofelijk veel lucht in. Doe ik het eraf en probeer ik zo weinig mogelijk lucht erin te doen, zit er toch wel weer lucht in. Ik probeer het af te wassen maar er hangt nu stof aan de kant waar het moet plakken. Dusja, ik kan er niks meer mee doen. Tip: Koop geen screen protector zooi, het is allemaal weggesmeten geld. Ik heb echt spijt van die 8 euro, wat al ongelofelijk veel is voor wat plastic dat dan nog geen kwaliteit heeft.

Geplaatst:
Pff, voor 8 euro heb ik zo'n screen protector gekocht, ik bevestig dat, zit er ongelofelijk veel lucht in. Doe ik het eraf en probeer ik zo weinig mogelijk lucht erin te doen, zit er toch wel weer lucht in. Ik probeer het af te wassen maar er hangt nu stof aan de kant waar het moet plakken. Dusja, ik kan er niks meer mee doen. Tip: Koop geen screen protector zooi, het is allemaal weggesmeten geld. Ik heb echt spijt van die 8 euro, wat al ongelofelijk veel is voor wat plastic dat dan nog geen kwaliteit heeft.

Als je het er op de juiste manier opplakt doet het uitstekend zijn werk moet ik zeggen. Alhoewel ik 8 euro inderdaad wel erg duur vind, maar hij is vast ergens anders wel goedkoper te krijgen..

Geplaatst:

Ja? Ik plak het er op dezelfde manier op als ze op dat kartonnetje dat erbij zat zeiden, maar heel m'n scherm zat met lucht. En het is dan nog eens van Logic3, als je dacht dat zij kwaliteit leverden, had je het goed mis. Ik speel wel op m'n PSP zonder zo'n screen protector, want een scherm vol met onduidelijke pixels door lucht is niet echt aangenaam om te gamen.

Geplaatst:
Voor die mirco SD kaartjes waar KillerZero het over heeft heb je wel eerst een convertertje nodig. Die kan je onder andere hier of hier kopen.

Ik wil het zeker weten maar kunnen deze kaartjes in een niet omgebouwde psp ook.

En gaat dat net zo makkelijk ik gebruik nu mini usb om op pc aan te sluiten

Geplaatst:
Voor die mirco SD kaartjes waar KillerZero het over heeft heb je wel eerst een convertertje nodig. Die kan je onder andere hier of hier kopen.

Ik wil het zeker weten maar kunnen deze kaartjes in een niet omgebouwde psp ook.

En gaat dat net zo makkelijk ik gebruik nu mini usb om op pc aan te sluiten

Ja, deze kaartjes werken ook gewoon als je PSP niet is omgebouwd.

Geplaatst:

Halowa! :)

Met m'n PSP is alles pico bello, evenals met mij! :) Ik heb alleen een vraagje: Kan iemand me een site geven met demo's? Het is bijna het einde van de maand en ik heb nog maar liefst 10 GB dat ik kan downloaden(ik heb een limiet van 25 GB). Ik ben nu bezig de hele PS store af te zoeken naar demo's. Die download ik allemaal(het zijn allemaal leuke) en de coole demo's die ik vind op PSP Demo Center download ik ook. Maar zijn er nog echt coole demo's/demosites die ik echt zou moeten hebben? Geef dan alstublieft een linkje. Alvast bedankt! :tu:

Groetjes,

MP.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ZUCHT...:duh:

Sinds vandaag heb ik een ongelofelijk k*tprobleem. Als ik aan het gamen ben, piept m'n Analoge Stick bij ELKE beweging. Is dit normaal? Ik heb nog het garantiebewijs, en ik mag hopen dat ze dit repareren op egien kosten, want ik heb m'n PSP nog nooit laten vallen en in rust zit ie goed bescherm in een zakje.

Groetjes en alvast bedankt,

MP.

Geplaatst:
ZUCHT... :duh:

Sinds vandaag heb ik een ongelofelijk k*tprobleem. Als ik aan het gamen ben, piept m'n Analoge Stick bij ELKE beweging. Is dit normaal? Ik heb nog het garantiebewijs, en ik mag hopen dat ze dit repareren op egien kosten, want ik heb m'n PSP nog nooit laten vallen en in rust zit ie goed bescherm in een zakje.

Groetjes en alvast bedankt,

MP.

Piept je analoge stickje? Zo'n droge piep, alsof er niet genoeg olie tussen zit?

Dat heb ik echt nog nooit gehoord :schater: ! Nouja het valt in ieder geval onder de garantie, dus als het je heel erg stoort zou ik ermee terug gaan.

Ja, zo'n piep. het is echt ROTVERVELEND..:puh: Dankje voor die info over de garantie. Kunnen ze dit herstellen of gaan ze mij een nieuwe PSP geven?

EDIT: WTF? Ik ben nu aan het testen of ik dit probleem ook heb met spellen zoals God of War: Chains of Olympus en ik heb geen problemen? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...