Jump to content

[PSP]Eentje kopen, eerst wat vraagjes.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey guys,

ik wil met Media Go! op de Playstation Store gaan. Ik ben mijn wachtwoord vergeten..:$ Op m'n PSP staat het opgeslagen, maar natuurlijk kan je niet bekijken wat het is. Ik probeer op 'wachtwoord vergeten', maar hij zegt steeds dat m'n leeftijd verkeerd is. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Edit: Laatmaar, heb het al gevonden welke leeftijd ik heb ingegeven..^_^

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

40

• KillerZero86

22

• Gtaboy107

13

• Flashingdemon666

7

Geplaatst:

Dat is al opgelost, het is het spel dat piept, het realisme is zo hoog dat het m'n schoenen zijn die piepen op het terrein(op het gras niet). ^_^

Geplaatst:
Ja? Ik plak het er op dezelfde manier op als ze op dat kartonnetje dat erbij zat zeiden, maar heel m'n scherm zat met lucht. En het is dan nog eens van Logic3, als je dacht dat zij kwaliteit leverden, had je het goed mis. Ik speel wel op m'n PSP zonder zo'n screen protector, want een scherm vol met onduidelijke pixels door lucht is niet echt aangenaam om te gamen.

Late reactie, maar dat is je eigen schuld hoor.

Daarnaast, pak je iets zoals een dubbegevouwde kartonnetje en dan druk je met die over je scherm die screen protector erop, en als je het goed doet zonder lucht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...