PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik denk niet over een opzet eigenlijk, meer aan een ongeluk waar diegene een schok van heeft gekregen. Of dat hij al bewusteloos was voordat hij de kruising op kwam.. Man, hij heeft het bekend... En ten tweede ik dacht dat al vanaf het begin, anders doet je zoiets niet. Dan nog, wat heeft het dan voor reden dat alles afzegt moet worden? Dat ene wat de koningin doet in dat hele jaar last ze af van de ''schrik'. Ze had best die eer aan haar moeder kunnen volbrengen door gewoon door te gaan. Maar nee, alles moet afgelast worden omdat iemand met zn auto tegen een paal aan kart.. Je moet ook aan de slachtoffers denken. Je kan moeilijk verdergaan met de festiviteiten terwijl een paar 100 meter verder allemaal mensen zwaargewond op de weg liggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Hoe zou jij het vinden als er vlak voor je mensen omgereden worden? Na dit ongeluk kunnen ze echt niet doorgaan met een feest. Dat zou ook nog eens respectloos zijn tegen de slachtoffer en verwanten. Plus dat ze er nu met een onderzoek bezig zijn dat niet verstoord moet worden.In die stad inderdaad, maar niet in andere steden als Rotterdam of Amsterdam. Daar hoeft niks onderzocht te worden, maar worden er wel evenementen afgelast. Er gaan dagelijks mensen dood aan kanker, maar ook dan wordt er landelijk gefeest op dit soort dagen. Er gebeuren overal ongelukken met de dood tot gevolg, ook geen reden om evenementen af te gelasten. Respectloos? In welke zin.. Als er iets op TV gehyped wordt is het opeens respectloos, maar als het wel gebeurt maar het niet op TV komt dan hoor je er niemand over..Maar CNN wist 2 uur geleden al dat er 4 doden waren. 1 koninklijke maracheuse zwaar gewond.Dat was niet bevestigd, dat heeft CNN ook gezegd. Er stonden op diverse sites berichten over het aantal doden, geen van allen met bevestiging. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 In die stad inderdaad, maar niet in andere steden als Rotterdam of Amsterdam. Daar hoeft niks onderzocht te worden, maar worden er wel evenementen afgelast. Er gaan dagelijks mensen dood aan kanker, maar ook dan wordt er landelijk gefeest op dit soort dagen. Er gebeuren overal ongelukken met de dood tot gevolg, ook geen reden om evenementen af te gelasten. Respectloos? In welke zin.. Als er iets op TV gehyped wordt is het opeens respectloos, maar als het wel gebeurt maar het niet op TV komt dan hoor je er niemand over.. Ik bedoelde ook in die stad,in de andere steden moet het gewoon door gaan vind ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Je moet ook aan de slachtoffers denken. Je kan moeilijk verdergaan met de festiviteiten terwijl een paar 100 meter verder allemaal mensen zwaargewond op de weg liggen. En al die mensen die daar misschien de hele nacht hebben gelegen om dit mee te maken? Mensen die om 4 uur uit hun bed gingen om daar vooraan te staan? Mensen die zich een heel jaar naar die herdenking van de moeder van Bea hebben gewerkt. Die vergeten dan wel maar even.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Heb je er 1 jaar aan gewerkt. Dan dit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 En al die mensen die daar misschien de hele nacht hebben gelegen om dit mee te maken? Mensen die om 4 uur uit hun bed gingen om daar vooraan te staan? Mensen die zich een heel jaar naar die herdenking van de moeder van Bea hebben gewerkt. Die vergeten dan wel maar even..Tja, je moet prioriteiten stellen. Daarnaast denk ik niet dat die mensen zelf wel door wilden gaan met het feest, als je zoiets ziet is dat nogal ingrijpend. Een beetje kortzichtige reactie van je.. Alsof het zo verschrikkelijk is dat je een nacht als een debiel voor een hek hebt liggen slapen, vergeleken met ondersteboven gereden worden of toezien hoe het gebeurde.. Nee, dan moeten we inderdaad aan die feestgangers denken.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Je moet ook aan de slachtoffers denken. Je kan moeilijk verdergaan met de festiviteiten terwijl een paar 100 meter verder allemaal mensen zwaargewond op de weg liggen. En al die mensen die daar misschien de hele nacht hebben gelegen om dit mee te maken? Mensen die om 4 uur uit hun bed gingen om daar vooraan te staan? Mensen die zich een heel jaar naar die herdenking van de moeder van Bea hebben gewerkt. Die vergeten dan wel maar even.. Denk je dat, als koningin Juliana nog leefde, ze zou hebben gewild dat iedereen ging feesten als er een aanslag wordt gepleegd op Koninginnedag? Ik denk dat zij ook zou hebben gezegd dat er geen enkele reden is om door te gaan met feesten als het "feest" aan vier mensen het leven heeft gekost. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 En al die mensen die daar misschien de hele nacht hebben gelegen om dit mee te maken? Mensen die om 4 uur uit hun bed gingen om daar vooraan te staan? Mensen die zich een heel jaar naar die herdenking van de moeder van Bea hebben gewerkt. Die vergeten dan wel maar even..Tja, je moet prioriteiten stellen. Daarnaast denk ik niet dat die mensen zelf wel door wilden gaan met het feest, als je zoiets ziet is dat nogal ingrijpend. Een beetje kortzichtige reactie van je.. Als dit morgen was gebeurt? Was het dan ook ingrijpend? Dan had het vast niet zo veel aandacht gekregen. En ja, die herdenking van de moeder van Bea is lang naar gewerkt ja. Toen ik naar Ned1 zat te kijken, en ze zeiden dat de mensen heel geschokt waren. Stonden er gewoon mensen te lachen en te praten. Dat was echt geschokt zeg . Misschien komt het heel gemeen over hoe ik het zeg. Maar het had best door kunnen gaan vind ik. Ik bedoel het ook niet negatief.Natuurlijk is het erg wat er gebeurt is, maar dan nog.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Als dit morgen was gebeurt? Was het dan ook ingrijpend? Dan had het vast niet zo veel aandacht gekregen. En ja, die herdenking van de moeder van Bea is lang naar gewerkt ja. Toen ik naar Ned1 zat te kijken, en ze zeiden dat de mensen heel geschokt waren. Stonden er gewoon mensen te lachen en te praten. Dat was echt geschokt zeg .Misschien komt het heel gemeen over hoe ik het zeg. Maar het had best door kunnen gaan vind ik. Ik bedoel het ook niet negatief.Natuurlijk is het erg wat er gebeurt is, maar dan nog.. Morgen zou het sowieso niet gebeuren,aangezien die mensen er dan niet staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik vind het echt verschrikkelijk. Zonet heb ik ook de reactie van de Koningin gezien. Zij is duidelijk zwaar aangedaan. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden en de gewonden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Als dit morgen was gebeurt? Was het dan ook ingrijpend? Dan had het vast niet zo veel aandacht gekregen.Dan stonden er geen honderden mensen midden op de weg achter dranghekken..En ja, die herdenking van de moeder van Bea is lang naar gewerkt ja. Toen ik naar Ned1 zat te kijken, en ze zeiden dat de mensen heel geschokt waren. Stonden er gewoon mensen te lachen en te praten. Dat was echt geschokt zeg .Alsof dat iets zegt, een paar mensen die lachen. Ten eerste weten mensen vaak niet hoe ze om moeten gaan met dit soort situaties. Ik kan me herinneren dat de zoon van Andre Hazes tijdens dat concert in de Arena stond te lachen, denk je dat hij blij was? Veel mensen die het gezien hadden, wilden volgens mij niet doorgaan met feesten.. Over andere steden ben ik het met je eens, dat had gewoon verder moeten gaan.Misschien komt het heel gemeen over hoe ik het zeg. Maar het had best door kunnen gaan vind ik. Ik bedoel het ook niet negatief.Natuurlijk is het erg wat er gebeurt is, maar dan nog..Niet in die stad, dat zou uiterst respectloos zijn. Dat ligt dichter bij het ongeval, mensen hebben het gezien en bewust meegemaakt. Dan feest je niet verder. Voor andere steden is het een ander verhaal.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik vind de woordkeuze op RTL ook niet helemaal bijster bijdehand gekozen. "Koning zwaar aangeslagen" Dat zet je zo toch niet neer. Of ben ik de enige die snapt dat dit niet helemaal gepast is in deze situatie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 aangeslagen is gewoon een normaal woord hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Ik vind de woordkeuze op RTL ook niet helemaal bijster bijdehand gekozen. "Koning zwaar aangeslagen" Dat zet je zo toch niet neer. Of ben ik de enige die snapt dat dit niet helemaal gepast is in deze situatie? Je bent de enige die zich zo aanstelt. Bewerkt: 30 april 2009 door Mania-92 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Hier staat nog een filmpje van een of andere verslaggever voor een krant die daar aan het filmen was. Komt van nujij.nl Bewerkt: 30 april 2009 door gta_rulez Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts