Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

dit zijn de aanklachten die zijn ingediend tegen de verdachte:

Aanslag tegen het koninklijk huis

en poging tot doodslag tegen het publiek.

hij zal zeker levenslang krijgen volgens mij

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

dit zijn de aanklachten die zijn ingediend tegen de verdachte:

Aanslag tegen het koninklijk huis

en poging tot doodslag tegen het publiek.

hij zal zeker levenslang krijgen volgens mij

Zwets niet uit je nek, het is een paar uur geleden gebeurt.. Er zal toch echt een onderzoek moeten plaatsvinden voordat je de aanklacht kan bepalen..

Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn de aanklachten die zijn ingediend tegen de verdachte:

Aanslag tegen het koninklijk huis

en poging tot doodslag tegen het publiek.

hij zal zeker levenslang krijgen volgens mij

Zwets niet uit je nek, het is een paar uur geleden gebeurt.. Er zal toch echt een onderzoek moeten plaatsvinden voordat je de aanklacht kan bepalen..

Ik hoor het toch net op RTL :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

heel triest wat er is gebeurd

4 dode, 17 gewonden waaronder 5 ernstig!

Toen ik naar de stad fietsten (ik wist dat het al gebeurd was) kwamen er erg veel politieauto's em ambulance's langs, ik vindt het echt zwaar zwak eigenlijk :(

Wat normaal een hele gezellige dag moets worden, was nu wel wat minder, dat kon je ook zien in de stad, een hoop schokkerige gezichten!

Het loo is nu trouwens helemaal afgesloten, voor onderzoek.

R.I.P aan alle doden :(

EDIT: vriend van mij werdt net niet geraakt (scheelde ong 2/3M) en hij zei dit:

eerst harde knal dus ik keek toen zag ik mensen door de lucht vliegen en die kerel in auto leek wel dood hoe die achter het stuur zat en toen knalde die tegen dat beeld aan toen keek ik weer naar rechts en zag ik allemaal mensen op de grond liggen

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de woordkeuze op RTL ook niet helemaal bijster bijdehand gekozen. "Koning zwaar aangeslagen" Dat zet je zo toch niet neer. Of ben ik de enige die snapt dat dit niet helemaal gepast is in deze situatie?

Je bent de enige die zich zo aanstelt. :tu:

Weer zo'n lekkere zeik post van je. Blijf gewoon met je tengels van de "reageer" knop af als je niets zinnigs heb te melden. Ik word zo langzamerhand helemaal niet goed van dat afkraak gedrag van je. Het is toch ook gewoon stom gekozen. Dat jij het nou niet snapt, is geen reden om mij wat te verwijten.

dit zijn de aanklachten die zijn ingediend tegen de verdachte:

Aanslag tegen het koninklijk huis

en poging tot doodslag tegen het publiek.

hij zal zeker levenslang krijgen volgens mij

Aanklachten, haha. Er zal eerst een onderzoek moeten komen, voordat er een aanklacht kan worden ingedient. Al zal het uiteindelijk wel neerkomen op die 2 die jij poste. :Y

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap echt niet dat iemand zoiets doet. Al ben ik zelf niet zo'n koningklijk huis fan (of anders gezegd ik heb een hekel aan die mensen). Als het een aanval was op de koningin vind ik het alsnog schokkend. Je kan iemand nog zo er haten maar je gaat niet iemand vermoorden.

Ik leef ook heel erg mee met de mensen die dood zijn gegaan en gewond zijn. Zij stonden daar gewoon te feesten en dan komt er iemand en die neemt je leven weg! moet je voorstellen wat die mensen nog allemaal voor leuken dingen konden doen. En voor de nabestaande is het ook heel erg. Om iemand te verliezen aan dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschrikkelijk wat er gebeurd is vandaag, en hoe Koninginnedag geëindigd is. De mensen in ons dorp hebben spontaan de vlag half-stok gehangen, om eer te betuigen aan de slachtoffers.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verschrikkelijk is dit, zeg! :N Ik heb daarvan alles gehoord en gelezen.

Ik denk dat de dader bij een groep hoort. Het hoeft niet, maar het kan wel. :N

Hij hoort niet bij een groep. Maar de hele dag dat nieuws op de tv; verschrikkellijk. Maar die gast is gewoon tegen het koningshuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verschrikkelijk is dit, zeg! :N Ik heb daarvan alles gehoord en gelezen.

Ik denk dat de dader bij een groep hoort. Het hoeft niet, maar het kan wel. :N

Hij hoort niet bij een groep. Maar de hele dag dat nieuws op de tv; verschrikkellijk. Maar die gast is gewoon tegen het koningshuis.

Dat ben ik ook,dus hoezo die opmerking? En hoezo een paar posts eerder

Nog wel op je eigen familie.
?
Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo'n lekkere zeik post van je. Blijf gewoon met je tengels van de "reageer" knop af als je niets zinnigs heb te melden. Ik word zo langzamerhand helemaal niet goed van dat afkraak gedrag van je. Het is toch ook gewoon stom gekozen. Dat jij het nou niet snapt, is geen reden om mij wat te verwijten.

Jij vraagt, ik antwoord.. ^_^

Als je vraagt of jij de enige bent moet je ook het antwoord "ja" kunnen incasseren.. Vraag het anders niet.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...