Die Hard Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Er wordt ook al vermeld dat die man door twee afzettingen heen is gereden. Dit kan gewoon geen ongeluk meer zijn.. Edit: In ieder geval een dode, op Nederland 1 wordt verteld dat er een laken over iemand heen is gelegd.. Bewerkt: 30 april 2009 door Die Hard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Dan wordt hier in Kampen alles afgelast, verdomde kut dat dit moet gebeuren! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik hoor net van iemand dat dat jongere meisje is overleden, weet niet zeker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Problemen? Even Apeldoorn bellen.. Of het opzet is of niet weet ik niet. Als het echt een aanslag is geweest op de koninklijke familie was het toch wel een erg kromme. De bus werd niet geraakt en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, ook niet op die snelheid. Dat het geen aanslag was, en dus een ongeluk, lijkt me ook weer niet. Het gebied was grootschalig afgesloten en als je dan bij de bus zelf nog op 120 km/h zit.. Naar mijn weet is er één overleden en 14 gewonden. Op de afbeeldingen van Jowx zie je overigens wel dat die man onderuit gezakt zit. Misschien dan toch een ongeluk? Bewerkt: 30 april 2009 door Kloep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Dit is gewoon een aanslag geweest. ze hadden volgens mij echt de intentie om die bus te raken. zo erg dat een feestdag zo een tragische afloop heeft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Heel veel sterkte voor de gewonden, En eventueel de nabestaanden. Dat zoiëts moet gebeuren op mijn verjaardag. Ik hoop dat diegene die dit heeft gedaan, Niet meer vrij komt. GRTZ From The Jarige Jop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 4 doden zeggen ze! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Ik denk dat het een aanslag is en dat ze die bus opzettelijk wilden raken. Geenstijl.nl Update: 13:01: Auto reed over Amersfoorse weg, Werd bij de Loolaan tegengehouden. Bestuurder keerde vervolgens en waagde elders een tweede poging. De bestuurder is volgens ooggetuigen 'een knul van een jaar of 25-26 jaar oud.Update 13:03: Lijkwagen gesignaleerd. Omroep Gelderland: Vier doden 1e Update: Lijkt mij opzet... 2e Update: Das echt erg :o Bewerkt: 30 april 2009 door -Haakon- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Hier zie je het gebeuren. (Schokkende beelden!) Ik hoorde het net pas, ik vind het verschrikkelijk. Maar de auto is door 2 afzettingen heen gereden, hoe komt het dat hij daar dan niet tegengehouden is..? In ieder geval, veel sterkte voor de slachtoffers. MVG, Wanted Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 OMG, waar gaat het heen met Nederland. Ik heb zelf niet zoveel met Koninginnedag, maar dit is toch echt verschrikkelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Alweer een zwarte dag voor nederland, Ongeluk op konnigingendag, en de eerste bevestigde persoon met H1N1 mexicaanse griep. Dit is denk ik het meest druk bezochte topic op dit moment. zie nu al 15 gebruikers Bewerkt: 30 april 2009 door Rinaldootje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 ook al op cnn en bbc te zien. hoewel het is alleen in een klein venstertje te zien. ze hebben het nu over dat alle britse militairen uit Irak gaan. ook wel groot nieuws. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik hoor net op Nederland 1 dat de dader al eerder geprobeerd gehad om de bus te raken maar werd tegengehouden, heel sneu voor de slachtoffers allemaal. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig... hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts