Jump to content

Verwijzing GTA San Andreas


Mark B.

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Lantyz

    3

  • MrKooKie

    3

  • Mark B.

    3

maar als we het voor de bekendmaking van san andreas hadden ontdekt hadden we der niet bij stil gestaan

want het zegt niks. ztenzij ja van gta 1

als we nou in gta SA horen : remember when you play against tokyo (ik noem maar wat) had dit niks gezegd over de volgende gta. maar toch goed gevonden

oene :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus..het was al bekend bij GTA 1 .,...... het gebied Liberty City

en Vice city...en San Andreas,,........maar der was toch nog iets van Sin City of zoiets,,,.....zou dat de volgende titel dan niet worden? :D :o ;) :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen vindt het zo knap gevonden van die radio zender.... is wel leuk.... maar zelfs in GTA 1 zit de logische verwijzing naar San Andreas aangezien het ook een deel van de map was. En Vice City was het 2de stuk van de map... is et dan niet logisch dat na GTA 3 het volgende deel Vice City en het derde San Andreas heten ? kan aan mij liggen hoor.

[-Spider-]

Bewerkt: door Spider-Wal
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zozo, wat een ontdekkingen op mijn eerste dag lid zijn van dit forum :puh: Jullie zeggen nu wel dat jullie dan een spoiler hadden over de nieuwe titel, maar volgensmij was het ons toen nog niet op gevallen, omdat we toen niet wisten wat San Andreas was, het kon van alles zijn :o

Link to comment
Delen op andere websites

w00t! Goed gevonden, op het moment dat Vice City werd released was zelf de naam van San Andreas nog niet bekend :lol: !

Goed van je!

het was wel al bekend. in gta 1 hete de steder liberty city, vice city en ja... san andreas ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom hadden we die naam ook al min of meer kunnen weten toen Vice City uitkwam, de steden van GTA1 werden herhaald, vandaar dat er in de radiostations wel een stille verwijzing naar San Andreas alvast kon zitten, en als het tóch geen San Andreas werd, nou en.

Link to comment
Delen op andere websites

Luister gewoon naar die zenders zoals Kchat :puh: of chatterbox in gta3 werd er ook al iets over vice gezegdt rockstar heeft ut altijd in een comment gedaan en volgens mij duurt het wel weer een tijdje tot rockstar een nieuwe game gaat uitbrengen

Link to comment
Delen op andere websites

[...] chatterbox in gta3 werd er ook al iets over vice gezegdt [...]

Ik heb het genoegen gesmaakt de complete tekst van Chattrerbox uit te tikken, maar ik ben nooit iets tegengekomen wat verwijst naar Vice City. Welke verwijzing bedoel je precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom hadden we die naam ook al min of meer kunnen weten toen Vice City uitkwam...

Maar dat wisten toch ook? Tenminste, voor mij was het bij GTA III al duidelijk dat ze de namen uit gta 1 opnieuw gingen gebruiken. En als er dan nog een nieuwe gta ging komen, dat het dan Vice City was.

Alleen dacht ik wel dat het dan GTA IV zou heten. (vanwege gta3 dat ook geen gta Liberty city heten)

Ook wisten velen toen al dat GTA V, in San Andreas ging afspelen. Dat was al zo duidelijk als wat. En daarom denk ik nog steeds dat GTA Londen de volgende wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...