Jump to content

Verwijzing GTA San Andreas


Mark B.

Recommended Posts

[...] chatterbox in gta3 werd er ook al iets over vice gezegdt [...]

Ik heb het genoegen gesmaakt de complete tekst van Chatterbox uit te tikken, maar ik ben nooit iets tegengekomen wat verwijst naar Vice City. Welke verwijzing bedoel je precies?

Wow wat een vondst,

Jongens wordt het dan geen tijd de San Andreas radio even te besluisteren ?, bestaat er ook zo´n K-Chat zender in San Andreas ?,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Lantyz

    3

  • MrKooKie

    3

  • Mark B.

    3

Wow wat een vondst,

Loop nu niet te hard van stapel... Ik ben de tekst nog even nagegaan, maar kan er echt niets over vinden in Chatterbox.

Voor zover ik weet is alleen San Andreas ter sprake gekomen in K-Chat, zoals eerder genoemd.

In WTCR, het praatprogramma van GTA SA, is tot dusver nog niets gevonden, terwijl dit wel is uitgetikt voor de GTA SA Walkthrough.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar aangezien je niet weet hoe de volgende GTA gaat heten, weet je ook niet waar je op moet letten in de radio scripts. Wélke zender van SA de naam van GTA-next in zich verbergt, weet je ook niet. Moeten we nog maar even kijken. Trouwens nog een vraag, hoe weten jullie dat K-Chat de naam San Andreas bevat, terwijl deze helemaal niet in de VC Walkthrough uitgetypt is?

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom hadden we die naam ook al min of meer kunnen weten toen Vice City uitkwam...

Maar dat wisten toch ook? Tenminste, voor mij was het bij GTA III al duidelijk dat ze de namen uit gta 1 opnieuw gingen gebruiken. En als er dan nog een nieuwe gta ging komen, dat het dan Vice City was.

Alleen dacht ik wel dat het dan GTA IV zou heten. (vanwege gta3 dat ook geen gta Liberty city heten)

Ook wisten velen toen al dat GTA V, in San Andreas ging afspelen. Dat was al zo duidelijk als wat. En daarom denk ik nog steeds dat GTA Londen de volgende wordt.

Gta londen is toch al lang uit??????

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom hadden we die naam ook al min of meer kunnen weten toen Vice City uitkwam...

Maar dat wisten toch ook? Tenminste, voor mij was het bij GTA III al duidelijk dat ze de namen uit gta 1 opnieuw gingen gebruiken. En als er dan nog een nieuwe gta ging komen, dat het dan Vice City was.

Alleen dacht ik wel dat het dan GTA IV zou heten. (vanwege gta3 dat ook geen gta Liberty city heten)

Ook wisten velen toen al dat GTA V, in San Andreas ging afspelen. Dat was al zo duidelijk als wat. En daarom denk ik nog steeds dat GTA Londen de volgende wordt.

Gta londen is toch al lang uit??????

Ik bedoel in 3D ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik niet, dan moeten ze een spel uitbrengen dat precies hetzelfde heet, alleen er anders uitziet. En ze namen in de 3 GTA's achter elkaar de steden uit GTA1, niet de namen zelf. Misschien heet de volgende GTA wel weer naar een stad uit GTA3, Portland, dan Staunton Island en dan Shoreside Vale, hoewel ik dat niet denk, dan blijf je aan de gang, dan gaan ze over een stuk of 10 GTA's gaan ze de namen krijgen van de minigebieden, dan krijg je GTA Little Haïti, GTA Vice Point, GTA Escobar International, wel grappig. Maar goed dat er geen straatnamen in de GTA's zitten, anders duurt het 323 jaar voordat ze eindelijk met een nieuw idee kunnen beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hey luitjes..

ik was vanmiddag GTA aan het spelen en toen zette ik de radio op K-Chat.

En toen hoorde ik zo'n gast tegen BJ Smith (die gast waar je Sunshine auto's van koopt) zeggen "remember when you played against San Andreas"

mischien is dit een verwijzing van GTA Vice City naar GTA San Andreas toen die nog niet uit was.

HAHAHAHA, sorry hoor, maar ik moest even lachen, dít, deze naam, san andreas, wisten mensen al bij de uitkomst van GTA III, doormiddel van gta 1.

Dat van BJ smith, dat je daar nu pas achterkomt, als je gta 1 hebt gespeeld, wist je dit al na dag 1 dat gta VC uit kwam, ik tenminste. Maarjah, ik stop wel wijsneus uit te hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wisten de meesten ook al, maar het gaat hier omde verwíjzing ernaar, er wordt verwezen naar een volgende GTA, dat is wel leuk, dat wij hier nú pas achtekomen is idd wel een beetje laat, maar je ga er ook niet op letten als je de radiostations aan het luisteren bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel of er in iedere 3D GTA een "odd one out is" bij de radio, maw: een vreemde eend in de bijt:

GTAIII: Flashback FM, jaren '80.. GTA Vice? Speelt in de jaren '80.

GTA Vice...een Spaanstalig station. GTA San An? Speelt in Cali, met veel spaanse invloeden..

Nu is de grap, vind maar eens in San An de verwijzing naar GTA neXt.. (als die er iig is)

Link to comment
Delen op andere websites

Die aanwijzingen zullen we waarschijnlijk pas vinden áls GTA Next er is, dan weten we waar we op moeten letten, welke namen, in VC kon je dat nog een béétje weten gezien de stedennamen uit GTA1, maar nu is het allemaal helemaal nieuw, vandaar, daar valt héél moeilijk achter te komen, aangezien ze er waarschijnlijk ook geen GTA voor gaan zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

om even terug te komen op het voorspellen van de naam van GTA next: ik denk niet dat het iets te maken zal hebben met met de al uitgebrachte GTA's, alleen GTA Londen is misschien een optie, al denk ik het zelf niet. Ik denk dat R* een hele nieuwe staat uitbrengt, waarvan in SA misschien wel tot nu toe nog niet gevonden verwijzingen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...