Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Ik heb een goed internetprogramma voor het maken van het begin van een film, registreer je op www.animoto.com

Je kan der erg mooie beginnetjes maken

niet voor mij, zij maken jouw intro + er moet muziek erbij.

dus je maakt je intro niet zelf ...

ik maak die liever dan zelf, dan weet ik wat ik moet doen en hoe het moet.

PS: is er een clan logo ofzo?

dan kan ik dat mss gebruiken vr de intro's in de vids

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik bedoel gewoon buiten:p of iets wat je ermee kan doen.

@Sniper44: er heoft niet perse muziek bij en dat logo moet ik nog maken/bedenken.

@ROyboow: waneeer komen er nieuwe sig's? Dit zijn alle ''officiele'' sig's die niet te groot ofzo zijn.

Ik doe niet moeilijk doe gewoon deze:

TCC3.jpg

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel gewoon buiten:p of iets wat je ermee kan doen.

@Sniper44: er heoft niet perse muziek bij en dat logo moet ik nog maken/bedenken.

@ROyboow: waneeer komen er nieuwe sig's? Dit zijn alle ''officiele'' sig's die niet te groot ofzo zijn.

Ik doe niet moeilijk doe gewoon deze:

TCC3.jpg

Ik ben bezig met nieuwe

TCC3-1.jpg

http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TCC3-1.jpg

TCC2-1.jpg

http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TCC2-1.jpg

TCC1-1.jpg

een een website omdat ik me verveelde

TCCSite.jpg

http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TCCSite.jpg

De credits van de website:

Kidage

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

BELANGRIJK

Sig aanvraag voor clan signs

Vul dit lijstje in:

Plaatje (link:)
Tekst:
Speciale effecten:
Border:

Sorry voor de dubbelpost, maar om et onder de andere te zetten had geen zin

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel gewoon buiten:p of iets wat je ermee kan doen.

@Sniper44: er heoft niet perse muziek bij en dat logo moet ik nog maken/bedenken.

@ROyboow: waneeer komen er nieuwe sig's? Dit zijn alle ''officiele'' sig's die niet te groot ofzo zijn.

Ik doe niet moeilijk doe gewoon deze:

TCC3.jpg

Er moet wel muziek bij hoor. Anders is het heel leeg. Geloof me maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel gewoon buiten:p of iets wat je ermee kan doen.

@Sniper44: er heoft niet perse muziek bij en dat logo moet ik nog maken/bedenken.

@ROyboow: waneeer komen er nieuwe sig's? Dit zijn alle ''officiele'' sig's die niet te groot ofzo zijn.

Ik doe niet moeilijk doe gewoon deze:

TCC3.jpg

Er moet wel muziek bij hoor. Anders is het heel leeg. Geloof me maar.

er is al ingame muziek bij

Link to comment
Delen op andere websites

***dubbel post***

-ik heb geprobeerd om het als HD te kunnen weergeven, hopelijk lukt dit dan ook ^^

-de intro-trailer bevat: de burgershot overval, het onnodig links rijden, het terug brengen van een ontsnapte gevangene

-spijtig genoeg zit er ook een grote schoonheidsfout in namelijk; het feit dat je soms nog gechat ziet terwijl je aan het filmen bent, je let er wel niet op maar toch ... :)

-het filmpje zelf is 04:24 min lang

-bij de desription heb ik ook alle nodige uitleg gezet, ook de links mocht men willen joinen

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

***dubbel post***

momenteel is het filmpje aan het uploaden op youtube

-ik heb geprobeerd om het als HD te kunnen weergeven, hopelijk lukt dit dan ook ^^

-de intro-trailer bevat: de burgershot overval, het onnodig links rijden, het terug brengen van een ontsnapte gevangene

-spijtig genoeg zit er ook een grote schoonheidsfout in namelijk; het feit dat je soms nog gechat ziet terwijl je aan het filmen bent, je let er wel niet op maar toch ... :)

-het filmpje zelf is 04:24 min lang

-bij de desription heb ik ook alle nodige uitleg gezet, ook de links mocht men willen joinen (nu nog hopen dat die links werken want ik het gewerkt met site [ /url] )

*Filmpje*

***vid is nog aan het processen, de hd komt later***

-spijtig genoeg zit er ook een grote schoonheidsfout in namelijk; het feit dat je soms nog gechat ziet terwijl je aan het filmen bent, je let er wel niet op maar toch ... :)

Yep, dat is jammer, Maar verder wel goed gedaan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

srry voor dubbelpost maar ik mis iets toen hij onnodig links reed stond er niet: het blijkt dezelfde man te zijn. Zet dit er nog even in verder coole film jammer van mijn rijstijl. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat halen we wel weg dit is versie 1 ^_^

En wie is er morgen vroeg vrij van school? Ben namelijk vandaag en morgen om 12 al vrij :dans:

ben pas half 5 klaar morgen :N

Link to comment
Delen op andere websites

srry voor dubbelpost maar ik mis iets toen hij onnodig links reed stond er niet: het blijkt dezelfde man te zijn. Zet dit er nog even in verder coole film jammer van mijn rijstijl. :7

wat boeit het voor de kijkers of het dezelfde man is? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...