SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze groep van mensen is niet geschikt voor een clan, eerder voor een gang omdat je daar niet naar meetings hoeft te komen.
Dr.Oppai Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze groep van mensen is niet geschikt voor een clan, eerder voor een gang omdat je daar niet naar meetings hoeft te komen. dus dan komt er wel een TCC-gang?
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze groep van mensen is niet geschikt voor een clan, eerder voor een gang omdat je daar niet naar meetings hoeft te komen. dus dan komt er wel een TCC-gang? Hugo is er mee bezig.
weaponmr Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze groep van mensen is niet geschikt voor een clan, eerder voor een gang omdat je daar niet naar meetings hoeft te komen. dus dan komt er wel een TCC-gang? Hugo is er mee bezig. beter.
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze groep van mensen is niet geschikt voor een clan, eerder voor een gang omdat je daar niet naar meetings hoeft te komen. dus dan komt er wel een TCC-gang? Hugo is er mee bezig. Alleen zit ik vast. Ik weet niet echt wat voor gang het dan moet worden
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 yeah eindelijk naamswijziging! waarom TZG?
TZG Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 yeah eindelijk naamswijziging! waarom TZG? Thijmen Zonder Genade, ook een soort bijnaam van me
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 maar wordt de clan nou opgeheven?
Mevin Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 maar wordt de clan nou opgeheven? Blijkbaar
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 maar wordt de clan nou opgeheven? Blijkbaar
weaponmr Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) maar wordt de clan nou opgeheven? Blijkbaar denk dat het beter is om hem pas op te heffen als de gang er is. Bewerkt: 25 augustus 2009 door weaponmr
TZG Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 maar wordt de clan nou opgeheven? Blijkbaar denk dat het beter is om hem pas op te heffen als de gang er is. wat?! ik heb dat hele verhaal over de gang enzo niet gevolgd, maar dit vind ik maar niks
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Het probleem is dat ik niet weet wat ik met een gang moet doen. De vorige gang had ook al weinig inhoud. Dus als jullie iets kunnen bedenken zou dat heel erg fijn zijn.
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Het probleem is dat ik niet weet wat ik met een gang moet doen. De vorige gang had ook al weinig inhoud. Dus als jullie iets kunnen bedenken zou dat heel erg fijn zijn. Dus dat je de cops en de crims hebt. En doordat de cops bepaalde dingen doen stijgen ze in rang. En doordat de crims criminele feiten begaan kunnen ze bevoorbeeld een pand kopen om daar hun activiteiten in te doen. ...
Recommended Posts