TZG Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 W8 EvenKijk ik heb nu het bericht bewerkt en dan staat erzo iets als: Dit bericht is bewerkt door Mevin: 1 Sep 2009, 18:17:15 oh nu begrijp ik het
Mevin Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Wordt er nog aan de gang gewerkt ik heb er niks meer van gehoord?
Dr.Oppai Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Wordt er nog aan de gang gewerkt ik heb er niks meer van gehoord? jawel
SNIPER44 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Wordt er nog aan de gang gewerkt ik heb er niks meer van gehoord? Geduld is een mooie deugd. Nu het school terug is begonnen zal het nu niet zo snel meer gaan als ervoor.
Dr.Oppai Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) word er nog wat gepost ofwat???TCC licht aan de afgrond en jullie laten het gewoon leegbloeden drek je zwarte rouw kleren aan en post wat voor TCC dood is Bewerkt: 4 september 2009 door thegodfather91
weaponmr Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 word er nog wat gepost ofwat???TCC licht aan de afgrond en jullie laten het gewoon leegbloeden drek je zwarte rouw kleren aan en post wat voor TCC dood is wat moeten we zeggen? Volgens mij hebben we al 90% van de onzinnige dingen die er bestaan gepost.
SNIPER44 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer.
weaponmr Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer. denk dat het ook te maken heeft met school, maar ook wat jij zegt is zo, raar.
SNIPER44 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer. denk dat het ook te maken heeft met school, maar ook wat jij zegt is zo, raar. wen er maar aan.
Dr.Oppai Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer. denk dat het ook te maken heeft met school, maar ook wat jij zegt is zo, raar. maarja we kunnen later toch verder lullen in een gang
SNIPER44 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer. denk dat het ook te maken heeft met school, maar ook wat jij zegt is zo, raar. maarja we kunnen later toch verder lullen in een gang ja idd, welke crap zouden we nog kunnen vertellen?
Dr.Oppai Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wel raar, nu dat iedereen weet dat tcc binnen de nabije toekomst niet meer zal bestaan post iedereen niet meer. denk dat het ook te maken heeft met school, maar ook wat jij zegt is zo, raar. maarja we kunnen later toch verder lullen in een gang ja idd, welke crap zouden we nog kunnen vertellen? gewoon onzin
TZG Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 post ik ook nog maar even een berichtje, omdat jullie het zo graag willen
weaponmr Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 post ik ook nog maar even een berichtje, omdat jullie het zo graag willen dank je
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 post ik ook nog maar even een berichtje, omdat jullie het zo graag willen dank je ooh zo vriendelijk van je
Recommended Posts