SNIPER44 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc. we gaan alleszins iets moeten doen ivm met activiteit. En ik ben van plan (mocht royboow akkoord gaan) om mensen te gaan kicken. wel inactieve leden natuurlijk.
Royboow Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Leden zoals? Lijstje GTA-top GTA4gamer GunsNroses61 Firefighter is en blijft erelid Bewerkt: 29 mei 2009 door RoyBoow
Dr.Oppai Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc. we gaan alleszins iets moeten doen ivm met activiteit. En ik ben van plan (mocht royboow akkoord gaan) om mensen te gaan kicken. wel inactieve leden natuurlijk. punten telling ben ik het niet echt mee eens en als je dat doet doe het dan voor ps3 want bij de pc is wel meestal iedereen online.(maar dat komt misschien omdat we nog niet zoveel pc leden hebben)
Royboow Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc. we gaan alleszins iets moeten doen ivm met activiteit. En ik ben van plan (mocht royboow akkoord gaan) om mensen te gaan kicken. wel inactieve leden natuurlijk. punten telling ben ik het niet echt mee eens en als je dat doet doe het dan voor ps3 want bij de pc is wel meestal iedereen online.(maar dat komt misschien omdat we nog niet zoveel pc leden hebben) GunsNroses ook?
SNIPER44 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc. we gaan alleszins iets moeten doen ivm met activiteit. En ik ben van plan (mocht royboow akkoord gaan) om mensen te gaan kicken. wel inactieve leden natuurlijk. punten telling ben ik het niet echt mee eens en als je dat doet doe het dan voor ps3 want bij de pc is wel meestal iedereen online.(maar dat komt misschien omdat we nog niet zoveel pc leden hebben) GunsNroses ook? heb hem nog geen post zien doen hier. btw royboow, heb je men invite gehad op msn?
Royboow Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ben sinds 8.00 uur niet op M?SN geweest
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Leden zoals?Lijstje GTA-top GTA4gamer GunsNroses61 Firefighter is en blijft erelid GunsNroses wil ik nog effe niets mee doen, eventueel gta4gamer ook niet. Guns: heb hem al posts zien doen in het forum maar nog niet hier. GTA4gamer: krijgt nog een week de tijd. En firefighter? Heeft die wel al met een meeting meegedaan? die jongen heb ik hier al meer dan een maand niet meer gezien.
Dr.Oppai Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Leden zoals?Lijstje GTA-top GTA4gamer GunsNroses61 Firefighter is en blijft erelid waarom is(en blijft)firefighter ere lid?en inderdaad hij is al heel lang offline dus ik snap eigenlijk niet waarom hij ere lid is .
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Trommelgeroffel voor de eerste TCC PPS!! (powerpoint) Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond.
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Trommelgeroffel voor de eerste TCC PPS!! (powerpoint)Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond. leuk gedaan
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Trommelgeroffel voor de eerste TCC PPS!! (powerpoint)Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond. leuk gedaan Bedankt zeg maar wanneer er iets aangepast moetworden. PS: mag hij ook op de site? Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Ik had gezien dat we misschien een blog krijgen. Zal ik dan de site van tcccitynews uit de lucht halen en daarvan het tcccitynews maken? EDIT: Mag ik hoofdredacteur van het tcccitynews worden? anders heb ik niet erg veel te doen in deze clan Bewerkt: 30 mei 2009 door Hugotje112
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik had gezien dat we misschien een blog krijgen. Zal ik dan de site van tcccitynews uit de lucht halen en daarvan het tcccitynews maken? EDIT: Mag ik hoofdredacteur van het tcccitynews worden? anders heb ik niet erg veel te doen in deze clan Je bedoelt de 'oude nieuwskrant' vervangen door de nieuwe op de site? @kidage; Is goed, het kan geen kwaad om deze erbij te zetten
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik had gezien dat we misschien een blog krijgen. Zal ik dan de site van tcccitynews uit de lucht halen en daarvan het tcccitynews maken? EDIT: Mag ik hoofdredacteur van het tcccitynews worden? anders heb ik niet erg veel te doen in deze clan Je bedoelt de 'oude nieuwskrant' vervangen door de nieuwe op de site? @kidage; Is goed, het kan geen kwaad om deze erbij te zetten Ok bedankt SNIP
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Je bedoelt de 'oude nieuwskrant' vervangen door de nieuwe op de site? Dat de blog dan het tcccitynews heet. Dat komt dan inplaats van de site. Dan wordt de clan ook wat meer een gtagames.nl clan snap je?
Recommended Posts