GunsNroses61 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Trommelgeroffel voor de eerste TCC PPS!! (powerpoint)Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond. leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel. (:O nu al 1e waarschuwing ;()
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dat we nog geen blog mogen is niet zo verwonderlijk. We zijn namelijk nog niet zo oud en een paar leden zijn niet actief. Ik denk dat we nog echt een tijdje moeten wachten voordat we een blog of een subforum mogen.
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Dat we nog geen blog mogen is niet zo verwonderlijk. We zijn namelijk nog niet zo oud en een paar leden zijn niet actief. Ik denk dat we nog echt een tijdje moeten wachten voordat we een blog of een subforum mogen. Had ik eigenlijk wel al door , maar nu hebben we toch al wat tips Op aanvraag van hugotje112 heb ik een site voor hem gemaakt: http://hugotje112.at.ua Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.(:O nu al 1e waarschuwing ;() Je bent wel al een klein tijdje actief. Ik heb op je profiel gezien dat je gepost hebt in het forum zelf maar niet in het clantalk topic. En er zijn in totaal 3 waarschuwingen. En ik zal zeker rekening houden met het feit dat je werkt. Edit: Ik kan niet komen voor de pc meeting vandaag, srry dat ik het nu pas zeg maar ik MOET mijn vader helpen. spijtig Bewerkt: 30 mei 2009 door SNIPER44
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.(:O nu al 1e waarschuwing ;() Je bent wel al een klein tijdje actief. Ik heb op je profiel gezien dat je gepost hebt in het forum zelf maar niet in het clantalk topic. En er zijn in totaal 3 waarschuwingen. En ik zal zeker rekening houden met het feit dat je werkt. Maak anders een page op de weebly site met warning ranks.
Mevin Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.(:O nu al 1e waarschuwing ;() Je bent wel al een klein tijdje actief. Ik heb op je profiel gezien dat je gepost hebt in het forum zelf maar niet in het clantalk topic. En er zijn in totaal 3 waarschuwingen. En ik zal zeker rekening houden met het feit dat je werkt. Edit: Ik kan niet komen voor de pc meeting vandaag, srry dat ik het nu pas zeg maar ik MOET mijn vader helpen. spijtig Wie komen dan wel allemaal? Bewerkt: 30 mei 2009 door Mevin
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.(:O nu al 1e waarschuwing ;() Je bent wel al een klein tijdje actief. Ik heb op je profiel gezien dat je gepost hebt in het forum zelf maar niet in het clantalk topic. En er zijn in totaal 3 waarschuwingen. En ik zal zeker rekening houden met het feit dat je werkt. Maak anders een page op de weebly site met warning ranks. Idd, goed idee. Ik zal ook het recruit topic dan wel aanpassen. Maar ik zal er eerst mee overleggen met onze nieuwe-mede leider
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 leuk filmpje @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.(:O nu al 1e waarschuwing ;() Je bent wel al een klein tijdje actief. Ik heb op je profiel gezien dat je gepost hebt in het forum zelf maar niet in het clantalk topic. En er zijn in totaal 3 waarschuwingen. En ik zal zeker rekening houden met het feit dat je werkt. Edit: Ik kan niet komen voor de pc meeting vandaag, srry dat ik het nu pas zeg maar ik MOET mijn vader helpen. spijtig Wie komen dan wel allemaal? MOET? kinderarbeid >
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar mag ik nou hoofdredacteur van het tcccitynews worden? En komen er nog nieuwe verslagen? Mail ze naar Nog een idee: We kunnen ook een stukje over het tcccitynews in het recruitment topic zetten. Ik maak wel een header en de tekst. >>> Door Svenie: E-mail adress verwijderd<<<
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar mag ik nou hoofdredacteur van het tcccitynews worden? En komen er nog nieuwe verslagen?Mail ze naar copcrimes(at) live DOT nl. Nog een idee: We kunnen ook een stukje over het tcccitynews in het recruitment topic zetten. Ik maak wel een header en de tekst. Is goed voor mij. Ik denk dat Royb hier niets op tegen zal hebben
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar mag ik nou hoofdredacteur van het tcccitynews worden? En komen er nog nieuwe verslagen?Mail ze naar. Nog een idee: We kunnen ook een stukje over het tcccitynews in het recruitment topic zetten. Ik maak wel een header en de tekst. Zou beter je email versturen naar diegene die het nodig hebben. Niet posten op het forum ..
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar mag ik nou hoofdredacteur van het tcccitynews worden? En komen er nog nieuwe verslagen?Mail ze naar ..... Nog een idee: We kunnen ook een stukje over het tcccitynews in het recruitment topic zetten. Ik maak wel een header en de tekst. Zou beter je email versturen naar diegene die het nodig hebben. Niet posten op het forum .. Hoe bedoel je? Zou het mss leuk zijn mochten we een soort van broadcasting vid hebben voor onze clan? Zo kunnen anderen zien hoe het er echt aan toe gaat.
Dr.Oppai Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ik kom wel zeeker naar de meeting vandaag.
Mevin Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Maar wie komen dan op de PC Meeting, alleen godfather en ik of ook nog iemand anders? Bewerkt: 30 mei 2009 door Mevin
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar mag ik nou hoofdredacteur van het tcccitynews worden? En komen er nog nieuwe verslagen?Mail ze naar ...... Nog een idee: We kunnen ook een stukje over het tcccitynews in het recruitment topic zetten. Ik maak wel een header en de tekst. Zou beter je email versturen naar diegene die het nodig hebben. Niet posten op het forum .. Hoe bedoel je? Zou het mss leuk zijn mochten we een soort van broadcasting vid hebben voor onze clan? Zo kunnen anderen zien hoe het er echt aan toe gaat. Ik bedoel , dat spammers het internet doorzoeken naar emails , als die emails eenmaal gevonden worden wordt die gespamt in je box. niet prettig dus. en (at en dot toevoegen helpt ook niet veel .
Recommended Posts