Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo Idd, misschien te maken met de examens? exames van meer dan een maand lang? NEEN Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan. Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven. Pb hen.
cj101 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo Idd, misschien te maken met de examens? exames van meer dan een maand lang? NEEN Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan. Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven. Pb hen. Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo Idd, misschien te maken met de examens? exames van meer dan een maand lang? NEEN Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan. Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven. Pb hen. Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord. Ok. Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen. EDIT: iemand die reclame al gezien van -who-took-my-badjes- ?? dies mega grappig Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
TZG Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ff een vraagje: Staat er al weer een meeting gepland? ik hoop op de middag, en niet de avond
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik denk er aan om maandag een meeting voor de PS3 te doen.Tijd is van 19.00-21.00. Dat komt denk ik het beste uit voor iedereen, zo niet dan kan het wel verplaatst worden. Mensen die komen: weaponmr (Elite9653) damn , weer na 19.00 Kan ook eerder hoor. 17:00 - 19:00 [ok dan hoeven weniet zo laat ] DOOR WEAPONMR. deze.
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Is er niemand meer die journalist of fotograaf wil worden. GTA-top was namelijk al de enige journalist en nu moet ik het helemaal alleen doen . Dus hulp kan ik wel gebruiken. Iedereen uit de clan kan journalist of fotograaf worden.
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Aan de belgen: Wat zijn jullie lievelings programmas? - - - - - - - - Aan de nederlanders: Wat zijn jullie lievelings programmas? - - - - - - - - - - MY LIST: -FC de kampioenen. (ontspanning) -House md -witse -flikken -bompa mix -bloopers - - Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
Dr.Oppai Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo Idd, misschien te maken met de examens? exames van meer dan een maand lang? NEEN Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan. Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven. __________________________________________ Aan de nederlanders: Wat zijn jullie lievelings programmas? -viva la bam op mtv -jackass -stom stommer stomst op weet niet zender -politie achtervolgingen op volgensmij veronico -wipeout op rtl 5 -southpark -that 70's show -family gay *kuch* guy -malcolm in the middle Bewerkt: 30 mei 2009 door thegodfather91
gtafreak321 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ik wil ff up-to-date zijn, is er nu maandag wel of niet een meeting gepland voor de PS?
GunsNroses61 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Komt er ook nog een meeting voor de PC? maar dan met meer leden zodat we echt als de TCC kunnen doen?
weaponmr Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) ik wil ff up-to-date zijn, is er nu maandag wel of niet een meeting gepland voor de PS? Ja, van 17.00-19.00, als het goed is doet Kidage ook al mee. En mijn lievelings programma's zijn: - that 70's show - Malcolm in the Middle - Scrubs - Reaper - Dit was het nieuws - the Simpsons - Family Guy - Arrested Development - 24 Ja, goed gezien, ik kijk super veel naar Comedy Central Bewerkt: 30 mei 2009 door weaponmr
Dr.Oppai Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Komt er ook nog een meeting voor de PC? maar dan met meer leden zodat we echt als de TCC kunnen doen? tuurlijk komt er nog een meeting maar die moet nog wel gepland worden,en je ka zelf trouwens ook een meeting organiseren maar er zijn maar 4 leden die online kunnen komen tenzij er mensen bij komen voor de pc Bewerkt: 30 mei 2009 door thegodfather91
Royboow Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Is er niemand meer die journalist of fotograaf wil worden. GTA-top was namelijk al de enige journalist en nu moet ik het helemaal alleen doen . Dus hulp kan ik wel gebruiken. Iedereen uit de clan kan journalist of fotograaf worden. Ik wil helpen Aan de nederlanders: Wat zijn jullie lievelings programmas? Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Kijk geen TV Snowleopard
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 ik wil ff up-to-date zijn, is er nu maandag wel of niet een meeting gepland voor de PS? Ja, van 17.00-19.00, als het goed is doet Kidage ook al mee. En mijn lievelings programma's zijn: - that 70's show - Malcolm in the Middle - Scrubs - Reaper - Dit was het nieuws - the Simpsons - Family Guy - Arrested Development - 24 Ja, goed gezien, ik kijk super veel naar Comedy Central Prut, sorry echt waar ik kan niet meer! Mijn broer vn 16 moet naar een match. Tis de finale dus ja sorry! =§
GwnHugo Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik wil helpenSnowleopard Oke dan doe jij de ps3. Nu hebben we alleen nog iemand voor de pc nodig en dan hebben we voldoende.
Recommended Posts