weaponmr Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Mss best voor die meetings.Wie er een organiseerd: Geef het aan mij door, en dan zet ik het in het recruitment topic een lijstje van de meetins en wie er aan mee doet. Zo vermijden we altijd de vraag van: 'is er een meeting? wanneer?' Dan hierbij, er is vanmiddag een meeting voor de PS3 vandaag van 17.00 tot 19.00. m'n top 3 koeken: - stroopwafel - gevulde koeken - van die Amerikaanse koekjes met stukjes chocola Bewerkt: 1 juni 2009 door weaponmr
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Mss best voor die meetings.Wie er een organiseerd: Geef het aan mij door, en dan zet ik het in het recruitment topic een lijstje van de meetins en wie er aan mee doet. Zo vermijden we altijd de vraag van: 'is er een meeting? wanneer?' Dan hierbij, er is vanmiddag een meeting voor de PS3 vandaag van 17.00 tot 19.00. wie doet er aan mee? EDIT: was er ook ergens een pc meeting gepland? Bewerkt: 1 juni 2009 door SNIPER44
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Mss best voor die meetings.Wie er een organiseerd: Geef het aan mij door, en dan zet ik het in het recruitment topic een lijstje van de meetins en wie er aan mee doet. Zo vermijden we altijd de vraag van: 'is er een meeting? wanneer?' Dan hierbij, er is vanmiddag een meeting voor de PS3 vandaag van 17.00 tot 19.00. wie doet er aan mee? EDIT: was er ook ergens een pc meeting gepland? volgens mij niet
cj101 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik wil ook wel komen op de meeting voor ps3.
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 we hebben weer 2 nieuwe leden 1 voor de pc en 1 voor de ps3
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 we hebben weer 2 nieuwe leden 1 voor de pc en 1 voor de ps3 jop zijn er nog meer mensen voor de ps3 meeting? Dan kan ik deze nog invullen!
weaponmr Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 we hebben weer 2 nieuwe leden 1 voor de pc en 1 voor de ps3 jop zijn er nog meer mensen voor de ps3 meeting? Dan kan ik deze nog invullen! godzilla, lolnet en ik doen er aan mee.
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 genoteerd sinds wanneer hou jij dat bij?
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) genoteerd sinds wanneer hou jij dat bij? Sinds vandaag in het recruitment topic. Want anders als er een meeting is, en mensen posten dat, dan is die post v/d meeting binnen een dag of 2 al een pagina of 2 achteruit geschoven en veel mensen kijken er dan niet meer naar. Daarom dat ik een klein lijstje zet in het recruitment. Zodat iedereen ten alle tijden kan kijken of er een meeting gepland is of niet. Bewerkt: 1 juni 2009 door SNIPER44
cj101 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Was een leuke meeting net. Was echt vet we hebben het zo realistisch mogelijk gemaakt zoals in de burgershot eten(cops) en de crim kwam dan langs en dus er achter aan en weet iemand toevallig of er ergens een donut shop is? Bewerkt: 1 juni 2009 door cj101
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Was een leuke meeting net.Was echt vet we hebben het zo realistisch mogelijk gemaakt zoals in de burgershot eten(cops) en de crim kwam dan langs en dus er achter aan en weet iemand toevallig of er ergens een donut shop is? Ik denk niet dat je deze vind in LC, maar je kan natuurlijk altijd de clucking bell gebruiken
gtafreak321 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) ik vind dat de meetingen iets drukker bezocht moeten worden, want vandaag ook maar 3 voor de PS3 van de 9 vind het wel een beetje weinig. kunnen we/jullie niet als regel doen dat je zo vaak per maand ofzo een keer bij een meeting moet zijn geweest? ik ben dan geen leider maar ik kom alleen met ideeën :$ PS: ik wil wel een stukje schrijven voor in de newspaper van TCC van de meeting van vandaag LOL wat veel van Bewerkt: 1 juni 2009 door gtafreak321
Recommended Posts