gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Nee, we doen het niet aangezien jullie. Ik verwijs ze namelijk ook door aan jullie. Maar we zijn geen concurrenten hé . Maar ehhh... spelen jullie wel LCES?
Mevin Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Xbox360: Ja Nieuwe Site: Nee Vind de oudere nu nog wat beter
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik ook . Maar het is nu wel duidelijk dat er geen Xbox van TCC komt . Aangezien ik de enige ben die het niet wil heb ik het zwaar . Maar als Deatch Incorperated nu ze aanneemt.
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Xbox360 functie: ja/nee (waarom niet) De nieuwe site: ja/nee (maakt mij niet uit)
SNIPER44 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Xbox360 functie: ja/nee De nieuwe site: ja/nee
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 One hour!! For the cops Fort the citizens Hep er zin in Wie doen er llemaal mee eigenlijk Woow elkezin een Smylie (ofZO) GreetZ GTA-top
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Royboow: Zie mijn hoofdpost dan kan je een lijstje PB'en naar Hugotje of mij en dan een officiele meeting organiseren Hugotje112: Hoe kom je aan dat rare profiel? GTA-TOP: Mooi zo Het is geen officiele, en waarom moeten we (op de PS3) een lijst naar jou sturen,je kan toch een een PS3 gassie aannemen om meetings te organiseren Xbox functie: ja Nieuwe site: boei me niet En ik ben met het een en ander niet eens in de clan, ik wil graag een eigen sig dragen, en ik vind dat iedereen een meeting mag organiseren zonder dat de PB naar jullie gaat Royboow Nog meer om 4 uur? Bewerkt: 8 mei 2009 door RoyBoow
Mevin Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 En ik ben met het een en ander niet eens in de clan, ik wil graag een eigen sig dragen, en ik vind dat iedereen een meeting mag organiseren zonder dat de PB naar jullie gaat Hier ben ik het helemaal mee eens maar ik zet het gewoon in mijn sig BTW Waneer is de volgende meeting?
gta master 1 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Yay ik heb een nieuwe signature :dans: sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt??
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Yay ik heb een nieuwe signature sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? Hij is ook echt prachtig Respect!!!
gta master 1 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Yay ik heb een nieuwe signature sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? Hij is ook echt prachtig Respect!!! :$
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) @Royboow: Iedereen mag al zijn eigen sig. dragen En royboow als je het lijstje maar post voor de duidelijkheid. Dan kunnen leden een PB sturen naar jouw wie mee doet. @ Gtamaster1: spam? Bewerkt: 8 mei 2009 door gerbieboy6
Mevin Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Yay ik heb een nieuwe signature sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? Hij is ook echt prachtig Respect!!! :$ xD Bedankt hé
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 was deze meeting voor herhaling vatbaar, met meer leden GTA-Top?
Recommended Posts