GTA-top Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Op de site staat dit:Code 1:Er wordt een auto gestolen, iemand rijdt te hard, onnodig links rijden, buskaping ofdrugs handel. Alleen vind ik dat iets niet bij elkaar past zoals: Iemand rijdt te hard en onnodig links rijden, daarnaast staat buskaping of drugshandel. Ik vind dit een redelijk groot verschil misschien kan je het aanpassen? Er zitten idd wel groote verschillen in! PS: Succes met de TCC tut! GTA-top
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Op de site staat dit:Code 1:Er wordt een auto gestolen, iemand rijdt te hard, onnodig links rijden, buskaping ofdrugs handel. Alleen vind ik dat iets niet bij elkaar past zoals: Iemand rijdt te hard en onnodig links rijden, daarnaast staat buskaping of drugshandel. Ik vind dit een redelijk groot verschil misschien kan je het aanpassen? Er zitten idd wel groote verschillen in! PS: Succes met de TCC tut! GTA-top TCC tut? Het TCC gedeelte snap ik nog wel maar hoezo tut?
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ja hoor, maar ik kom ook later (heel misschien) Ik heb bij jouw een ? neergezet van misschien dat wou je toch? Tut= Tutorial oftewel in dit geval een intro/trailer. Bewerkt: 9 mei 2009 door gerbieboy6
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ik stel een nieuwe meeting voor :Platform: PC Game: GTA IV Tijd: Zaterdag 9 Mei ong. 20:30/21:00 tot ... Specifiek/Gewoon: Specifieke modus Eventuele dingen: Ik heb besloten alleen te ''co-op'en'' aangezien we nog maar 4 PC leden hebben en niet iedereen daarvan meedoet. Misschien de Achievement Fly The Co-Op? En natuurlijk proberen een intro te maken als er toch genoeg leden zijn om een room te maken. Leden: Gerbieboy6 SNIPER44 Mevin Ok, ik weet een snelle route voor deal breaker (zonder heli) P.S. Ok Bewerkt: 9 mei 2009 door Mevin
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ja over de snelweg En ik raad Hangman Noose aan en dan niet voor een snelle tijd maar gewoon killen (ranked match). Want bij deal breaker en bomb da base blijven ze niet komen. En je bent zeker of niet?
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ja over de snelweg En ik raad Hangman Noose aan en dan niet voor een snelle tijd maar gewoon killen (ranked match). Want bij deal breaker en bomb da base blijven ze niet komen. En je bent zeker of niet? Zeker
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Dus alleen Hangman Noose en evt. filmen LCES. En ik weet ook niet zeker of ik kom Ik weet het bijna wel zeker dat ik kan Bewerkt: 9 mei 2009 door gerbieboy6
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Dus alleen Hangman Noose en evt. filmen LCES. En ik weet ook niet zeker of ik kom Ik weet het bijna wel zeker dat ik kan Oke dus, Vanavond (zaterdag) 20.30 tot 21.00 (of langer ) Oja sniper ik heb je Games for windows live acc nog niet EDIT: Misschien kunnen we eerst het filmpje maken, want ik hoef niet per se Fly the Co-op te doen En anders hoef ik alleen nog te tijd te verbeteren van Bomb Da Base II (is er een eerdere versie geweest ofsow?) Bewerkt: 9 mei 2009 door Mevin
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 @ mevingfwl acc: momieboy ok ik zal je toevoegen
SNIPER44 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 @ mevingfwl acc: momieboy ok ik zal je toevoegen btw, heb jij ook xfire?
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) @ mevingfwl acc: momieboy ok ik zal je toevoegen btw, heb jij ook xfire? Xfire? nope Ik krijg microfoon over 3-4 werkdagen Bewerkt: 9 mei 2009 door Mevin
-Trix- Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Wow Gerbieboy jou clan is ineens groot geworden proficiat!
SNIPER44 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Wow Gerbieboy jou clan is ineens groot geworden proficiat! wil jij ook niet joinen dan?
Recommended Posts