SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 edit@IV is weer geinstaleerd en ik ben dus klaar voor vanavond welk uur?
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 edit@IV is weer geinstaleerd en ik ben dus klaar voor vanavond welk uur? zullen we 20:00 doen?kan jij en mevin dan allebij?
Mevin Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Euhmm, liefst natuurlijk wat eerder maar komt gunsnroses ook?
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik dacht van niet. berj komt zowizo niet omdat ie op verlof is. mss 19:30?
Mevin Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik dacht van niet. berj komt zowizo niet omdat ie op verlof is.mss 19:30? Vind ik goed
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik dacht van niet. berj komt zowizo niet omdat ie op verlof is.mss 19:30? Vind ik goed k, dan kan mevin effe de live broadcasting is officieel uitproberen en dan kan ik screens maken zodat ik die kan gebruiken voor mijn volgende tcc video; 'tcc: the official theme song'
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Stopbord is er =D QUOTE DUTCHY3010 kidage had heel goed door dat admins erg lui zijn. Daarom maakte hij zelf alvast maar de post: QUOTE Kidage is aangereden door een auto en wil nu zichzelf opofferen als stopteken dus zijn nieuwe naam moge zijn: Stopbord Helaas was kaj-killer niet zo attent, dus nu moet ik het zelf doen. Hij heet vanaf heden -Trix-. Alsof twee nog niet genoeg is... PassVanMijnOudAccountKwijt's nieuwe naam is PlonsDeKikker. Vernoemd naar zijn favoriete tv programma. Hehe Bewerkt: 27 juni 2009 door Stopbord
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Je ziet het geweer niet echt goed, ik zou het kleur jasje veranderen ... lol het lijkt wel of dat geweer aan het jasje genaaid zit ofzo hij houd hem helemaal niet vast. Eigenlijk zou het een granaat moeten zijn. Wil hij hem weggooien, Ow shit hij zit er nog aan vast xD waha ja edit@IV is weer geinstaleerd en ik ben dus klaar voor vanavond @iedereen : Als ik nu nog iemand zie spammen zal ik mijn ANTI SPAM ROBOT activeren. Deze zegt namenlijk: Br00bzSp@mzz als er gespamd word =D Stopbord <= kidage =D ANTISPAM VID ; SORRY VAN AUDIO Bewerkt: 27 juni 2009 door Stopbord
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 spijtig dat je crimineel bent stopbord, anders hadden de cops jouw gewoon in het midden van de baan moeten zetten en dan zouden alle criminelen stoppen
Gta Bram Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting: De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden. Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site. Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken. Goed idee? Ik hoor het nog wel. Groeten, Gta Bram
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) stopbord hoort bij de crimies hij laat de cops stoppen zodat wij kunnen ontsnappen edit@mijn postst count is 666 het getal van de duivel niet naar kijken als je gelovig ben Bewerkt: 27 juni 2009 door thegodfather91
Mevin Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Over het broadcasten: Je zal waarschijnlijk een klein deel ervan zien (Licht volgens mij aan de bron die ik gebruik ^^) En als er bijv. een paar keer komt te staan dat mijn computer te langzaam is dan zet ik hem uit :} @Hierboven: Moet je eigenlijk een spoiler voorzetten xD @Bram: Goed idee, alleen nu wel nog voor de PS3 @KidageStopbord, Spammen? Ik? Bewerkt: 27 juni 2009 door Mevin
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting:De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden. Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site. Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken. Goed idee? Ik hoor het nog wel. Groeten, Gta Bram leuk idee ja. Maar heb jij dan capture apparaten voor ps3? Wat ook leuk kan zijn is een melding van een inbraak van een bewoner van die wakker word van de inbreker. En dan loop het uit tot een gijzeling.
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting:De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden. Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site. Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken. Goed idee? Ik hoor het nog wel. Groeten, Gta Bram goed idee kan gedaan worden . PS.ik ben er helemaal klaar voor. (voor de meeting over een klein uurtje) en lol:ik kan nu alles op high spelen zo goed als geen lag,met XP kon ik alleen low met lag en vastlopingen spelen maar nu ik vista heb kan ik gewoon op high spelen zonder gelazer Bewerkt: 27 juni 2009 door thegodfather91
Mevin Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Ik ook ik begin maar met broadcasten... Oja R.I.P. Michael Volgens mij werden vandaag in NL Meer dan 10.000 CD's verkocht Oja, voor Stopbord een leuke smiley: Eerst nog een leuke video van MJ Bewerkt: 27 juni 2009 door Mevin
Recommended Posts