Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik ook ik begin maar met broadcasten...Oja R.I.P. Michael Volgens mij werden vandaag in NL Meer dan 10.000 CD's verkocht Oja, voor Stopbord een leuke smiley: Eerst nog een leuke video van MJ lol
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) ik kan mss ietsje later aankomen want nu zijn mijn ouders naar een receptie gegaan maar ze zijn er langer gebleven als voorzien. Maar ze kunnen nu elk moment thuiskomen. Dus ik kan het nog wel halen denk ik. Dus ik zal wel op tijd klaar zijn met het avond eten. Bewerkt: 27 juni 2009 door SNIPER44
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hehe heb net een paar spammers gestopt =D
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik kan mss ietsje later aankomenwant nu zijn mijn ouders naar een receptie gegaan maar ze zijn er langer gebleven als voorzien. Maar ze kunnen nu elk moment thuiskomen. Dus ik kan het nog wel halen denk ik. Dus ik zal wel op tijd klaar zijn met het avond eten. is goed sniper,als je toch niet optijd kan komen beginnen ik en humanripper wel alvast met kloten.
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik kan mss ietsje later aankomenwant nu zijn mijn ouders naar een receptie gegaan maar ze zijn er langer gebleven als voorzien. Maar ze kunnen nu elk moment thuiskomen. Dus ik kan het nog wel halen denk ik. Dus ik zal wel op tijd klaar zijn met het avond eten. is goed sniper,als je toch niet optijd kan komen beginnen ik en humanripper wel alvast met kloten. He Morgen ga ik me een bos kopen in wachtebeke, Here we come! Prijs : €85.000 Hectare: 17 Afval: 1/13 Bomen: 12.339 Klein kasteel: In aanbouw (+ €93.000 voor werken) Word de moeite. €1.300.000 €172.000 - _________ €1.128.000 over. =)
Mevin Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Rofl, een bos kopen xD En ik wil wel meehelpen (verdien ik nog wat mee) Bewerkt: 27 juni 2009 door Mevin
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) ik kan mss ietsje later aankomenwant nu zijn mijn ouders naar een receptie gegaan maar ze zijn er langer gebleven als voorzien. Maar ze kunnen nu elk moment thuiskomen. Dus ik kan het nog wel halen denk ik. Dus ik zal wel op tijd klaar zijn met het avond eten. is goed sniper,als je toch niet optijd kan komen beginnen ik en humanripper wel alvast met kloten. He Morgen ga ik me een bos kopen in wachtebeke, Here we come! Prijs : €85.000 Hectare: 17 Afval: 1/13 Bomen: 12.339 Klein kasteel: In aanbouw (+ €93.000 voor werken) Word de moeite. €1.300.000 €172.000 - _________ €1.128.000 over. =) een echt bos??voor 85.000?als dit echt is wrm zou je dan 85 mille voor een bos betalen,dat is een hoop geld. en meer dan een miljoen over??je hebt het zeker over een game? Bewerkt: 27 juni 2009 door thegodfather91
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. Groot deel geérfd van me vader enzo. Bewerkt: 27 juni 2009 door Stopbord
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal zoja doneer wat aan de clan:leden met meer dan een miljoen moeten 10 euro per week betalen om lid te zijn. mvg.de co-leader Bewerkt: 27 juni 2009 door thegodfather91
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal Miljonair , ja , maar ik gedraag me gewoon niet zo , .
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal Miljonair , ja , maar ik gedraag me gewoon niet zo , . waarom niet??is toch leuk om je zo te gedragen?
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal Miljonair , ja , maar ik gedraag me gewoon niet zo , . waarom niet??is toch leuk om je zo te gedragen? Nee.
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal Miljonair , ja , maar ik gedraag me gewoon niet zo , . waarom niet??is toch leuk om je zo te gedragen? Nee. Dat zou ik ook niet doen. Het zou wel eens verkeerde effecten of verkeerd gedrag kunnen uitlokken bij je vrienden enzo. Maar effe serieus: als clan leider wil ik dat je me 100 EUR doneert. Nee hoor, grapje
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Rofl, een bos kopen xD Was daar zo blachlijk aan? er is een kasteel in aanbouw dus .. =D en dat afval is meer van de stenen van het kasteel =D Oja er is ook nog een vijver. @hierboven = real. dus jij bent een miljoener??ik snap het niet helemaal Miljonair , ja , maar ik gedraag me gewoon niet zo , . waarom niet??is toch leuk om je zo te gedragen? Nee. Dat zou ik ook niet doen. Het zou wel eens verkeerde effecten of verkeerd gedrag kunnen uitlokken bij je vrienden enzo. Maar effe serieus: als clan leider wil ik dat je me 100 EUR doneert. Nee hoor, grapje Dat bedoel ik nou net =D Achja Bewerkt: 27 juni 2009 door Stopbord
weaponmr Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Je moet geld gaan betalen hé. nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Bewerkt: 27 juni 2009 door weaponmr
Recommended Posts