Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:
ja, waarom had je dat eigenlijk in een spoiler gezet?

Kweenie meer volgens mij gewoon zin in

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@Mevin: Te veel KB.

@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo?

@SNIPER44: Ik ben benieuwd wat het wordt :Y . Als we het nog een keer doen met een heli ofzo en meer leden.

Geplaatst: (bewerkt)
@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo? 1

@SNIPER44: Ik ben benieuwd wat het wordt :Y . Als we het nog een keer doen met een heli ofzo en meer leden. 2

1 lijkt me een goed idee

2 ik heb al genoeg film materiaal, het is maar een intro, dus veel hoeft het niet te zijn

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Nee, niet echt iets uitgebreids de trailer wordt pas leuk :D

En we hebben 5 PC leden. :dans:

Geplaatst:
Nee, niet echt iets uitgebreids de trailer wordt pas leuk :D

En we hebben 5 PC leden. :dans:

HOOAH

:dans: :dans: we gon der op vooruit :dans: :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt dat ik in deze clan kon komen. :dans:

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

ik heb uiteindelijk de intro al een stuk gemaakt - 85% is al klaar

maar nu mijn vraag: de stukken tekst in het filmpje dat ik er zelf inzet, moet dat dan in het engels zijn of in het Nederlands?

Geplaatst:

Nederlands.

Zet bij de eerste gewoon Burger Shot overvallen.

En bij die onodig links rijden toen ik even met Mevin zat te praten: het is dezelfde man.

Geplaatst:
@Mevin: Te veel KB. 1

@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo? 2

1 = Jep kwam ik pas achter toen ik een warn kreeg xD, weet je hoe je de kb kan verlagen?

Of gewoon een nieuw plaatje?

2 = Is goed :D

Geplaatst:
Nederlands.

Zet bij de eerste gewoon Burger Shot overvallen.

En bij die onodig links rijden toen ik even met Mevin zat te praten: het is dezelfde man.

oki ^_^

Geplaatst:

Ik heb een goed internetprogramma voor het maken van het begin van een film, registreer je op www.animoto.com

Je kan der erg mooie beginnetjes maken

Geplaatst:

@Roybow: Ok

@Clan-Leden: Weer een iddee :puh:

De politie agenten moeten eerst waarschuwen en nog een overtreding is gevangenis :dans: tevens kunnen we ook iets met een rechtzaal bedenkeken.

Geplaatst:

De politie agenten moeten eerst waarschuwen en nog een overtreding is gevangenis :dans: tevens kunnen we ook iets met een rechtzaal bedenkeken.

waar ga jij dan een rechtzaal vinden? :puh:

Geplaatst:

ja!dat maakt het wel realistich ^_^

Geplaatst:

voor de rechtzaal kan je het gebouw van Goldberg gebruiken(in de missie Final Interview eb je het gebouw), in het kantoortje

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...