Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,,
gtafreak321 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 heb vanmiddag Guitar hero greatest hits opgehaald!! jippie, nu alleen het drumstel nog waar ik nu 2 weken op zit te wachten
TZG Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 heb vanmiddag Guitar hero greatest hits opgehaald!! jippie, nu alleen het drumstel nog waar ik nu 2 weken op zit te wachten ik hoop voor je dat je niet bedrogen bent
TZG Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij Weer zo 1tje die denkt dat het de hemel is
gtafreak321 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij Weer zo 1tje die denkt dat het de hemel is geef toe.... een beetje geld is altijd wel makkelijk. alleen je moet niet meteen alles gaan kopen wat je hartje begeerd want dan is er niks meer aan
gtafreak321 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij Weer zo 1tje die denkt dat het de hemel is geef toe.... een beetje geld is altijd wel makkelijk. alleen je moet niet meteen alles gaan kopen wat je hartje begeerd want dan is er niks meer aan en met dat drumstel.... ik heb hem toch nog niet betaald.
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij Weer zo 1tje die denkt dat het de hemel is geef toe.... een beetje geld is altijd wel makkelijk. alleen je moet niet meteen alles gaan kopen wat je hartje begeerd want dan is er niks meer aan en met dat drumstel.... ik heb hem toch nog niet betaald. Br00bzSp@mzz dubbel post!
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) hey mensen,wie van jullie hebben er bf2?zeg het ff dan. alleen voor de pc Bewerkt: 27 juni 2009 door thegodfather91
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 hey mensen,wie van jullie hebben er bf2?zeg het ff dan ik:) alleen wel op de playstation 2? is dat erg
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 hey mensen,wie van jullie hebben er bf2?zeg het ff dan ik:) alleen wel op de playstation 2? is dat erg ja heel erg,het is voor de pc
Royboow Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Wie heeft Far Cry 2 op de ps3, heb hem gisteren gekocht, gaaf spel
gtafreak321 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Je moet geld gaan betalen hé.nee, grapje OF NIET nee, grapje OF NIET (srry, heb gister family guy gekeken) Beetje logisch ,, Miljonair. Dat zijn voor mij nog zo'n 127.859 krantenwijken te gaan voor mij Weer zo 1tje die denkt dat het de hemel is geef toe.... een beetje geld is altijd wel makkelijk. alleen je moet niet meteen alles gaan kopen wat je hartje begeerd want dan is er niks meer aan en met dat drumstel.... ik heb hem toch nog niet betaald. Br00bzSp@mzz dubbel post! lol wth ik drukte maar 1 keer op die knop of wacht............ oeps ik wilde hem veranderen maar drukte op reageren en ik had farcry 2 op PS3 maar ik heb hem weggedaan omdat het werk dat je steeds moet doen heel eentonig is Bewerkt: 28 juni 2009 door gtafreak321
Mevin Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Br00bzSp@mzz dubbel post! Wat betekend dat? Het enige dat ik weet is Smap en dubbel post :S BTW, wie heeft hier een PSP?
Recommended Posts