gtafreak321 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 ja wtf kijken jullie niet naar mijn posts ofzo?? kijk maar eens een pagina terug daar staat dat ik voor vanavond een meeting wou plannen maar niemand heeft deze gelezen volgens mij maar ik heb nu al wat anders geplant dus die gaat sowieso niet meer door. (sorry voor die chagrijnige reactie maar ik moest effe de aandacht hebben) nu wil ik voor donderdagavond 1tje plannen als jullie dit bericht meekrijgen donderdag na half 7 wil ik hem plannen als het kan. want ik kan zaterdag niet, en omdat er een nieuwe regel is moet ik een beetje doordeweeks spelen.
weaponmr Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 ja wtf kijken jullie niet naar mijn posts ofzo?? kijk maar eens een pagina terug daar staat dat ik voor vanavond een meeting wou plannen maar niemand heeft deze gelezen volgens mij maar ik heb nu al wat anders geplant dus die gaat sowieso niet meer door. (sorry voor die chagrijnige reactie maar ik moest effe de aandacht hebben) nu wil ik voor donderdagavond 1tje plannen als jullie dit bericht meekrijgen donderdag na half 7 wil ik hem plannen als het kan. want ik kan zaterdag niet, en omdat er een nieuwe regel is moet ik een beetje doordeweeks spelen. Ik kan donderdag. En die meeting, idd, ik was de enig die erop reageerde en ik zei af. Moest je denk ik gewoon een 2de post maken.
SNIPER44 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 ja wtf kijken jullie niet naar mijn posts ofzo?? kijk maar eens een pagina terug daar staat dat ik voor vanavond een meeting wou plannen maar niemand heeft deze gelezen volgens mij maar ik heb nu al wat anders geplant dus die gaat sowieso niet meer door. (sorry voor die chagrijnige reactie maar ik moest effe de aandacht hebben) nu wil ik voor donderdagavond 1tje plannen als jullie dit bericht meekrijgen donderdag na half 7 wil ik hem plannen als het kan. want ik kan zaterdag niet, en omdat er een nieuwe regel is moet ik een beetje doordeweeks spelen. excuseer :$ kzal deze ook toevoegen aan de meetinglijst.
TZG Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Hallo Sniper44 en alle anderen van TCC Ik wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer Bewerkt: 30 juni 2009 door GTA4gamer
Dr.Oppai Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo Sniper44 en alle anderen van TCCIk wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer is goed,fijne vakantie!
GunsNroses61 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Fijne vakantie. Ik kan nu ook een tijdje niet online in IV komen want ik heb een paar weken heel veel toetsen en afscheid van andere klassen en m'n mentor heel veel. waarschijnlijk heb ik het in de zomervakantie iets rustiger GReetzzz GnR61
weaponmr Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo Sniper44 en alle anderen van TCCIk wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer fijne vakantie
Stopbord Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo Sniper44 en alle anderen van TCCIk wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer fijne vakantie Have a nice flight!
SNIPER44 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo Sniper44 en alle anderen van TCCIk wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer fijne vakantie Have a nice flight! bezoek ook eens de ster van M J
Stopbord Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo Sniper44 en alle anderen van TCCIk wil me graag ff afmelden voor de komende 3 weken, namelijk 2 tot en met 24 juli in verband met een vakantie naar Amerika Dus ik kom voorlopig niet meer op GTAForum en hier in The Cop Crimes Talk Topic. Ik wens de rest hier trouwens ook een fijne vakantie toe! Jullie zien me wel weer verschijnen Groetjes GTA4Gamer fijne vakantie Have a nice flight! bezoek ook eens de ster van M J Hahah? NOT FUCKING FUNNY!
SNIPER44 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw?
Royboow Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw? Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben Bewerkt: 1 juli 2009 door Snowleopard
Stopbord Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw? Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben Tis niet bepaald grappig dat je jokes maakt over MJ omdat ik zijn fan ben.
SNIPER44 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw? Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben Tis niet bepaald grappig dat je jokes maakt over MJ omdat ik zijn fan ben. @snow: ok @stopbord: Ik bedoel het niet op MJ zelf maar op die ster in hollywood boulevard. Iedereen wilt die zijn ster eens zien, je staat er uren voor aan te schuiven en je mag er maar 3 seconden blijven bijstaan. Belachelijk dat men dat doet, precies of die ster is heilig. @PS3: Vergeet niet dat er morgen en zaterdag een meeting is. Bewerkt: 1 juli 2009 door SNIPER44
Stopbord Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw? Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben Tis niet bepaald grappig dat je jokes maakt over MJ omdat ik zijn fan ben. @snow: ok @stopbord: Ik bedoel het niet op MJ zelf maar op die ster in hollywood boulevard. Iedereen wilt die zijn ster eens zien, je staat er uren voor aan te schuiven en je mag er maar 3 seconden blijven bijstaan. Belachelijk dat men dat doet, precies of die ster is heilig. @PS3: Vergeet niet dat er morgen en zaterdag een meeting is. lol..?
Recommended Posts