Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Denk is effe na, cd --> dvd dat ging snel hoor (en weet je waarom, Opslag capaciteit, mensen hadden het gewoon nodig voor backups en geef toe met een cd van 50GB moet ik maar 8 gebruiken ipv 20 dvd's) :{ En omdat niemand hier Jez San kent is waarschijnlijk omdat ie ergens aan de andere kant van de wereld zit ! ik ken 'm ook niet maar dat wilt nog niet zeggen dat 't een klochaar is. En die afbeelding als je die zo hilarisch vind, dan moet je die gaan zoeken op een xbox of nintendo forum maar niet hier op een ps3 forum, ik ga tog ook niet zulke afbeeldingen van een nintendo of een xbox posten op hun forum's.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Denk is effe na, cd --> dvd dat ging snel hoor (en weet je waarom, Opslag capaciteit, mensen hadden het gewoon nodig voor backups en geef toe met een cd van 50GB moet ik maar 8 gebruiken ipv 20 dvd's) :{ En omdat niemand hier Jez San kent is waarschijnlijk omdat ie ergens aan de andere kant van de wereld zit ! ik ken 'm ook niet maar dat wilt nog niet zeggen dat 't een klochaar is. En die afbeelding als je die zo hilarisch vind, dan moet je die gaan zoeken op een xbox of nintendo forum maar niet hier op een ps3 forum, ik ga tog ook niet zulke afbeeldingen van een nintendo of een xbox posten op hun forum's.

1. CD -> DvD, dat is een overgang bij spellen, en daar hebben we het niet over, het gaat hier over films en dat was toch echt video->dvd en die ging helemaal niet zo snel na de intro van video's.

2. Ik zeg dat de ps3 te duur is, komt daar dan ook een nieuwsbericht van :D

3. Dit is een GTAforum, niet een ps3forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, dus jij meent dat iedereen een PS3 wil kopen omdat er een Blu-Ray speler opzit ? Nou, toen ik hoorde dat de PS3 dat had verbaasde het me niks, want Sony zet altijd overbodige rommel op hun apparaten. De overschakeling van DVD naar Blu-Ray is nog steeds niet gemaakt, en dat zal ook nog een tijdje duren denk ik. De DVD is goed voor mij, en heeft prima beeld.. Ik snap niet waarom we behoefte aan een Blu-Ray tijdperk zouden hebben.. Ook de +8GB games; Jij denkt dus echt dat dit er al zal zijn binnen 6 maanden ofzo ? Nou, dacht 't niet. De komende periode komen alleen games van een kleinere grote aan. En die disc van 50GB.. Wat heb je er aan ? Weet jij wel hoeveel dat dat is ? Dan is die game nog meer dan 10x groter dan San Andreas, en bedenk eens hoeveel dat de ontwikkelaars zou kosten, en de prijs van zo iets zal heus wel niet 60€ zijn zoals nu hoor, of wat dacht je ? De prijs van de PS3 is zo hoog door al die rommel die erop zit, dus moest ik moeten kiezen tussen de X-Box 360/PS3 zou ik voor de X-Box 360 gaan.

Tevens, over die films; Dat ligt aan de films zelf volgens mij hoor. Moesten ze nu eens 2 dezelfde films naast elkaar leggen om te vergelijken kan je het tenminste werkelijk zien, maar nu zijn het 2 groot verschillende films.

2. Ik zeg dat de ps3 te duur is, komt daar dan ook een nieuwsbericht van. :D

Dat zou best wel kunnen ja, maar in Amerika is dat anders. ? Dit is trouwens de eerste keer dat ik die naam hoor, en hij komt me niet bekend voor. Het is gewoon een of andere PS3-fanboy. Hemeltjelief, wat een argumenten toch. :roll:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

1. ik heb nooit gezegd dat iedereen een ps3 wil kopen vanwegen blu-ray maar wel dat er zulke mensen zullen zijn

2. jij denkt blijkbaar dat alleen blu-ray voor video gaat dienen :s ooit gehoord van backup's.

3. Ik heb ook nooit gezegd dat de allereerste games direckt de volle 25GB gaan gebruiken

4. en neen ik denk niet aan zes maanden maar 1 a 1.5 jaar dat er tog al aardig wat mensen blu-ray of hd-dvd zullen hebben.

5. disc's van 50gb weeral voor backups en om high definition materiaal te kunnen opslaan.

6. Ja ik weet wat 50GB is dat heb ik namelijk op 5min bij elkaar op een pc, en games worden niet 10x groter, de afbeeldingen wel (HD)

7. En de prijs van games voor de ps3 ligt rond de 60€ dat is gezegt geweest.

8. Dat is net de bedoeling die rommel, puur om winst te maken, een pc wordt ook 500€ duurder gwwn omdat die klo*te windows er opstaat die kwa beveiliging op geen bal trekt.

9. dat jij een xbox 360 gaat is je eigen keuze maar zoals ik hier net deze 9 dingen heb gezegd lijkt de ps3 mij na 1 jaar onder de tv staan al goedkoper uit te komen dan een 360.

Link to comment
Delen op andere websites

1. ik heb nooit gezegd dat iedereen een ps3 wil kopen vanwegen blu-ray maar wel dat er zulke mensen zullen zijn

2. jij denkt blijkbaar dat alleen blu-ray voor video gaat dienen :s ooit gehoord van backup's.

3. Ik heb ook nooit gezegd dat de allereerste games direckt de volle 25GB gaan gebruiken

4. en neen ik denk niet aan zes maanden maar 1 a 1.5 jaar dat er tog al aardig wat mensen blu-ray of hd-dvd zullen hebben.

5. disc's van 50gb weeral voor backups en om high definition materiaal te kunnen opslaan.

6. Ja ik weet wat 50GB is dat heb ik namelijk op 5min bij elkaar op een pc, en games worden niet 10x groter, de afbeeldingen wel (HD)

7. En de prijs van games voor de ps3 ligt rond de 60€ dat is gezegt geweest.

8. Dat is net de bedoeling die rommel, puur om winst te maken, een pc wordt ook 500€ duurder gwwn omdat die klo*te windows er opstaat die kwa beveiliging op geen bal trekt.

9. dat jij een xbox 360 gaat is je eigen keuze maar zoals ik hier net deze 9 dingen heb gezegd lijkt de ps3 mij na 1 jaar onder de tv staan al goedkoper uit te komen dan een 360.

Eigenlijk is geen 1 van je punten echt goed, aangezien BackUps niet echt voor je ps3 nodig zijn, en een algemene PC backup makkelijk op een dvd kan. zelfs op een cd. Daarbij, die spellen van 60 euro zullen waarsch niet blu-ray zijn. En de tijd van de video is best een lange tijd geweest, met de dvd zitten we nog niet eens op een kwart.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 't ook niet over ps3 backup :s bij de ps3 is 60gb nodig omdat er in 1sec film 60frame's zitten nu zijn die 3kb per frame, met high definition zijn die 3mb per frame, reken is uit voor een film van 2uur he. en pc backups dan kom ik niet toe met 4GB hoor, zelfs niet met een dual layer van 8GB en die spellen van 60€ gaan wel blu-ray zijn en de tijd van de video wanneer was dat ? toen met napoleon ? of toen die groote beesten nog op aarde rondliepen..

kijk humor;

ani_bill_pie.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@--> Meetlat: Ik vindt dat eigenlijk géén humor.

Waarom moet je Bill Gates met een taart begooien. Je moet úberhaupt niemand met een taart begooien.

En al helemaal niet om deze reden.

Ik neem aan dat deze persoon anti-Xbox is. Dat ben ik zelf eerlijk gezegt ook.

Maar mij zul je nooit met een taart zien gooien. :t

Het is gewoon zielig en het slaat nergens op. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat daar niet om xbox, die gast die smeet noemt Noel Godin;

On 4th of February 1998, Bill Gates got splattered by a couple of cream pies by Belgian prankster Noel Godin. Godin, who has become well known for his cream pie attacks on the rich, famous and pompous, escaped the scene, but later admitted responsibility on television for the attack.

en dat was omdat windows brol is en hij een voorstander van linux is, hey ik ben ook tegen ms maar je ziet mij ook niet met taart smijten als bill in m'n buurt is, ik vind 't gewoon grappig.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat daar niet om xbox, die gast die smeet noemt Noel Godin;

On 4th of February 1998, Bill Gates got splattered by a couple of cream pies by Belgian prankster Noel Godin. Godin, who has become well known for his cream pie attacks on the rich, famous and pompous, escaped the scene, but later admitted responsibility on television for the attack.

en dat was omdat windows brol is en hij een voorstander van linux is, hey ik ben ook tegen ms maar je ziet mij ook niet met taart smijten als bill in m'n buurt is, ik vind 't gewoon grappig.

1998. :? Dat had je ook wel eerder kunnen vertellen dat dat zo lang geleden is.

Ik dacht dat het net een maandje geleden gebeurt was.

In 1998 bestond de Xbox nog niet eens. En de Ps2 ook niet. Die werd in 2000 geproduceerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...