Spacecraft Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 weet iemand waar dat klepje voor is ? Is dat geen zogenaamde Expansion Bay die achterop de PS2 ook zit? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Grap van sasuke zie volgende post :angry: Bewerkt: 24 mei 2005 door mania-92 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Sorry sasuke had me in de maling genomen. Ik wou het snel edite toen heb ik perongeluk nieuwe post gemaakt. Nogmaals sorry Ik wil een PRIJS!!! zegt: ben je de leukste thuis ofz Ik wil een PRIJS!!! zegt: | Sasuke | PS3 kopen ! zegt: | Sasuke | PS3 kopen ! zegt: was wel goed | Sasuke | PS3 kopen ! zegt: ga'k vaker doen Zie bericht tussen mij en sasuke. Dus pas op . Bewerkt: 24 mei 2005 door mania-92 Reageren
killerbee Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 waar moeten we voor oppassen? i dont get it <_< Reageren
Invisible_M Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 me too maar wat is precies een teraflop?????? :blink: Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 weet iemand waar dat klepje voor is ? Is dat geen zogenaamde Expansion Bay die achterop de PS2 ook zit? wat doet dat zoal Reageren
Timotees Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 me too maar wat is precies een teraflop?????? :blink: link Reageren
THUNDER Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik ben er nu al voor aan het sparen en dan koop ik hem gelijk. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Zoals Real G. al vroeg wat voor functie heeft die Expansion Bay eigelijk..? :rolleyes: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Aan de bovenzijde van de opening van de harddisk-ruimte is een kleine schroef aanwezig, zie foto. Om deze schroef te zien moet je eerst de kunststof kap (“expansion bay”) eruit trekken. expansion bay --> kan je harde schijf in douwen Bewerkt: 27 mei 2005 door The Outlaw Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 is dat dan nog nodig bij de PS3 heeft eigelijk al genoeg bites vind ik Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Jah sommige mensen hebben nooit genoeg... is ook met PC's.. Reageren
666robin666 Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 ik ben er al hellemaal verliefd op die ps3 ik ga alvast geld opzij leggen Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Een woordvoerder van nVidia (maker van de grafische chip in de Playstion 3) heeft bekend gemaakt dat de demo’s (zoals die van Killzone en Gran Turismo) die op de E3 getoond zijn niet in-game zijn. nVidia kan dit met zekerheid zeggen omdat de grafische chip die zij voor de Playstation 3 nog niet af is. Omdat de chip nog niet af is, is het volgens nVidia onmogelijk om al in-game beelden te maken van een Playstation 3 spel. De grafische chip die in de Playstion 3 gebruikt zal worden zal een opgevoerde versie zijn van de op het moment beschikbare Geforce 6 grafische kaart voor de PC. - Sander Stricker Heb ook ergens gehoord dat die killzone film geen echte is maar een idee van wat ze aan 't maken zijn. Dus geen ingame. Bewerkt: 28 mei 2005 door Sasuke Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Een woordvoerder van nVidia (maker van de grafische chip in de Playstion 3) heeft bekend gemaakt dat de demo’s (zoals die van Killzone en Gran Turismo) die op de E3 getoond zijn niet in-game zijn. nVidia kan dit met zekerheid zeggen omdat de grafische chip die zij voor de Playstation 3 nog niet af is.Omdat de chip nog niet af is, is het volgens nVidia onmogelijk om al in-game beelden te maken van een Playstation 3 spel. De grafische chip die in de Playstion 3 gebruikt zal worden zal een opgevoerde versie zijn van de op het moment beschikbare Geforce 6 grafische kaart voor de PC. - Sander Stricker Heb ook ergens gehoord dat die killzone film geen echte is maar een idee van wat ze aan 't maken zijn. Dus geen ingame. heb je hier een goede bron van zodat ik dit met zekerheid kan ontdekken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.