Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Harrison: Europa is het belangrijkste continent

Nieuws | 23 maart 2007 - Phil Harrison heeft gisternacht tijdens de officiële UK launch van de PlayStation 3 in een interview met GamesIndustry.biz het belang van de Europese markt aangegeven. Hij gelooft namelijk dat deze de sleutel voor het succes van de PS3 in handen heeft.

''This is the third continent out of three, but it is the most important. It's got most countries, it's the most people, it's the most cultures. The fact that we've got the launch here with more consoles shipped on day one that we've ever had in our history is a compliment to the importance of the European market.''

Europa heeft dus de meeste landen, de meeste mensen en de meeste culturen. Volgens Harrison is het feit dat er bij de Europese launch meer consoles beschikbaar zijn dan er ooit op één dag in Sony’s geschiedenis zijn verstuurd, een compliment voor het belang van de Europese markt.

Dat Britse consumenten op de komst van de PS3 hebben moeten wachten, was iets wat tijdens het interview ook ter sprake kwam. Harrison had daarover het volgende te zeggen:

''They had to wait, and I feel really bad about that. But I'm hoping we can make it up to them with the quality of software that we've got coming out.''

Harrison vond het erg dat de Britse consumenten op de PS3 hebben moeten wachten. Hij hoopt dat Sony het met de kwaliteit van de software, die er aan zit te komen, goed kan maken. Zijn uitspraak mag dan op de Britse consumenten zijn gericht (wat niet meer dan logisch is, omdat hij dit op de UK launch zei), maar wij gaan er vanuit dat dit voor Harrison natuurlijk voor alle Europeanen geldt.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Soms is het gewoon beter om te zwijgen, dit slaat alles. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al. Hij staat nu naast mij. Ik ga hem zometeen aansluiten en gelijk spelen. :Y Hij ziet er echt heel stoer uit. Ik ben er echt heel blij mee. :Y

@--> Youp: Resistance : Fall Of Men. :Y

Jaloers tot en met!!! :cry:

Maar ga je nog games zoals gran turismo HD downloaden? Is gratis!!

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ga je nog games zoals gran turismo HD downloaden? Is gratis!!

Gran Turismo HD kan je geen 'game' meer noemen, het is eerder een techdemo van Gran Turismo 5, wat overigens niet verkeerd kan zijn. Al vind ik het wel netjes van Sony dat ze die gratis aanbieden in plaats van er wat voor te vragen. Way to go Sony! :tu:

@ Mazzeltje; gefeliciteerd! ^_^ Ik begrijp je aankoop niet volledig, maar wie ben ik? :7 Veel plezier met je Playstation 3. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ga je nog games zoals gran turismo HD downloaden? Is gratis!!

Gran Turismo HD kan je geen 'game' meer noemen, het is eerder een techdemo van Gran Turismo 5, wat overigens niet verkeerd kan zijn. Al vind ik het wel netjes van Sony dat ze die gratis aanbieden in plaats van er wat voor te vragen. Way to go Sony! :tu:

Negen wagens is bijna nog meer dan er in de gemiddelde NFS game zitten. :7

TMNT komt ook naar PlayStation 3

Nieuws | 23 maart 2007 - Het was eventjes wachten, maar nu is TMNT ook aangekondigd voor de PlayStation 3. De actie/platformgame, die gebaseerd is op de gelijknamige film, zal rond juni verschijnen. Dat is wat later dan de andere versies die momenteel in de winkel liggen.

Of de PlayStation 3-versie extras krijgt is nog onduidelijk. De game is waarschijnlijk gebaseerd op de Xbox 360-versie. Beelden zijn echter nog niet vrijgegeven. Meer weten over TMNT? Lees dan onze gespeeld impressie.

Bron: Insidegamer.nl-----------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 snelst verkopende console in UK ooit

Nieuws | 27 maart 2007 - De PlayStation 3 is in het Verenigd Koninkrijk meer dan 165.000 keer in haar openingsweekend over de toonbank gegaan en is daarmee de snelst verkopende spelcomputer bij een lancering. De vorige recordhouder was de Wii, die in haar openingsweekend 105.000 keer werd verkocht.

De succesvolle lancering van de PlayStation 3 heeft er ook voor gezorgd dat Ressistance en Motorstorm de nummer 1 en 2 positie in de softwaresales wisten te veroveren. Cijfers van de Nederlandse lancering zijn er helaas nog niet.

Bron: Insidegamer.nl-----------------------------------------------------

Erg goed gedaan, voor het eerst dat er genoeg units waren volgens mij. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is mooi, maar het verbaast me niks. Als je na maandenlang uitstel nog geen genoeg consoles bij elkaar kan sprokkelen dan kan je beter warme broodjes gaan verkopen, dus het is niet meer dan logisch dat ze met genoeg consoles lanceren. Mooi om te zien dat een console het goed doet, ik wacht nog steeds op een pricedrop.. :)

------------------------------

Analisten voorspellen prijsdaling PS3 in oktober

De PlayStation 3 is koud op de markt, of het speculeren over een mogelijke prijsdaling is begonnen. Het is zo'n beetje het heetste hangijzer als we het hebben over Sony's nieuwste. Dat blijkt ook uit de recensies van de console in de grote landelijke dagbladen, die inmiddels zijn gepubliceerd. Hoewel de Volkskrant en NRC (Next) minder afgrijselijke promopraat leveren dan concullega De Telegraaf, overheerst nog steeds oppervlakkigheid en nadruk op Blu-Ray afspeelmogelijkheden.

Daar gaat dit nieuwsbericht echter niet over. Wat mij opviel in de recensie van Volkskrant journalist Peter van Ammelrooy was dat volgens hem analisten het hebben over een prijsverlaging van de PS3 in oktober. Ik vraag mij sterk af waar Van Ammelrooy deze informatie vandaan haalt. Ik heb er in ieder geval nog niet eerder van gehoord. Maar goed, zo nu en dan komt de Volkskrant met een wereldprimeurtje op gamesgebied, dus een prijsdaling in oktober zou er misschien wel in kunnen zitten.

Bron: Ownage.nl

------------------------------

Mooi, nu nog FFXIII en GTA IV en die zwarte BBQ staat op mijn PS2. 8)

Mooi, nu nog FFXIII en GTA IV en die zwarte BBQ staat op mn PS2. 8)

Ik denk dat je geen geluk hebt. Hij staat namelijk nogal wankel op de PS2. Ik heb de PS2 daarom ook nog even afgesloten. Hij past met zijn glimmende uiterlijk ook niet helemaal bij de mat zwarte PS2.

Achja, dan zet ik hem maar op mijn Wii. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, nu nog FFXIII en GTA IV en die zwarte BBQ staat op mn PS2. 8)

Ik denk dat je geen geluk hebt. Hij staat namelijk nogal wankel op de PS2. Ik heb de PS2 daarom ook nog even afgesloten. Hij past met zijn glimmende uiterlijk ook niet helemaal bij de mat zwarte PS2.

Verder, een pracht machientje. Ik heb er Carbon en CoD3 op en ik moet zeggen, het beeld is echt mooi! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...