Gta-killer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dan hebben ze dat er bij de PS3 uitgehaald, want bij de PS2 kon je altijd rustig rondrijden in GTA zonder dat je meteen het gas helemaal in hoefde te drukken. Zelfde geld voor alle andere racespellen die ik op m'n PS2 gespeeld heb. Maar misschien vond Sony dat wel heel erg last-gen, was het te duur, was het technisch niet mogelijk om het goed te laten functioneren en hadden ze de rechten er niet meer voor en hebben ze het er daarom maar uitgelaten bij de PS3. Net als dat andere snufje wat de dual shock wel had. M.Gordon zegt dat het er nog wel in zit, dit geloof ik ook wel maar ik kan niet geloven dat de ps2 controller dit ook heeft, ik heb namelijk een ps2 controller op me ps3 aangesloten met een convertor (goedkoper als een 2de ps3 controller) en daar heb ik nog niks van half gas mee gemerkt, het zal wel zijn dat ik de knop te hard induw. Ik zal dadelijk wel testen of ik met de ps3 controller in san andreas half gas kan geven. Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Wat is voor rond de 50 euro de beste muis en toetsenbord voor de ps3? En hoe kan ik op MSn op de PS3, ebuddy en alles werkt niet. Verder ga ik telkens dood bij resistance FOM, is er iets als een medikit? Edit: Ik heb een demo gedownload ik waar je eendjes moet redden door de controller te bewegen met de bewegingssensor en het is supervet, zijn er nog meer demo's en games die de bewegingssensor gebruiken? Bewerkt: 18 augustus 2007 door Advancegta Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Wat is voor rond de 50 euro de beste muis en toetsenbord voor de ps3? Ik heb mijn toetsenbord en muis voor 10 euro via marktplaats gekocht, werkt goed. Volgens mij werkt elk toetsenbord/muis die een USB aansluiting heeft. En hoe kan ik op MSn op de PS3, ebuddy en alles werkt niet. eBuddy werkt bij mij wel, ik gebruik dacht ik classic versie. Bij de eerste keer dat ik ebuddy probeerde moest ik 3 keer me email en ww invullen maar nu kan ik met 1 keer invullen inloggen. Verder ga ik telkens dood bij resistance FOM, is er iets als een medikit? Medkits zijn op sommige plaatsen in de map te vinden, maar ga je dood tijdens missie of tijdens online. Want bij online ga ik ook heel vaak dood (hoort ook bij online) maar bij single player is het goed mogelijk om een missie te spelen zonder dood te gaan. Verder is natuurlijk hoe meer je oefend hoe beter je wordt en minder vaak dood gaat. Bewerkt: 18 augustus 2007 door Gta-killer Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Maar de toetsenbord moet ook draadloos zijn, en als ie dan draadloos is hoef je die Adapter dan niet op de usb van je ps3 aan te sluiten dat is zo lelijk ik wil dan dat hij de bluetooth van de ps3 gebruikt. en weet iemand dit: Edit: Ik heb een demo gedownload ik waar je eendjes moet redden door de controller te bewegen met de bewegingssensor en het is supervet, zijn er nog meer demo's en games die de bewegingssensor gebruiken? Bewerkt: 18 augustus 2007 door Advancegta Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Maar de toetsenbord moet ook draadloos zijn, en als ie dan draadloos is hoef je die Adapter dan niet op de usb van je ps3 aan te sluiten dat is zo lelijk ik wil dan dat hij de bluetooth van de ps3 gebruikt. Een bleutooth toetsenbord werkt dacht ik ook op de ps3 maar die is natuurlijk wel wat duurder als een gewone bedrade. Bij mediamarkt heb ik wel eens speciale toetsenborden voor de ps3 gezien, volgend mij waren die met bleutooth. Zoek anders via google of je speciaal voor ps3 gemaakte toetsenborden kan vinden, kan je meteen zien of zeze usb zijn of bleutooth. Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zijn er demo´s die je online kan spelen? En weet iemand ook nog of er games zijn die met de bewegingssensor wat doen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Zijn er demo´s die je online kan spelen?En weet iemand ook nog of er games zijn die met de bewegingssensor wat doen. Volgens mij zijn er geen demo's die online kunnen, als een demo online zou kunnen zouden denk ik minder mensen het volledige spel kopen. Super rub a dub kan je alleen maar met beweging besturen. Resistance kan je met beweging een mummie van je afschudden en als je in de fik staat kan je je er mee blussen. Warhawk (nog niet uit) gaat veel met sixaxis doet zoals het vliegen. In de toekomst komen er nog wel meer games uit die je met de sixaxis kan besturen. Ik hoop ook dat er een soort spel met allemaal minigames uitkomt, die allemaal met sixaxis te maken hebben, net als wii sports dat je kan tennisen, boksen, bowlen enz. wordt hopelijk over 1 of 2 jaar door een of ander jappans bedrijf gemaakt. EDIT: Warhawk had wel een online beta, maar die was alleen speelbaar als je uitgenodigd werd door sony. Net lees ik dat Haze ook een multiplayer demo of beta gaat krijgen, als het een demo wordt is het voor iedereen multiplayer speelbaar en als het een beta wordt alleen als je wordt uitgenodigd. Bewerkt: 18 augustus 2007 door Gta-killer Reageren
M.Gordon Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 In MotorStorm kun je sturen met de bewegingssensors Het is wel moeilijk Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Dat half indrukken van X en O en driehoek en vierkantje is nog steeds bij de PS3 controller alleen het is moeilijk te voelen of je half gas heeft of volledig. Net geprobeerd met me sixaxis en je kan inderdaad nog steeds half gas, ik moet wel zeggen dat het mij veel moeite kost om op half gas te rijden, de ik druk vaak net iets te hard of te zacht. Met de R2 kan je toch beter bepalen of je nou 1/10 deel gas wil geven of 7/10 deel, dus die vind ik toch handiger als X. Reageren
White Gold Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Zijn er demo´s die je online kan spelen?En weet iemand ook nog of er games zijn die met de bewegingssensor wat doen. Er is 1 demo die online kan. Dat is de demo van Full Auto 2: Battlelines. Deze demo kan offline en online. Helaas is deze demo alleen maar te downloaden in de Amerikaanse Store. BTW, de amerikaanse store bevat veel meer demo's, trailers en zelfs wallpapers.. reden genoeg om nog een amerikaanse account aan te maken Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Japanse playstation store heeft ook veel demos die je in amerika/europa niet hebt. Nadeel is dat alles in japands in, zowel playstation store als de demo zelf en het 2de nadeel dat het allemaal japanse games zijn (RPG of game die op rpg lijkt) en daar hou ik niet van, je hebt wel de demo van everybody's golf Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 iets over het half gas geven,bij sommige ps2 spelletjes kon je ook de rechter stick gebruiken,dat was even oefenen maar na een tijdje ging dat ook we handig maar met de x toets bepalen hoe hard je gaat is moeilijk,R2 als gas vind ik persoonlijk suppergoed Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Wat is voor rond de 50 euro de beste muis en toetsenbord voor de ps3?En hoe kan ik op MSn op de PS3? goedkope usb muis en toetsenbord kopen. ebuddy.com/mobile Reageren
Velaro Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Hey, Weet iemand of het mogelijk is om bestanden van je PC over te zetten naar je PS3? Of kan je je PC/laptop aansluiten op je PS3, die hem als HDD ziet? En heeft iemand tips voor Pirates of the Carribean 3, ik geraak echt niet verder. Ik zit ergens in een stad, en daar moet je veel vechten zoals altijd, echt er lukt me een gevecht niet met de marine, ze blijven maar komen. Je bent trouwens met 3, en telkens gaat er wel iemand dood. Alvast bedankt. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Velaro Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Weet iemand of het mogelijk is om bestanden van je PC over te zetten naar je PS3? Jep.. Gewoon op je USB-Stick een mapje 'Music', 'Photo' of 'Video' aanmaken en daar je bestanden in zetten. Je kunt de stick dan gewoon onder Foto, Muziek of video vinden. Anders even zeggen wát voor bestanden, dan kan ik je misschien verder helpen of iemand anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.