Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Doe het gewoon simpel. :puh:

U heeft nodig:

- Een playstation 3 met FW 1.80

- Een netwerkverbinding

- Een PC met Windows Media Player 11

Stap 1:

Open Windows Media Player en klik op "Mediabibliotheek".

Klik nu op: "Aan mediabibliotheek toevoegen...".

Selecteer de mappen op je computer die je wilt toevoegen en laat hem even zijn gang gaan.

Stap 2:

Terwijl WMP de bestanden zoekt en toevoegd start je je Playstation 3 op en wacht even totdat Windows Media Player klaar is.

Stap 3:

Klik in WMP op: "Media Delen", dan krijg je als het goed is een schermpje te zien met een wit vakje erin. In dit vakje staat een "onbekend" apparaat, selecteer het apparaat en klik op toestaan.

naamloosyc6.png

Stap 4:

Als het goed is moet je Playstation 3 nu 1 mediaserver gevonden hebben. Als je nu terugkeert naar je XMB krijg je een extra pictogram te zien.

Het kan ook dat je je Playstation 3 een keer moet afsluiten om het pictogram te zien.

dsc00081rl9.jpg

Klaar!!

Voor als je je media niet kan openen via je Playstation 3:

Stap 5:

Ga weer naar WMP>Mediabibliotheek>Media Delen.

Klik in het venster op: "Instellingen".

Zorg dat het er zo uitziet:

naamloos2kq3.png

Klaar!!

Geplaatst:

De Games Convention in Leipzig is alweer begonnen en daarmee komen natuurlijk een paar mooie berichten:

GT5 Prologue bevat 50 wagens en 5 banen

Sony Computer Entertainment Europa heeft zojuist een persconferentie gegeven op de Games Convention in Leipzig. Daar wist Sony te meldden dat Gran Turismo 5 Prologue nog voor kerstmis zal verschijnen op het PlayStation Network. De game bevat vijftig wagens, vijf banen en kan online worden gespeeld met zestien spelers. Last but not least ondersteunt Prologue ook nog eens de hoogst haalbare resolutie; 1080p.

SCEE also confirmed that Gran Turismo 5 Prologue will be released before Christmas and will contain five tracks and fifty cars, run in full 1080p high-definition resolution as well as being up to sixteen players online.

Bron: ps3only.nl

--------------------------

Sony belooft 62 PS3 titels voor einde 2007

SCEE president David Reeves liet tijdens de Games Convention persconferentie in Leizpig weten dat we in de loop naar kerstmis meer dan 275 PlayStation titels mogen verwachten. Voor de PlayStation 3 staan voor het einde van dit jaar 62 titels gepland. Dit zijn titels als Heavenly Sword, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction en Uncharted: Drake’s Fortune.

Voor het PlayStation Network staan meer dan 22 titels gepland voor een pre-kerst release. Dit zijn titels als Warhawk, WipEout HD en Grand Turismo 5 Prologue. Voor de PlayStation Portable staan voor het einde van dit jaar 74 titels gepland. Dit zijn titels als WipEout, Pursuit Force en Syphon Filter. De PlayStation 2, welke na zeven jaar in verkoop nog steeds groeit, mag voor het einde van dit jaar 193 titels verwachten.

Bron: ps3only.nl

Buzz! komt naar de PS3

Sony heeft vandaag op haar persconferentie in Leipzig de titel Buzz! Quiz TV aangekondigd. In deze nieuwste versie van Buzz! zal voor een groot deel draaien om de online mogelijkheiden. Buiten dat het spel nu online gespeeld zal worden zal je namelijk eigen quizes kunnen maken en deze uploaden op het PlayStation Network. Het maken van quizes zal overigens niet alleen op de PS3 mogelijk zijn maar ook via de PC waarna je ze vervolgens naar je PS3 toestuurt.

Wat betreft de bediening kunnen we waarschijnlijk weer een aparte controller verwachten zoals bij de vorige Buzz! titels, deze is echter nog niet getoond. Ook zal Sony het PlayStation Network gaan gebruiken om nieuwe content voor Buzz! Quiz TV te gaan aanbieden.

Bron: insidegamer.nl

Sony kondigt PlayTV aan

Sony heeft op de Games Convention in Leipzig PlayTV aangekondigd. PlayTV is een kleine hardware add-on voor de PlayStation 3 die gebruikers in staat stelt om televisie te ontvangen via de PS3 – zowel SD als HD – en deze vervolgens op te slaan. De dienst zal begin volgend jaar lanceren in Engeland en Nieuw Zeeland en zal in de loop van volgend jaar verder worden uitgerold in de zogenoemde PAL gebieden (Europa, Australië/Nieuw-Zeeland).

Tijdens de demonstratie op de persconferentie in Leipzig liet Mark Bunting van Sony’s Worldwide Studios Cambridge zien hoe hij een live voetbalwedstrijd opnam en vervolgens op zijn PSP mee kon nemen waarheen hij maar wil. De nieuwe dienst bied verder de standaard gemakken van digitale televisie zoals een elektronische programmagids. De prijs van het product is nog niet bekend.

Bron: insidegamer.nl

Geplaatst: (bewerkt)

Is Gran Turismo Prologue gratis te downloaden?

Of moet je iets van 10 euro betalen, dit kan ik namelijk niet want ik heb geen credit card.

Die 62 titels dit jaar nog is ook goed nieuws, ook al zitten er voor mij weinig titels bij die ik ga kopen.

Buzz en PlayTV geef ik niet veel om, maar dat playtv is wel handig voor mensen die een pc scherm voor het gamen gebruiken en er ook tv op willen kijken.

Bewerkt: door Gta-killer

Wederom nieuws van Sony over de PS3:

Geen plannen voor PS3 prijsverlaging in EU

Sony Computer Entertainment Europe heeft geen plannen om de prijs van de PlayStation 3 te verlagen. Wel zal het bedrijf regelmatig nieuwe bundels met verschillende games introduceren, om de verkoop te stimuleren. Dit liet president David Reeves weten tijdens de Games Convention.

"What we're going to allow, and it doesn't need an announcement, is simply that we'll probably put out more hard bundles than the Starter Pack. We're not making any pricing announcements at Games Convention at all. There's none. And we don't have any plans in that regard. We're really happy with the way that things are going for the PAL business. We really are. It's on track."

Reeves vertelde ook dat Sony er voor koos geen nieuwe games aan te kondigen tijdens de persconferentie op de Games Convention. Sony wilt namelijk dat de consument zich focust op vijf of zes games. Het is niet de bedoeling de consument te overladen met nieuwe titels.

Bron: PS3only.nl.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

GC: Gran Turismo 5: Prologue straks gratis te downloaden

Kazunori Yamauchi is de man die de Gran Turismo serie bedacht heeft. Op de Games Convention was hij aanwezig met Gran Turismo 5: Prologue.

In een presentatie maakte Yamauchi bekend dat Gran Turismo 5: Prologue net zoals Gran Turismo HD Concept kosteloos gedownload zal kunnen worden. Ergens in het najaar zal Prologue in de PlayStation Store verschijnen. Prologue is een voorproefje op het echte werk in GT 5.

bron

Zoals Ikkes al bekend maakte zal GT5 Prologue 50 wagens en 5 banen bevatten. Ook kan je online spelen met 16 man en op 1080p.

Goed nieuws dus dat het gratis zal worden, ik had zelf verwacht dat ze er minstens 5 euro voor zouden vragen, omdat er best veel autos/banen en mogelijkheden inzitten voor een demo.

Geplaatst:

SCEE: Vijf miljoen verkochte PS3 units eind maart

Sony Computer Entertainment Europa president David Reeves liet weten dat het bedrijf aan het einde van dit fiscale jaar, eind maart 2008, vijf miljoen PlayStation 3 units in Europa verkocht wilt hebben. Tot nu toe zijn er 1,35 miljoen units verkocht, wat betekend dat Sony vanaf nu nog 3,65 miljoen units moet verkopen.

''we want to remove to at the end of March the installed basis of the PS3 from at present 1.35 on five million units''.
Wereldwijd heeft Sony nog altijd het doel om eind dit fiscale jaar 11 miljoen PlayStation 3 units te hebben verkocht.

Bron: PS3only.nl.

-----------------

Persoonlijk denk ik dat Sony hier te optimistisch in is, want ze willen dus 5 van de totaal 11 miljoen ps3 units in Europa willen verkopen, en dat terwijl ze normaal europa een beetje "achterstellen". Maar we zullen zien, tot nu denk ik dat het te hoog gegrepen is om 5 miljoen units te verkopen tot maart 2007.

Geplaatst:
Persoonlijk denk ik dat Sony hier te optimistisch in is, want ze willen dus 5 van de totaal 11 miljoen ps3 units in Europa willen verkopen, en dat terwijl ze normaal europa een beetje "achterstellen". Maar we zullen zien, tot nu denk ik dat het te hoog gegrepen is om 5 miljoen units te verkopen tot maart 2007.

Persoonlijk denk ik dat ook. Maar ja, ik denk dat je met kerst een dikke pricedrop van 100 euro kan verwachten. Dus het starters pack voor 500,- . Dan wordt het een stuk aantrekkelijker. Vooral als je bedenkt dat de prijs niet zoveel scheelt met de Xbox 360 Elite en je dan een Blu-Ray speler krijgt. Uiteindelijk zullen ze er wel in de buurt komen denk ik. Op den duur misschien nog voorbij de 360. Ik schat de kansen hoog in.

Geplaatst:

PS3 bevat veel verborgen kracht

Crytek is zoals we pas al wisten te melden voor de PS3 bezig met een nieuwe technologie. En de topman van Crytek, Cevat Yerli heeft het een en ander verteld over de kracht van de PS3.

De kracht van de PS3 gaat een heel stuk dieper dan gedacht word. Yerli verteld namelijk dat de console een hele hoop kracht met zich meebrengt, deze is weliswaar verborgen. De kracht is zo goed dat men het alleen maar in hun voordeel kan gebruiken.

Actually we have one, but it's separate. PC and 360 are in one room. The PS3 room is separate because we have some secret technologies being developed there which are not related to CryEngine 2. Our PS3 development is going deeper than many people assume right now.

We have a console game in development right now which won't be announced for a while. It's a complete departure from Crysis and Far Cry, it's not a first-person shooter. For that, we're optimising technology, but for another reason, the future in general, there is a dedicated PS3 team.

De PS3 is dus gewoonweg nog een heel stuk sterker dan je zou vermoeden, wat zal dat ons over een paar jaar wel niet gaan brengen?!

BRON: PS3Focus.nl

Wist ik wel dat de ps3 veel verborgen kracht in zich had. Ik werd al gek van de 360 fanboys die zeggen dat games er op de 360 beter uit zien als de ps3. Nu zijn sommige games op 360 misschien nog beter maar over 2 jaar niet meer :Y.

Ik heb vandaag ook gelezen dat ieder level in killzone 2 2gb groot zal zijn. Als het spel dus op dual layer DVD gepropt zou moeten worden passen er met geluk 4 levels op :D.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Wist ik wel dat de ps3 veel verborgen kracht in zich had. Ik werd al gek van de 360 fanboys die zeggen dat games er op de 360 beter uit zien als de ps3. Nu zijn sommige games op 360 misschien nog beter maar over 2 jaar niet meer :Y.

Ik heb vandaag ook gelezen dat ieder level in killzone 2 2gb groot zal zijn. Als het spel dus op dual layer DVD gepropt zou moeten worden passen er met geluk 4 levels op :D.

Jep. Maar als iedereen luister naar EA Games, dan komt het niet goed met deze wereld. Want volgens hun is het ontwikkelen voor de PS3 gewoon erg moeilijk. Ze zeggen daarom "it sucks". PS3 is gewoon veel krachtiger dan de 360, daarom is die ook duurder. Overigens neemt Blu-Ray de nodige opslagruimte met zich mee en daarmee is het de ultieme next-gen console.

hoe kun je met je PS3 op internet

want bij mij lukt dit niet hij zegt steeds DNS error ik probeer een internet connection test ip is juist maar hij zegt dns

error.en op me pc zegt hij dat er een conflict is tussen de IP's

dus iemand weet wat ik moet doen ???

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Bewerkt: door gtafreak007
Geplaatst:
hoe kun je met je PS3 op internet

want bij mij lukt dit niet hij zegt steeds DNS error ik probeer een internet connection test ip is juist maar hij zegt dns

error.en op me pc zegt hij dat er een conflict is tussen de IP's

dus iemand weet wat ik moet doen ???

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Heb je de PS3 de zelfde IP geven als je PC?

Zo ja verander je PS3 IP. ;)

hij blijft steeds zeggen

An Error occured during communication with the server

This is an DNS error

(80710102)

bij internet connection test wat moet ik nu doen

???

weet er echt niemand wat ik moet doen ??

Mvg gtafreak07 :sigaar:

Bewerkt: door gtafreak007
Geplaatst:

80710102 = PS3 kan zich niet verbinden met de router d.m.v. huidige IP informatie. Probeer de router te herstarten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...