GTAFreak007 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 en hoe moet je dat doen ?? ik heb 5 ingangen ik steek het in 2 of 4 dus hoe moet je hem herstarten ?? Mvg gtafreak007 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 en hoe moet je dat doen ??ik heb 5 ingangen ik steek het in 2 of 4 dus hoe moet je hem herstarten ?? Mvg gtafreak007 Heb je bij de instellingen DNS wel uit gezet, zede hoeft niet aan te staan. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 maar nog een vraagje mag je PC opstaan of moet die uit want snap er nog niet veel van khad ergens op een site gelezen dat je je IP adres moet invullen en het laatste 1 bijtellen en dan voor 1ste dns je Standaard Gateway en voor 2de allemaal 0 en je moest een update hebben 1.50 maar ik hab al 1.90 dus dat werkte ook niet ik zal straks dus effe kijken Mvg gtafreak007 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Volgens mij kies jij bij proxy op aan zetten (enable ofzo), deze moet je uit zetten. Ik heb nooit een standaart getaway in hoeven vullen, en ook nooit ip adres. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 maar ik kies manueel IP adres en alles invullen en Proxy kies ik do not use dus weet ik het nog niet maar waar kan je je Router opnieuw opstarten ??? Mvg gtafreak007 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 maar ik kies manueel IP adres en alles invullen en Proxy kies ik do not usedus weet ik het nog niet maar waar kan je je Router opnieuw opstarten ??? Mvg gtafreak007 Heb je adresinstellingen wel op automatisch staan, als je deze op automatisch zet vraagt de ps3 niet om de ip adres (bij mij). Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) ik zal straks eens alles automatic doen en de router herstarten hoe doe je dat ?? maar als ik nu Internet Connection Test doe met een IP adres dat ik invul zegt hij bij IP succedeed en Dns failed en ik dacht dat als hij het automatisch deed dat het niet werkte maarja straks wel doen ben nu bezig met iets zal je strax laten weten of het werkt Mvg gtafreak007 Bewerkt: 2 september 2007 door gtafreak007 Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ja ik geloof dat ik dit probleem eerst ook had omdat ik in onze router inhad gesteld dat hij de ssid moest verbergen en dan verder geen wachtwoord gedaan. Dus als er bij SSID nix staat moet je even kijken wat je SSID is in je router en dan invullen, had ikgedaan maar werkte nog steeds niet toen deed ik met HoofdLettErS en toen werkte het wel mischien iws dit niet jouw probleem maar probeer het is. Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb een vraag ik heb de game super rub a dub gekocht in de ps store en als ik me hdd nou formatteer kan ik die game dan zonder opnieuw te moeten betalen gewoon weer downloaden of niet? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb een vraag ik heb de game super rub a dub gekocht in de ps store en als ik me hdd nou formatteer kan ik die game dan zonder opnieuw te moeten betalen gewoon weer downloaden of niet? Van een of ander amerikaans forum: Yes you will lose it all.If you have purchased games from PSN you wont have to pay again,they are stored in your psn account.You will have to redownload them again tho. Je moet gewoon na het formateren ergens rechts boven in de PSN klikken en dan krijg je alles wat je gedownload hebt. Omdat je al eerder gedownload hebt kan je Super Rub a Dub gewoon aanklikken en dan opnieuw downloaden. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Maar dat is niet voor altijd volgens mijn naar 3 keer downloaden is die weg uit de lijst, bij Warhawk is het 5 keer. Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Maar dat is niet voor altijd volgens mijn naar 3 keer downloaden is die weg uit de lijst, bij Warhawk is het 5 keer. Ja is wel slim anders kan je andere mensen die je vertrouwd even jouw wachtwoord geven dan gaan ze op jouw account en kunnen ze alle gekochte games ook gratis krijgen. Dan ga ikmijn ps3 maar eens formatteren want ik wil linux erop. Reageren
Dastard Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb een PS3.Ik heb een starter pack. Maar,als ik resistence:fall of man online speel hoor ik gasten met hun headsets.Nu wil ik weten,hoe sluit je een headset op een PS3 aan? Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb een PS3.Ik heb een starter pack.Maar,als ik resistence:fall of man online speel hoor ik gasten met hun headsets.Nu wil ik weten,hoe sluit je een headset op een PS3 aan? Dat ligt er aan welk type headset je hebt (USB of Bluetooth), maar in grote lijnen gaat het als volgt:Stap 1: Je koppelt de headset aan je PS3(USB via USB aansluiting, Bluetooth via instellingen, randapperatuur, bluetooth-apparaat registrere) Stap 2: Je gaat naar: instellingen, randapperatuur, instellingen audioapparaat en je volgt de instructies op je scherm. Stap 3: druk op bevestigen en hij is klaar voor gebruik. Let op: De PS3 ondersteund alleen USB en Bluetooth headsets alle overige Niet. Succes ermee, Ikkes. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Maar dat is niet voor altijd volgens mijn naar 3 keer downloaden is die weg uit de lijst, bij Warhawk is het 5 keer. Ja is wel slim anders kan je andere mensen die je vertrouwd even jouw wachtwoord geven dan gaan ze op jouw account en kunnen ze alle gekochte games ook gratis krijgen. Dan ga ikmijn ps3 maar eens formatteren want ik wil linux erop. Linux heb ik er ook op zitten, het lukt me alleen niet om internet verbinding te maken in linux. Na het installeren van linux moest ik iets van 20 gig aan demo's opnieuw downloaden. En die methode om games te verspijden wordt best veel gebruikt, volgens mij werkt een game 5 keer om te downloaden, zo hoeft iedereen maar 1 euro te betalen voor een game van 5 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.