onbekendeIV Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 zelfs als het naar rook stinkt dan maak je het toch gewoon schoon. De rook geur blijft meestal altijd of heel lang hangen in de plastic. voorbeeld: Een keer had ik onze voormalige auto waarin zo is in afgepaft door de voorgaande eigenaren schoon gemaakt. echt helemaal met allemaal van die middeltjes en luchtjes. maar naar een tijdje als de geurtjes waren uitgewerkt kwam de rook geur weer terug. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 zelfs als het naar rook stinkt dan maak je het toch gewoon schoon. Die shit zit overal, rook gaat zit samen vormen met stof, stof ziet er bruin uit en plakt. Krijg je er vrijwel nooit meer uit, ik heb hier een voeding staan die uit een ruimte komt waar veel gerookt is. Van alles geprobeerd om hem goed te laten ruiken, maar niks baat, het blijft in de kleine hoekjes en plekjes zitten en dan blijft zo'n ding gewoon stinken. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Hmm ok, we zullen zien Vandaag ook mijn PS3 uit een gehaald, ook voor regulier onderhoud Helemaal stofvrij gemaakt zoverre dat ging, en ben tevreden Natuurlijk een paar pics geschoten: Filmpje om te checken of de bluray speler het nog deed, omdat ik de ribbon cable niet goed erin kreeg, blijkbaar wel dus Echt iets voor jou dat VW logo bij je xbm van je ps3 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 zelfs als het naar rook stinkt dan maak je het toch gewoon schoon. Die shit zit overal, rook gaat zit samen vormen met stof, stof ziet er bruin uit en plakt. Krijg je er vrijwel nooit meer uit, ik heb hier een voeding staan die uit een ruimte komt waar veel gerookt is. Van alles geprobeerd om hem goed te laten ruiken, maar niks baat, het blijft in de kleine hoekjes en plekjes zitten en dan blijft zo'n ding gewoon stinken. Hoeveel GB PS3 heb jij? En hoe krijg je dat embleem bij je XMB menu? Want 't is een thema met een VW embleem als achtergrond? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 (bewerkt) Echt iets voor jou dat VW logo bij je xbm van je ps3 Jwz Hoeveel GB PS3 heb jij? En hoe krijg je dat embleem bij je XMB menu? Want 't is een thema met een VW embleem als achtergrond? 40GB En dat klopt, is een dynamische theme van Sony, de en met een programma(tut hier) kon ik bepaalde themes aanpassen.Toen alle dynamische shit weggehaald op de plane ding na(is dat geel/blauwe wat sterker in licht wordt), en op dat plaatje VW teken geplakt En toen theme laten generen en op PS3 via een USB geïnstalleerd Ik moet alleen nog een theme vinden waar ik mooie iconen van kan jatten, maar in Amerika hebben ze bepaalde icoontjes niet en die mis ik dus op een EU PS3, wat ook niet uitziet dus. Bewerkt: 13 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Veel werk voor een VW logo Maar een tip voor degene met een 40 of 60 gb ps3, koop een nieuwe harddrive. Is super goedkoop. Ik had er een voor 60 euries en hij is 650 gb! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Veel werk voor een VW logo Maar een tip voor degene met een 40 of 60 gb ps3, koop een nieuwe harddrive. Is super goedkoop. Ik had er een voor 60 euries en hij is 650 gb! Jammer dat ik geen 3,5inch kan gebruiken, heb daar 4x 500 van namelijk Maarja, je moet er wat voor over hebben he, over dat logo ^^ Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Hey, ik heb een vraagje. Ik zou graag beginnen met m'n games op te nemen, en daar heb ik dus zo'n Capture Card voor nodig, maar kan iemand me precies uitleggen hoe het werkt en zo? En wat de beste keuzes qua Capture Cards zijn? Alvast bedankt! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Dit is een gevalletje dood en overleden, sorry.. Dat wordt opsturen naar Sony, andere manier van reparatie zoeken, of een nieuwe kopen.. Zullen we trouwens even verdergaan in het PS3 Topic? Dit heeft niet veel meer met GT5 te maken.. Ach ja, Sony word hem niet, hij is al een jaar over de garantie heen en is open geweest. Het is reball tijd Dan gaat er ook gelijk een Xbox 360 heen, en kijken of ze voor twee consoles een leuke prijs willen maken. Wel gek hoe het gebeurde, ik startte toenstraks de PS3 gewoon op, Denviper stuurde me een berichtje, stuurde ene berichtje terug en sloot daarna de PS3 af. Net wil ik hem opstarten en geeft ie ineens dit :S Reageren
Sentasi Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Verder niks geks? Fan die ineens hard gaat draaien ofzo? Zeker geen oranje lampje gezien met uitvallen? Een rood knipperend lampje schijnt ook te kunnen duiden op een kapotte voeding. Probeer hem een op te starten in de safe mode, en kijk of je een foutmelding krijgt. Verder wordt je van Google ook niet veel wijzer, behalve dat het overal dood en overleden is. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Verder niks geks? Fan die ineens hard gaat draaien ofzo? Zeker geen oranje lampje gezien met uitvallen? Een rood knipperend lampje schijnt ook te kunnen duiden op een kapotte voeding. Probeer hem een op te starten in de safe mode, en kijk of je een foutmelding krijgt. Verder wordt je van Google ook niet veel wijzer, behalve dat het overal dood en overleden is. Ik heb hem alweer op de operatie tafel liggen Hij zit weer in elkaar en ben nu bezig met een X360 aan de praat te krijgen dmv. martelpraktijken Laat ik het zo zeggen, dingen die ik met mijn geliefde PS3 niet ga doen Laat hem gewoon reballen en ga niet met föhns meer aan het werk, daar sloop je de zooi alleen maar mee en uiteindelijk gaat ie over 3 maanden weer stuk. Maar las dat het een slechte connectie kon zijn, dacht gelijk aan de Blu-ray ribbon kabel, die opnieuw ingestoken maar niks. Hij startte normaal op, gaf alleen geen beeld, fan ging niet gek doen, rode en groene lampje gaan samen branden voor een halve seconde en dan gaat de groene uit en blijft rood knipperen. Fan test blijft ie wel gewoon draaien, totdat het afgelopen is. Maar zoals je ziet, hij laat niet toe dat ik de safemode in ga, dus dat word hem ook niet. Filmpje Btw, Velaro was het volgens mij, dat reballen kost 80 euro inclusief btw en 6 maanden garantie van hun uit. Bewerkt: 15 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
Sentasi Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Waarom heb jij een hele andere voeding dan dat ik heb? Ik heb ook een 40GB model. Ja, stof bedekt de ventilatie openingen volledig.. M'n Blu-Ray ook nog btw, met die vage warmteplekken. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Mijn ps3 is 4 keer(!) kapot gegaan, net zoals jou een rood lampje, yellow light of death, kapotte blue ray speler, en nog wat... Nu is alles zo vaak stuk gegaan en gerapareerd dat er amper nog wat kapot kan gaan... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Waarom heb jij een hele andere voeding dan dat ik heb? Ik heb ook een 40GB model. Ja, stof bedekt de ventilatie openingen volledig.. M'n Blu-Ray ook nog btw, met die vage warmteplekken. Soow de ju, dat ding heeft een baard Maar wel raar dat jij een compleet andere voeding hebt dan ik :S Maar ik ga ervanuit dat de PS3 niet meer uit zichzelf gaat doen. Maar het zit me vandaag niet mee, was net aan de X360 bezig, zette wat kracht, breekt zo mijn schroevendraaier door midden -.- Reageren
TalkingPear Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Schroevendraaier van aluminium-folie zeker... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.