Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Thanks a f**king lot!!! dat moest ik weten, echt bedankt :D

Oh sh*t !!!

Edit :

Nu kom ik erachter dat het geluid het ook niet meer doet :'(

Op geen enkele TV, wat kan ik hieraan doen???

Alvast bedankt!

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks a f**king lot!!! dat moest ik weten, echt bedankt :D

Oh sh*t !!!

Edit :

Nu kom ik erachter dat het geluid het ook niet meer doet :'(

Op geen enkele TV, wat kan ik hieraan doen???

Alvast bedankt!

Het aansluiten en instellingen controleren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo, heb een tv gekocht, Full HD, ok. tv, zo'n goedkoop merk van Media Markt. Nu al spijt dat ik hem heb gekocht.

Als het beeld zwart is van de HDMI, verschijnen er allemaal zo'n grijze spikkeltjes, soort ruis. Als ik de helderheid even hoog zet als de pikkeltjes dan zie je ze niet meer, maar als ik de helderheid minder zet is het heel irritant.

Heeft trouwens game mode, maar de sharpness staat op maximum en het beeld is dan gewoon niet meer te genieten..

Wat zijn de beste waarden voor deze tv: kleur, contrast, brightness, sharpness? Bestaat er een website voor ofzo?

En PS3: RGB FULL RANGE of LIMITED? SUPER WHITE ON? weet echt niet wat ik moet instellen... HELP aub

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal PS3 topic. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik had iets vreemd vandaag, toen ik in een laadscherm was viel ineens mijn playstation 3 uit en een rood lichtje van de aan/uit knop bleef knipperen tot ik op de knop drukte. Daarna kon ik gewoon mijn playstation 3 terug aanzetten. (er moesten wel gegevens herstelt worden)

Het deed me denken aan de YLOD, ik heb trouwens een PS3 Slim. (120Gb) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had iets vreemd vandaag, toen ik in een laadscherm was viel ineens mijn playstation 3 uit en een rood lichtje van de aan/uit knop bleef knipperen tot ik op de knop drukte. Daarna kon ik gewoon mijn playstation 3 terug aanzetten. (er moesten wel gegevens herstelt worden)

Het deed me denken aan de YLOD, ik heb trouwens een PS3 Slim. (120Gb) :puh:

Dan was ie overhit, en is heeft hij voor jou veiligheid zichzelf uitgeschakeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb een probleem, het geheugen van mijn ps3 is vol.

Nu heb ik al een nieuwe/grotere HDD gekocht voor mijn playstation 3 alleen zit ik nog met het probleem dat ik mijn data nog moet overzetten.

Ik heb wel een externe HDD van Iomega (1Tb/USB 2.0), maar als ik deze aansluit aan mijn Ps3 (via USB aan mijn Ps3 en dan met de voeding voor de HDD zelf) herkent mijn Ps3 de HDD niet.

Wat moet ik nog doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als maatregel tegen tweedehands games zou ieder spel gekoppeld worden aan een Sony Entertainment Network-account.

Als het waar is koop ik de nieuwe Xbox wanneer die uitkomt.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een probleem, het geheugen van mijn ps3 is vol.

Nu heb ik al een nieuwe/grotere HDD gekocht voor mijn playstation 3 alleen zit ik nog met het probleem dat ik mijn data nog moet overzetten.

Ik heb wel een externe HDD van Iomega (1Tb/USB 2.0), maar als ik deze aansluit aan mijn Ps3 (via USB aan mijn Ps3 en dan met de voeding voor de HDD zelf) herkent mijn Ps3 de HDD niet.

Wat moet ik nog doen?

Sorry. misschien wel een late reactie, maar ik weet wel wat er misschien aan de hand is.

Als je USB stick/hdd Geformatteerd als een NTFS dan wordt hij niet herkent door de PS3, Dat had ik laatst met een 64GB stick van mijn maat. Deze was NTFS geformatteerd.

Je zou kunnen backuppen op een HDD/Stick die geformatteerd is als FAT(32). Deze worden wel herkent door de ps3.

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry. misschien wel een late reactie, maar ik weet wel wat er misschien aan de hand is.

Als je USB stick/hdd Geformatteerd als een NTFS dan wordt hij niet herkent door de PS3, Dat had ik laatst met een 64GB stick van mijn maat. Deze was NTFS geformatteerd.

Je zou kunnen backuppen op een HDD/Stick die geformatteerd is als FAT(32). Deze worden wel herkent door de ps3.

Helemaal correct, helaas is NTFS niet ondersteunt door de PS3 :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sony, vieze naaiballen dat het zijn.

Lanceren ze in het begin een PS3 die alle Playstation spellen afspeelt, die kost uiteindelijk teveel en halen ze de goeie functies eruit.

Die kost na zoveel jaar nog steeds te veel, halen ze er nog meer uit want belangrijk is.

Sony, is een uitsparing met een blauw ledje die gaat branden als er een cd in zit nou echt te veel? :S

Eerste PS4 wordt vast in een aluminium body gelanceerd en uiteindelijk na een jaar komt de slim die in een koekblik of tupperware doos wordt geduwd omdat het eerste te duur is.

Maargoed, de PS2 functie is er al lang uit, en nu bieden ze PS2 spellen aan op de store.

Waardoor het blijkt dat ze liegen want de goedkopere PS3's kunnen ook gewoon PS2 spellen uit de store spelen.

Conclusie, de PS2 emulator en bios zit gewoon in je software, iets waarmee ze schermde dat het niet ging omdat de 60GB dat in een aparte chip had zitten.

Dat kan, maar blijkbaar is dit meer winstgevend want PS2 spellen vanaf een cd gaat weer niet.

En de PS1 spellen, tja, stop die maar eens in je PS3, je wordt bang van het geluid dat ie dan maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jongens, ik ben er klaar mee. Sony behandeld mensen echt als een stuk stront... Wilde op mijn broers zijn account (hij is 18) de geboorte datum veranderen naar die van mij omdat we een keer een verkeerde hadden ingevuld en hem niet meer wisten... Krijg ik dit.

Geachte

Ik heb uw account verwijderd uit ons systeem. Als minderjarige en volgens de wet heeft u de recht nog niet om een account aan te maken tot u volwassen bent. Helaas kunnen wij deze aan u niet terugbezorgen. Uw ouders dienen zelf een account aan te maken en voor u een subaccount aan te maken.

Indien u verder nog vragen heeft kan u gerust antwoorden op deze mail.

Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op 020 658 1888 als u belt vanuit Nederland en 070 222 130 als u belt vanuit Belgïe van maandag tot vrijdag, van 09:00 tot 18:00. Het referentienummer van deze zaak is: 6793944.

Met vriendelijke groeten,

Melvin Vermeulen

Sony Entertainment Network Support

Ik zit nog geneens op het email account van dit PSN account en die gast verwijderd mijn/broers/vader account gewoon zonder ook maar na te denken. Volgens mij dachht hij dat ik degene was die de eignaar van het account was maar dat is dus niet zo... Ben er helemaal klaar mee, en dan te bedenken dat ik een ps3 slim wilde kopen...

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...