Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

En als de consument daardoor je product wel koopt? Dan laat je dat bedrijf echt niet 'wegrotten' hoor! _O_

Geplaatst:

Het is bull shit om een console niet te kopen omdat er geen rumble inzit wat eens in het uur begint te trillen. :{

Ik vind de rumble functie eerlijk gezegd maar irritant ik zat laatst fifa world cup te spelen begint dat pokke ding te trillen.

Geplaatst:
Het is bull shit om een console niet te kopen omdat er geen rumble inzit wat eens in het uur begint te trillen. :{

Ik vind de rumble functie eerlijk gezegd maar irritant ik zat laatst fifa world cup te spelen begint dat pokke ding te trillen.

Je kunt het ook uitzetten.

Ik denk trouwens ook altijd dat dat ding helemaal niet zo vaak trilt, maar meestal valt het je niet op. Als je het daarna uitzet, valt het wel op dat ie opeens niet meer trilt. Bijvoorbeeld bij het spelen van GTA trilt de controller veel vaker dan je denkt. Als je schiet of over een hobbeltje rijdt trilt hij al en je gaat mij niet vertellen dat je maar één keer per uur schiet of rijdt (in GTA dus). Ik vind het in ieder geval een fijne toevoeging waardoor je meer het gevoel krijgt echt in die game te zitten.

Geplaatst: (bewerkt)

'Sony heeft geen Grand Theft Auto 4 nodig'

Nieuws | 21 juni 2006 - Een medewerker van Sony, Jack Tratton, heeft in een interview enkele uitspraken gedaan over Grand Theft Auto 4. Tratton zegt dat het succes van de PlayStation 3 niet af zal hangen van het feit dat Grand Theft Auto 4 niet langer exclusief wordt uitgebracht voor een console van Sony.

Bij eerdere Grand Theft Auto-games gebeurde dit namelijk wel. GTA: San Andreas verscheen op de PlayStation 2 enkele maanden eerder dan de PC- en Xbox-versies. Bij Grand Theft Auto 4 zal dit echter niet het geval zijn.

Jack Tratton is niet bang voor het feit dat de Xbox 360 goedkoper is. In vergelijking biedt de PlayStation 3 volgens Tratton veel meer. Over de voorsprong van zo'n zes tot tien miljoen consoles wereldwijd maakt Tratton zich eveneens geen zorgen. 'Het is de bedoeling dat we meer dan honderd miljoen consoles wereldwijd zullen verkopen, waarvan meer dan vijftig miljoen in Noord-Amerika.'

Bron: InsideGamer

-------------------------

Zo dan, het arrogantie-metertje van Sony is voorlopig weer even aangevuld.. :cab:

Bewerkt: door Jowx
Volgens MegaGames.com komt sony met een leuke verrassing waar nog niets over verteld is. En waarmee de controller van de wii wel eens kan worden weggevaagd.

Een artikel op MegaGames.com beweert een betrouwbare bron dat Sony een nieuwe technologie heeft ontwikkeld die via de Eye-Toy gebruikt kan worden. Zo zou de Eye-Toy de gebruiker en zijn omgeving herkennen, en de bewegingen van de gebruiker ingame kunnen reconstrueren.

Om deze technologie te gebruiken zou de Eye-Toy dan uigerust worden met een sensor en een "brein" dat de bewegingen en omgeving interpreteert en vertaald.

Volgens de bron zou deze nieuwe Eye-Toy half november door Sony uitgebracht worden, waarna Logitech enkele maanden later eenzelfde camera zou uitbrengen voor de PC.

BRON

Weer een bewijs; Sony's controller is niet gejat

Chek dit

Zo se, zie je wel dat 't niet gepikt is, en dat laatste moment spul is door die rechtzaak !

Bewerkt: door meetlat

Volgens MegaGames.com komt sony met een leuke verrassing waar nog niets over verteld is. En waarmee de controller van de wii wel eens kan worden weggevaagd.

Een artikel op MegaGames.com beweert een betrouwbare bron dat Sony een nieuwe technologie heeft ontwikkeld die via de Eye-Toy gebruikt kan worden. Zo zou de Eye-Toy de gebruiker en zijn omgeving herkennen, en de bewegingen van de gebruiker ingame kunnen reconstrueren.

Om deze technologie te gebruiken zou de Eye-Toy dan uigerust worden met een sensor en een "brein" dat de bewegingen en omgeving interpreteert en vertaald.

Volgens de bron zou deze nieuwe Eye-Toy half november door Sony uitgebracht worden, waarna Logitech enkele maanden later eenzelfde camera zou uitbrengen voor de PC.

BRON

Weer een bewijs; Sony's controller is niet gejat

Chek dit

Zo se, zie je wel dat 't niet gepikt is, en dat laatste moment spul is door die rechtzaak !

Hoezo oude koeien uit de sloot halen, maak je je daar nog steeds druk om? :roll: Dit was al een behoorlijk tijdje min of meer bekend, beetje laat gemeld dus (next-gen eyetoy bedoel ik dan dus..). :puh:

Niemand heeft gezegd dat die controller gejat is, het idee om de sensor erin toe te passen is er pas door gekomen toen Nintendo het presenteerde. En dat laatste moment spul waar Sony al 2 jaar aan werkt klopt dus ook niet of wel soms?

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Misschien niet, maar het is wel toevallig dat ze met een controller komen en een jaar later met dit ontwerp komen om vervolgens te zeggen dat ze daar al jaren mee bezig waren. Waarom ben je dan niet meteen met deze controller aangekomen?

Geplaatst:

PlayStation 3 bezit toekomstige technologie?

De Wii wordt gezien als de meest revolutionaire console van de toekomst. De PlayStation 3 heeft echter nog iets achter de hand waar de meeste nog geen weet van hebben. Mensen die Minority Report gezien hebben zullen weten waar ik over ga praten. In de film zie je namelijk een speciale handschoen die Tom Cruise draagt. Met zijn handschoenen schuift hij geprojecteerde schermen heen en weer. In een recent artikel vinden we een soortgelijke techniek die voor de PlayStation 3 ontwikkeld zou moeten zijn/worden. Als Sony daadwerkelijk deze toekomste technologie zou kunnen intregreren in de PS3 dan lopen zij ongetwijfeld ver voor op de rest wat dat betreft. We zijn dan ook benieuwd naar wat men zal gaan brengen eind dit jaar. Wat zeker is, is dat Sony in ieder geval connecties heeft met het bedrijf die garant zou staan voor deze technologie.

minority-report.jpg

BRON

Geplaatst:

Leuke technologie, maar of ik nou met een handschoen aan m'n beeldscherm ga verkloten weet ik nog niet..

Ze moeten het iig wel goed uitwerken, kan een erg leuk concept zijn. :D

Geplaatst:

geloof ik niet van.

met dit soort technologie zou het al lang aangekondigt zijn geweest.

net alsof de wii nu pas aankondigt hoe de wii-controller werkt,zit geen logica in.

maar drm is de ps3 er niet slechter geworden! :D

Geplaatst:

Woow, is deze technologie er dan al?! :cab:

Najah lijkt me zeker vet, alleen ik geloof niet dat dit nog even "last minute" in de Ps3 gepropt zou kunnen worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...