Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ok sorry Jowx () foutje, het was velaro die zulke dingens overbodig vind, en dat de savegames groter dan 1kb zijn, zo ver was ik ook wel ik heb namelijk een psp, en ik praat abn, er aan uitkunnen is nog iets anders, en ik ken niets af van xbox omdat 't van microsoft is en das brol, en de nintendo helemaal niet omdat dat onderaan de ladder bengelt. Maar sommigen hier (dan spreek ik niet over velaro) hebben nog steeds niet door dat sony totaal geen game console wouw maken maar een media center ! De kans dat jouw pc op een brol-systeem draait is vrij groot. Maar sommige (dan spreek ik over Sony) hebben nog steeds niet door dat mensen die een PS3 willen kopen het doen voor de games, zie bijvoorbeeld de PSP die het heeft af moeten leggen tegen de NDS die toevallig van dat geval dat onderaan de ladder bengelt komt. OK; 1) Mijn pc draait niet op een brol systeem, ooit gehoord van LINUX 2) Windows is brol ja, elke hacker weet dat of mens die beetje weet over zulke dingens, windows is een ZEEF tegen vierussen en hackers, linux een stalen muur. en 3 gaan we moeilijk doen over een hoofdletter en ik weet er veel maar dan ook veel van want heb dualboot en ik hang van 's morgendsvroeg tot 's avondslaat voor mijn scherm, ik gebruik windows alleen voor te gamen omdat veel mensen de pracht van linux niet zien. Op nintendo ga ik niet op in. En dat laatste snap ik je niet helemaal maar het punt is dat sony zelfs nooit heeft gezegd dat het een game console is. 1 Windows is het meestgebruikte besturingssysteem van de wereld, dus logisch dat Velaro dat denkt 2 Daar heb je appart programma's voor En waarom ga je niet op Nintendo in? Nintendo probeert een andere manier van gamen naar je toe te brengen, en daarnaast ook niet gamers te berijken... Daar een discussie over ingaan is toch juist leuk? En over door mij onderstreepte stukje in wat je ook zei: ''ik praat abn'', daar ben ik het niet mee eens, om even een goed voorbeeld te noemen: Jowx, die praat echt goed ABN! Een spelfoutje is niet erg, maar probeer iets duidelijker te typen... Die apparte dingens, dat zijn die patchen en update's die je om de 5minuten krijgt waarna je moet herstarten dat voor niks goed is (maak tog ineens een kompleet systeem zoals linux) en ik ga niet in op nintendo omdat ik er nog maar 1x op gespeeld heb en der niets van weet. En ik doe hier hard mijn best om abn te typen, niet vergeten dat ik van België ben, meer bepaald antwerpen, en antwerps praten de hele dag door, en dan is een paar zinnen abn tippen... ik begrijp je ik ben ook van antwerpen en dan is het inderdaat ... om abn te typen maar euh.. mss. is het julie al opgevallen maar de ps3 van 60 gig heeft een zilver randje en de leters zijn ook zo maar gelooof me als je al veel op een ps3 hebt gespeelt en dan op een Xbox 360 zo veel verschil is het niet en als ik eerlijk mag zijn ik speel liever op een Xbox 360 dus .... fanboys... vergeet niet dat dit de eerste generatie ps3 games is... Vergelijk die met de eerste generatie xkut 360 en aanschouw het verschil. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Dat gaat er wel over, zelfs ik typ niet xbox360 zo maar nintendo terroriseren ?? neuh, mssn 1x ofzo maar moeite doen voor dat, voor mij is de strijd tussen xbox en playstation. Reageren
Yohan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ben ook geen Xbox fan, maare Mania wat dacht je van argumenten i.p.v je woorden meer kracht proberen te geven door te vloeken? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ok sorry Jowx () foutje, het was velaro die zulke dingens overbodig vind, en dat de savegames groter dan 1kb zijn, zo ver was ik ook wel ik heb namelijk een psp, en ik praat abn, er aan uitkunnen is nog iets anders, en ik ken niets af van xbox omdat 't van microsoft is en das brol, en de nintendo helemaal niet omdat dat onderaan de ladder bengelt. Maar sommigen hier (dan spreek ik niet over velaro) hebben nog steeds niet door dat sony totaal geen game console wouw maken maar een media center ! De kans dat jouw pc op een brol-systeem draait is vrij groot. Maar sommige (dan spreek ik over Sony) hebben nog steeds niet door dat mensen die een PS3 willen kopen het doen voor de games, zie bijvoorbeeld de PSP die het heeft af moeten leggen tegen de NDS die toevallig van dat geval dat onderaan de ladder bengelt komt. OK; 1) Mijn pc draait niet op een brol systeem, ooit gehoord van LINUX 2) Windows is brol ja, elke hacker weet dat of mens die beetje weet over zulke dingens, windows is een ZEEF tegen vierussen en hackers, linux een stalen muur. en 3 gaan we moeilijk doen over een hoofdletter en ik weet er veel maar dan ook veel van want heb dualboot en ik hang van 's morgendsvroeg tot 's avondslaat voor mijn scherm, ik gebruik windows alleen voor te gamen omdat veel mensen de pracht van linux niet zien. Op nintendo ga ik niet op in. En dat laatste snap ik je niet helemaal maar het punt is dat sony zelfs nooit heeft gezegd dat het een game console is. 1 Windows is het meestgebruikte besturingssysteem van de wereld, dus logisch dat Velaro dat denkt 2 Daar heb je appart programma's voor En waarom ga je niet op Nintendo in? Nintendo probeert een andere manier van gamen naar je toe te brengen, en daarnaast ook niet gamers te berijken... Daar een discussie over ingaan is toch juist leuk? En over door mij onderstreepte stukje in wat je ook zei: ''ik praat abn'', daar ben ik het niet mee eens, om even een goed voorbeeld te noemen: Jowx, die praat echt goed ABN! Een spelfoutje is niet erg, maar probeer iets duidelijker te typen... Die apparte dingens, dat zijn die patchen en update's die je om de 5minuten krijgt waarna je moet herstarten dat voor niks goed is (maak tog ineens een kompleet systeem zoals linux) en ik ga niet in op nintendo omdat ik er nog maar 1x op gespeeld heb en der niets van weet. En ik doe hier hard mijn best om abn te typen, niet vergeten dat ik van België ben, meer bepaald antwerpen, en antwerps praten de hele dag door, en dan is een paar zinnen abn tippen... ik begrijp je ik ben ook van antwerpen en dan is het inderdaat ... om abn te typen maar euh.. mss. is het julie al opgevallen maar de ps3 van 60 gig heeft een zilver randje en de leters zijn ook zo maar gelooof me als je al veel op een ps3 hebt gespeelt en dan op een Xbox 360 zo veel verschil is het niet en als ik eerlijk mag zijn ik speel liever op een Xbox 360 dus .... fanboys... vergeet niet dat dit de eerste generatie ps3 games is... Vergelijk die met de eerste generatie xkut 360 en aanschouw het verschil. je kan mss. een Xbox hater zijn maar vind je dit nu normaal ??? maar ik zit met een probleem wat moet ik kiezen en Xbox 360 of een ps3 60 gig. ? ik kan gwn. niet kiezen Reageren
Yohan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Kies voor het systeem waarvan jij het gevoel hebt de leukste games op uit komen, kan t bijna nie misgaan.. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Misschien een beetje oud nieuws, maar hier in Duitsland is de PS3 nu bij de Mediamarkt te bestellen voor €599,-. Veel te veel als je het mij vraagt.... Reageren
Jowx Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Waarom worden er hele quote-pyramides gemaakt..? Quote alleen de post boven je en laat de overige 6 posts eruit, het leest behoorlijk irritant imho. -------------------------------------------------- 150.000 stuks voor Groot Brittannië Sony heeft aangegeven dat men bij de lancering van de PlayStation3 een totaal van 150.000 consoles klaar zal hebben staan voor de Britse markt. Op dit moment is de XBOX360 ongeveer 325.000 keer over de toonbank gegaan in de UK. Hoeveel exemplaren er voor de Europese markt beschikbaar komen - in totaal - is helaas nog niet bekend gemaakt. Afgaande op de verkoop percentages van die andere next generation console, zouden we kunnen gokken dat het om ongeveer 600.000 exemplaren zou kunnen gaan. Bron: Ownage.nl -------------------------------------------------- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ben ook geen Xbox fan, maare Mania wat dacht je van argumenten i.p.v je woorden meer kracht proberen te geven door te vloeken? Wat moet ik beargumententeren dan? Ik zeg alleen vergelijk eerste lading x360 met ps3 games en aanschouw.... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Vergelijk die met de eerste generatie xkut 360 en aanschouw het verschil. Wat moet ik beargumententeren dan?Ik zeg alleen vergelijk eerste lading x360 met ps3 games en aanschouw.... Je zou bijvoorbeeld kunnen beargumenteren waarom je de xbox360 xkut360 noemt. Bewerkt: 5 juli 2006 door Piet-Herr Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Vergelijk die met de eerste generatie xkut 360 en aanschouw het verschil. Wat moet ik beargumententeren dan?Ik zeg alleen vergelijk eerste lading x360 met ps3 games en aanschouw.... Je zou bijvoorbeeld kunnen beargumenteren waarom je de xbox360 xkut360 noemt. 1. Ik mag M$ niet. 2. PS3 3. Bill Gates is lelijk ... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) 1. Ik mag M$ niet.2. PS3 3. Bill Gates is lelijk ... Fanboy dus. Bewerkt: 5 juli 2006 door Piet-Herr Reageren
Jowx Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 1. Ik mag M$ niet.2. PS3 3. Bill Gates is lelijk ... Conclusie: Fanboy in hart en nieren, maar dat was al een tijdje bekend.. -------------------------------------------------- Sony leent 545 miljoen Euro Zit Sony soms in de geld problemen? Voor het eerst sinds 10 jaar leent de grote reus namelijk een flinke smak geld bij verschillende bedrijven. Het schijnt dat meer dan 20 bedrijven 545 miljoen Euro (80 miljard Yen, om het Japans te houden) lenen aan Sony. De leningen geven Sony meer flexibiliteit dan problemen volgens Shinichi Tobe, woordvoerder Sony. Koji Kurata, nog een woordvoerder van Sony, voegde eraan toe dat de lening voor 'algemene doelen' gebruikt zal worden. Wat die doelen moge wezen, ik weet het niet. Wel zal Sony 68 miljoen Euro investeren in onderzoek met Samsung naar het maken van LCD schermen. Ook heeft Sony een grote kostenpost aan de productie van de Playstation 3 en het nieuwe Blu-Ray format. Wellicht dat dit ook te maken heeft met het lenen van een bedrag als 545 miljoen. Bron: Ownage.nl -------------------------------------------------- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) 1. Ik mag M$ niet.2. PS3 3. Bill Gates is lelijk ... Fanboy dus. Iedereen is toch wel ergens fan van, sommige zijn fan van ajax andere van psv en andere van feyenoord, dat zijn ook fanboys dus wat is het probleem? Bewerkt: 5 juli 2006 door Mania-92 Reageren
Jowx Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Iedereen is toch wel ergens fan van, sommige zijn fan van ajax andere van psv en andere van feyenoord, dat zijn ook fanboys dus wat is het probleem? Het verschil tussen een fan en een fanboy is er wel degenlijk. Een fanboy beargumenteerd zijn meningen niet, ziet alleen de positieve aspecten van het 'object' en negeert daarbij dus de negatieve. Alle andere concurrerende 'objecten' zijn voor een fanboy bij voorbaat al slecht en kansloos bij hun 'object'. Een fan is gewoon iemand die ergens een hobby aan heeft, zolang dit geen obsessie is en zolang er beargumenteerd wordt bij een mening is er niks mis met een fan, met een fanboy daarintegen.. Die zijn gewoon, tja.. Irritant.. In jouw geval is het 'object' dus de PlayStation®3, dit ter verduidelijking van bovenstaand verhaal. Bewerkt: 5 juli 2006 door Jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Iedereen is toch wel ergens fan van, sommige zijn fan van ajax andere van psv en andere van feyenoord, dat zijn ook fanboys dus wat is het probleem? Het verschil tussen een fan en een fanboy is er wel degenlijk. Een fanboy beargumenteerd zijn meningen niet, ziet alleen de positieve aspecten van het 'object' en negeert daarbij dus de negatieve. Alle andere concurrerende 'objecten' zijn voor een fanboy bij voorbaat al slecht en kansloos bij hun 'object'. Een fan is gewoon iemand die ergens een hobby aan heeft, zolang dit geen obsessie is en zolang er beargumenteerd wordt bij een mening is er niks mis met een fan, met een fanboy daarintegen.. Die zijn gewoon, tja.. Irritant.. In jouw geval is het 'object' dus de PlayStation®3, dit ter verduidelijking van bovenstaand verhaal. Wat nou als een "object" alleen maar positieve aspecten heeft? Dan ben je volgens jou theorie dus al een fanboy? Niet dat het erg is om fanboy te zijn. Fanboys blijven tenminste trouw, volgen de pers niet en wisselen niet steeds van mening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.