ietsAnders0 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Op justin.tv zijn al meerdere streams geweest met RDR. Eerste indruk was goed, geluiden van schoten en dergelijke waren ook hartstikke top! Aimen ging niet stroef maar lekker snel. BIJNAAA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Is dat Red Dead Redemption dan ongeveer net als Grand Theft Auto maar dan op paarden en in het wilde westen? Ik heb 20 euro in m'n portemonee en als ik wil ken ik meer krijgen dus als het een vette game is ga ik hem denk ik wel kopen voor de xbox 360. Zal wel weer een duur spel zijn. Want de prijzen van tegenwoordig is niet leuk meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Is dat Red Dead Redemption dan ongeveer net als Grand Theft Auto maar dan op paarden en in het wilde westen? Ik heb 20 euro in m'n portemonee en als ik wil ken ik meer krijgen dus als het een vette game is ga ik hem denk ik wel kopen voor de xbox 360. Zal wel weer een duur spel zijn. Want de prijzen van tegenwoordig is niet leuk meer. Reken maar op minstens €60,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 ... Reken maar op minstens €60,- Bij lange na niet: Bij Bart Smit heb ik 'm besteld voor 59,95 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 ... Reken maar op minstens €60,- Bij lange na niet: Bij Bart Smit heb ik 'm besteld voor 59,95 *facepalm* Ik hoop maar dat ik genoeg geld heb voor dit spel. Heb er namelijk best veel zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 4 nieuwe foto's!!!! http://www.gamersnet.nl/nieuws/201005/nieuwe_screenshots_red_dead_redemption_tonen_de_uitgebreide_fauna/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 ... Reken maar op minstens €60,- Bij lange na niet: Bij Bart Smit heb ik 'm besteld voor 59,95 *facepalm* Ik hoop maar dat ik genoeg geld heb voor dit spel. Heb er namelijk best veel zin in. Ik heb hem besteld bij de Bart Smit. Wanneer denken jullie dat ze hem binnen hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb hem besteld bij de Bart Smit. Wanneer denken jullie dat ze hem binnen hebben? Geen idee. Bij Game Mania verwacht ik een dag (met een beetje geluk 2) van te voren wel een smsje, maar bij Bart Smit weet ik het niet zo zeker. Is voor mij ook niet echt een games zaak, namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik ga hem pas ten vroegste vrijdag halen, maar waarschijnlijk zal gamemania hem al een dag op voorhand hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Zal wel weer een duur spel zijn. Want de prijzen van tegenwoordig is niet leuk meer. Zoals al jaren; gemiddeld 60 euro ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Red Dead Redemption is alweer uitgelekt voor de Xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik heb RDR besteld bij Game Mania en ik weet zeker dat ze hem wel een dag(of 2) voor de release al verkopen Ik kan niet wachten totdat ik het SMSje krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 @ hierboven, kheb 'm ook besteld, en ze verkopen 'm dus al eerder ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ik heb RDR besteld bij Game Mania en ik weet zeker dat ze hem wel een dag(of 2) voor de release al verkopen Ik kan niet wachten totdat ik het SMSje krijg Over dat SMSje Ik had een keer CoD4 daar besteld omdat ie uitverkocht was, krijg ik een half jaar daarna (!) een SMSje met de tekst: 'Sorry. CoD4 kan niet meer geleverd worden.' Ik had het spel in middels al ergens anders gekocht, maar anders zou ik hard genaaid zijn. Zo goed is Gamemania dus @ hierboven, kheb 'm ook besteld, en ze verkopen 'm dus al eerder ? Sommige winkels maken de fout door spellen al in de schappen te leggen voor de release datum. Maar R* kennende zullen de spellen pas een dag voor de release gebracht worden. >>> Door Kai-ShockWave: Link verwijderd van uitgelekte gameplay.<<< Bewerkt: 16 mei 2010 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Weet iemand waar ik deze game de limited edition nog even kan pre-orderen? Ik wil er maximaal €75 euro voor betalen en misschien €5 euro voor verzendkosten maar ik moet hem wel vrijdag hebben, anders ga ik naar Gamemania en preorder ik hem nog even, dan zal ik hem misschien 1 tot 2 dagen voor de release hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.