PowerPats Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Weet iemand waar ik deze game de limited edition nog even kan pre-orderen? Ik wil er maximaal €75 euro voor betalen en misschien €5 euro voor verzendkosten maar ik moet hem wel vrijdag hebben, anders ga ik naar Gamemania en preorder ik hem nog even, dan zal ik hem misschien 1 tot 2 dagen voor de release hebben.. het heet niks voor niks limited edition en het is al op volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Weet iemand waar ik deze game de limited edition nog even kan pre-orderen? Ik wil er maximaal €75 euro voor betalen en misschien €5 euro voor verzendkosten maar ik moet hem wel vrijdag hebben, anders ga ik naar Gamemania en preorder ik hem nog even, dan zal ik hem misschien 1 tot 2 dagen voor de release hebben.. het heet niks voor niks limited edition en het is al op volgens mij. Maar zouden ze niet denken, hé, die limited edition is wel heel populair, en we verdienen meer als we er meer van verkopen! Misschien dan iets minder limited ervan maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Limited Edition en de gewone versie verschillen bijna niks qua prijs, maar €5 meestal is dat €10 ongeveer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Ik denk dat de limited editions items wel eens een keer als dlc komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 ik zag hem al iemand op de xbox 360 spelen volgens mij zitten er veel secret achievements (story line) en er is ook één achievement die een beetje uit IV lijkt schiet een rockstar medewerker neer of iemand die deze achievement al heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 ik zag hem al iemand op de xbox 360 spelen volgens mij zitten er veel secret achievements (story line) en er is ook één achievement die een beetje uit IV lijkt schiet een rockstar medewerker neer of iemand die deze achievement al heeft Volgens mij zijn die al bekend hoor: KLIK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 De trophy/achievment Dastardly is lekker gemeen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) De trophy/achievment Dastardly is lekker gemeen Haha, 1e wat ik wou doen toen ik het spelhad . Alleen kon het toen nog niet. Trouwens: Als iemand nog twijfelt, DOEN! Echt de moeite waard Bewerkt: 17 mei 2010 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 De trophy/achievment Dastardly is lekker gemeen echt gruwelijk gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 De Achievements zien er al lekker uit. En nee, dit spel is niet super overhyped. Hij gaat het ook waarmaken. En ik hoop nog steeds dat hij echt tot aan de nok toe gevuld zit met Easter Eggs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Weet iemand waar ik deze game de limited edition nog even kan pre-orderen? Ik wil er maximaal €75 euro voor betalen en misschien €5 euro voor verzendkosten maar ik moet hem wel vrijdag hebben, anders ga ik naar Gamemania en preorder ik hem nog even, dan zal ik hem misschien 1 tot 2 dagen voor de release hebben.. Bij Gamemania moet je de Limited edition niet pre-orderen. Das helemaal uitverkocht daar Ik heb ook een paar keer geprobeerd het te pre-orderen maar dat wou niet En nu moet ik het met de gewone versie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 En nu moet ik het met de gewone versie doen Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie . Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) De Achievements zien er al lekker uit. En nee, dit spel is niet super overhyped. Hij gaat het ook waarmaken. En ik hoop nog steeds dat hij echt tot aan de nok toe gevuld zit met Easter Eggs. Kheb tot nu toe geen enkele easteregg gevonden, komt ook omdat het ook vooral land/zand is . Maarja zodra iedereen het spel heeft zullen ze natuurlijk wel gevonden worden EDIT: Cheats worden ook de bomb. Je hebt infinite ammo cheats e.d Bewerkt: 17 mei 2010 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 ik hoop dat ie vele gameuurtjes meegaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 En nu moet ik het met de gewone versie doen Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie . Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde . Dat weet ik maar wat mij het meest obsedeerd is die zwarte War Horse zou de beste paard uit het spel zijn. De Golden gun pack is volgens mij dezelfde geweren als in de normale versie maar dan in het goud Dat intresseert mij niet zoveel. Het is mij ook opgevallen dat er geen EE zijn te vinden in de trailers van RDR. Ik had op z'n minst verwacht dat er wel iets op de uithangborden van de winkels en salloons zou staan maar in de trailer stonden er gewone dingen in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.