Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 De Achievements zien er al lekker uit. En nee, dit spel is niet super overhyped. Hij gaat het ook waarmaken. En ik hoop nog steeds dat hij echt tot aan de nok toe gevuld zit met Easter Eggs. Kheb tot nu toe geen enkele easteregg gevonden, komt ook omdat het ook vooral land/zand is . Maarja zodra iedereen het spel heeft zullen ze natuurlijk wel gevonden worden EDIT: Cheats worden ook de bomb. Je hebt infinite ammo cheats e.d Kun je je gewoon even stil houden? Wij willen ook graag verrassingen houden. -Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 En nu moet ik het met de gewone versie doen Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie . Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde . Dat weet ik maar wat mij het meest obsedeerd is die zwarte War Horse zou de beste paard uit het spel zijn. De Golden gun pack is volgens mij dezelfde geweren als in de normale versie maar dan in het goud Dat intresseert mij niet zoveel. Het is mij ook opgevallen dat er geen EE zijn te vinden in de trailers van RDR. Ik had op z'n minst verwacht dat er wel iets op de uithangborden van de winkels en salloons zou staan maar in de trailer stonden er gewone dingen in. Met de twee golden guns krijg je 2 maal zoveel fame als je iemand ermee neerschiet. Ook krijgen wij het Dead-Eye pak, waarmee je Dead Eye meter 2 keer zo snel opvult. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 En nu moet ik het met de gewone versie doen Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie . Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde . Dat weet ik maar wat mij het meest obsedeerd is die zwarte War Horse zou de beste paard uit het spel zijn. De Golden gun pack is volgens mij dezelfde geweren als in de normale versie maar dan in het goud Dat intresseert mij niet zoveel. Het is mij ook opgevallen dat er geen EE zijn te vinden in de trailers van RDR. Ik had op z'n minst verwacht dat er wel iets op de uithangborden van de winkels en salloons zou staan maar in de trailer stonden er gewone dingen in. Met de twee golden guns krijg je 2 maal zoveel fame als je iemand ermee neerschiet. Ook krijgen wij het Dead-Eye pak, waarmee je Dead Eye meter 2 keer zo snel opvult. EN we krijgen de soundtrack. Maar die mieter ik direct weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Maar die mieter ik direct weg. Mieter die anders maar mijn richting uit, er zijn mensen die daar wel in zijn geïnteresseerd . Blijkbaar heeft die Limited Edition dus wel extra voordelen, misschien vind ik er nog eentje met veel geluk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Ach, geen limited edition voor mij heb 'm vandaag gepreorderd bij Gamemania en dan zit er een gunpack, een wat ik het meeste dan zou willen. Maar dat Fame is dat nou goed of slecht? Ik ga wel voor de "hero". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Ik heb 'm vandaag bestelt op bol.com en ik kan niet wachten, Ik Spring bijna uit elkaar van de spanning. :eten: En gellukkig dat ik er ook nog een warhorse bij krijg, Beste paard van het spel als ik het goed begrepen heb, Can't wait , Can't Wait , Can't Wait! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Graag spoilers in de spoiler tag zetten, mensen willen dat het een verassing blijft. Daarnaast quote-piramides vermijden s.v.p. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Ach, geen limited edition voor mij heb 'm vandaag gepreorderd bij Gamemania en dan zit er een gunpack, een wat ik het meeste dan zou willen. Maar dat Fame is dat nou goed of slecht? Ik ga wel voor de "hero". Ik zal voortaan spoilers zetten, maar om even op Venzio terug te komen Ja je krijgt per goede daad fame, hoemeer fame je krijgt hoe vaker mensen wat met je willen doen. Als jij bijvoorbeeld lage fame hebt willen mensen niet zo snel dat jij een missie voor ze doet (Ik heb het over zijmissies) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 ig, kan je ff linkje geven met de cheats van RDR? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Je hebt PB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb de intro van RDR al gezien op Youtube en het ziet er veelbelovend uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 @ hierboven Hoe heb je die gevonden ? ik kan ze niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Daar ga ik dus niet naar zoeken, ik wil alles pas weten wanneer ik het spel in mijn handen heb... ZOdat ik alles zelf kan ontdekken, ik ga niet dezelfde fout maken als bij IV, ik kende toen het spel al van top tot teen zonder het te hebben gespeelt... Dat is niet direct iets slecht, maar je wordt op die manier niet meer verrast . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 @ hearv Da's waar, maar kheb de intro toch al gelezen en nu maak 't niet uit meer of ik 'm zie xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Daar ga ik dus niet naar zoeken, ik wil alles pas weten wanneer ik het spel in mijn handen heb... ZOdat ik alles zelf kan ontdekken, ik ga niet dezelfde fout maken als bij IV, ik kende toen het spel al van top tot teen zonder het te hebben gespeelt... Dat is niet direct iets slecht, maar je wordt op die manier niet meer verrast . daar heb je gelijk in, ik wil geen SP gameplay zien, gewoon eerst spelen, en iemand in me friends-list heeft hem al gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.