Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mag ik het een bèta spel vinden? Het cover systeem is onafgewerkt, de AI mensjes lopen gewoon vaak door je schiet pad dinges heen, je paard rent in plaats van het vuurgevecht weg er juist naartoe. Don't get me wrong, het is een leuk spel, maar bij sommige missies zijn de cover elementen slecht geplaatst, slecht gebruikt, en irritant gemaakt. Je kan dan niet omhoog om te schieten, maar als je blijft bukken dan kunnen ze je ook raken. Irritant, gay en verslavend.

Nog iets wat ik weer geweldig vind, voor de XBox 360 is de SE er, voor allebei de consoles is de normale versie er... maar SE voor de PS3? Ho maar. Nu heb ik van GM gelukkig nog de "normale" versie gekregen, maar nou moet ik toch weer m'n luie reet verschuiven naar de stad om hem om te ruilen.

P.S, vind het grappig dat er niemand online zit xD

• Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

58

• vice infernusX

28

• Hayte

27

• Kai-ShockWave

26

Geplaatst:

Weet iemand trouwens een non lethal way om een crimineel te arresteren ? Ik schiet ze altijd in hun benen en dan vallen ze neer maar dan strompelen ze weer verder, En dan schiet ik ze weer in hun benen, maar dan gaat ie dood. :puh:

Geplaatst:

Gewoon, met je paard er naar toe rennen, lasso pakken. Richten, lasso *schieten*, richt knop ingedrukt houden (omdat hij anders de lasso loslaat, wat eigenlijk best falend is), driehoekje om je paard af te gaan, dicht bij die gast komen (nog steeds de linker trigger ingedrukt houden), en dan driehoekje om te hogtieen.

Geplaatst:

Oh want in een missie had ik een bandiet onschadelijk gemaakt door hem in zijn bene te schieten. Dat geld dus alleen in die missie dus. Ok bedankt voor je hulp. :puh:

Geplaatst:

Weet iemand wanneer je een lasso krijgt? Na een missie of een zijmissie?

Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij komt dit na de missie

Wild Horsen, Tamed Passions

Geplaatst:

Zit er geen radio op de paarden

Nee. :7

Maar je hebt wel een soort van achtergrond muziek, maar die is nogal stil. :puh:

Geplaatst:

Ik hoor de muziek heel vaak.:Y Maar het klinkt wat mysterieus...:7 Niet eng, maar voor degenen die niet tegen zulke geluiden kunnen.:puh:

Geplaatst:

Zo. Ik heb een paar vraagjes:

- Wat vinden jullie van de game? Had je er meer van verwacht of voldoet hij aan al jouw verwachten?

- Is er veel vrijheid of is het redelijk lineair?

- Is er een grote gelijkenis met GTA qua gameplay?

- Is hij de moeite waard?

Zo krijg ik een idee van de game en kan ik een oordel vellen over een eventuele aankoop. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Zo. Ik heb een paar vraagjes:

- Wat vinden jullie van de game? Had je er meer van verwacht of voldoet hij aan al jouw verwachten?

Ik vind het zelf een topgame. Qua gameplay, mogelijkheden, verhaal, personages. Voor mij is hij precies zoals ik gedacht had, namelijk geweldig.

Het enige wat ik tot nu toe vindt tegenvallen is de Free Mode. Die is erg leeg, er lopen amper peds rond, en je hoort veel minder omgevingsgeluiden als in de SP heb ik het idee.

- Is er veel vrijheid of is het redelijk lineair?

De vrijheid is enorm. Als je niet met een missie bezig bent, kun je doen en laten wat je wilt. In en rond de dorpjes zijn genoeg activiteiten en mini games te beleven.

Al rijdend door de wereld doen zich ook tal van mogelijkheden voor, van het helpen van een vrouw die overvallen wordt tot het terugbrengen van een gestolen kluis. Tevens zijn er "strangers", vergelijkbaar met de random characters uit IV, maar dan ook weer een stukje uitgebreider.

In het begin zijn uiteraard nog niet alle delen bereikbaar. Andere game, zelfde verhaal. Bruggen zijn gesloten en er geldt een negatief reisadvies naar Mexico.

- Is er een grote gelijkenis met GTA qua gameplay?

Ja, gameplay is in grote lijnen hetzelfde, mss paar kleine dingetjes anders, maar voelt en speelt heel vertrouwd.

- Is hij de moeite waard?

Ja, ik vind van wel. De setting, het verhaal, de mogelijkheden en alles er omheen is een geweldige beleving, ik speel het echt met veel plezier. Er zitten (uiteraard) wat bugs in, maar daar heb ik nog geen last van gehad. Als je GTA goed vindt, vind je deze geweldig.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Ik raad je het ook aan en er zijn ook 4 challenges waarmee je een echte held in het westen kan zijn( of zo iets) Die 4 challenges zijn, schieten op bepaalde dieren, jagen op bepaalde dieren en dan hun huid krijgen, bepaalde planten verzamelen en iets met verborgen schatten maar dat heb ik zelf nog niet ontdekt. Ik vind die 4 challenges een van de leukste dingen van de game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...