Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Tuurlijk wel, het is dezelfde ontwikkelaar als GTA (Rockstar Games, alleen Rockstar San Diego doet mee). Rockstar Games is de uitgever, Rockstar San Diego is de ontwikkelaar... (en volgens wikipedia heeft North ook meegedaan, alleen zegt hij niet specifiek wat hij heeft gedaan). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ColaGlas Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Tuurlijk wel, het is dezelfde ontwikkelaar als GTA (Rockstar Games, alleen Rockstar San Diego doet mee). Rockstar Games is de uitgever, Rockstar San Diego is de ontwikkelaar... (en volgens wikipedia heeft North ook meegedaan, alleen zegt hij niet specifiek wat hij heeft gedaan). Het maakt ook niet uit, maar eigenlijk lok je zo publiek met een halve leugen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Rockstar Games staat nou eenmaal bekend om de Grand Theft Auto-serie. Zeg je Grand Theft Auto, dan zeg je Rockstar Games en geen Rockstar North of San Diego. Het hoofd-idee achter de succesvolle serie komt van Rockstar Games, verder laten ze het ontwikkelen door hun "dochterbedrijven" in Toronto, San Diego, London e.d. Maar laten we het weer over de game hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Ik ben volgens mij bij de laatste missie... heb hem alleen niet gehaald. En nee, het lag niet aan mij. In die missie komt er een cut-scene, dan moet je bukken en twee poppetjes afknallen. Dan weer een cut-scene, waarbij je te zien krijgt hoe je een gast achter een gattling gun kan pwnen. Alleen na die cut-scene had John Marston om de een of andere reden de cover verlaten, dus ik druk snel op de cover toets. In plaats van naar de cover te gaan waar hij net zat, gaat die kloot achter een verdomd paaltje coveren. Dus ik word helemaal verrot geschoten door die verdomde gattling gun natuurlijk. >>> Door Jowx: Plaats je het in het vervolg zelf in een spoiler? Dank u! <<< Verdomme. Bewerkt: 24 mei 2010 door Jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Heeft iemand enig idee welk nummer van de Soundtrack in de allereerste cutscene (met die boot) wordt gespeeld? Het nummer met de piano. Voor mensen die niet weten waar het precies over gaat, hier een filmpje met het nummer. (Gespoilered, voor mensen die het niet graag willen zien). http://www.youtube.com/watch?v=Qz8qPP1klFc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Volgens mij heet die gewoon Exodus in America. Speciaal gecomposeerd voor RDR. Ik heb het van de lijst van Wikipedia en daar staat op nummer 10 Exodus in America, precies dezelfde als hoe de missie heet. Red Dead Redemption Original Soundtrack 1. "(Theme From) Red Dead Redemption" 5:38 2. "Compass (Red Dead On Arrival Version)" (James Lidell) 2:59 3. "Already Dead" 1:31 4. "Redemption In Dub" 2:09 5. "Dead End Alley" 2:06 6. "Muertos Rojos (aka The Gunslinger's Lament)" 5:50 7. "Triggernometry" 5:23 8. "Estancia" 2:02 9. "El Club De Los Cuerpos" 6:24 10. "Exodus In America" 4:59 11. "The Shootist" 4:17 12. "The Outlaw's Return" 6:54 13. "Luz Y Sombra" 5:19 14. "Bury Me Not On The Lone Prarie" (William Elliot Whitmore) 2:24 15. "Born Unto Trouble" 3:12 16. "Far Away" (José González) 4:39 17. "Horseplay" 3:49 18. "Deadman's Gun" (Ashtar Command) 4:15 19. "Gunplay" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Weet iemand hoe het nummer heet naar de missie: "And The Truth Will Set You Free" Waar Dutch zichzelf vermoord door naar beneden te springen en je daarna onderweg naar huis bent? Story-line heb ik uitgespeelt in 14 uur, best wel snel dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Toen straks ook wat raars meegemaakt. Ik was via een vraagteken een berg opgestuurd. Daar stond iemand met een gebroken been, de dader was net weg. Dus ik achter de dader aan en lasso hem, en met mijn paard sleep ik hem terug (want er stond dat ik hem moest terugbrengen naar die kerel). Dus ik kom daar aan, maar er gebeurd niks. Terwijl ik hem wel heb terug gebracht. Toen dacht ik, als hij hem niet levend wil, dan maar dood. Maar dat was ook niet de bedoeling en dat was dus einde verhaal. Wat moest ik dan doen? Verder wel een vette game. Vooral paarden vangen is vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Tom, Ik denk dat je hem moet "Hogtie'n" ofzoeits, hem vast maakt zegmaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Volgens mij heet die gewoon Exodus in America. Speciaal gecomposeerd voor RDR. Ik heb het van de lijst van Wikipedia en daar staat op nummer 10 Exodus in America, precies dezelfde als hoe de missie heet. Red Dead Redemption Original Soundtrack 1. "(Theme From) Red Dead Redemption" 5:38 2. "Compass (Red Dead On Arrival Version)" (James Lidell) 2:59 3. "Already Dead" 1:31 4. "Redemption In Dub" 2:09 5. "Dead End Alley" 2:06 6. "Muertos Rojos (aka The Gunslinger's Lament)" 5:50 7. "Triggernometry" 5:23 8. "Estancia" 2:02 9. "El Club De Los Cuerpos" 6:24 10. "Exodus In America" 4:59 11. "The Shootist" 4:17 12. "The Outlaw's Return" 6:54 13. "Luz Y Sombra" 5:19 14. "Bury Me Not On The Lone Prarie" (William Elliot Whitmore) 2:24 15. "Born Unto Trouble" 3:12 16. "Far Away" (José González) 4:39 17. "Horseplay" 3:49 18. "Deadman's Gun" (Ashtar Command) 4:15 19. "Gunplay" That's him, dankje! Ik wil graag de Deadly Assasin Outfit, daarvoor moet ik alleen nog Mo van Barr vermoorden/gevangen nemen. Ik heb toentertijds wel een Wanted Poster van hem gezien, maar niet geaccepteerd (vanwege de lage prijs). Nu besef ik pas wat voor doms ik heb gedaan, aangezien ik hem nooit meer op een Wanted Poster in Armadillo zie staan. Byebye Deadly Assasin Outfit. Edit: Ik zie nu dat ik heb ge-dubbelpost, sorry. :$ Bewerkt: 24 mei 2010 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Als je de US Marshalls outfit wil, moet je dan na de laatste missie ALLE hideouts binnen 24 uur gametijd doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Weet iemand hoe het nummer heet naar de missie: "And The Truth Will Set You Free" Waar Dutch zichzelf vermoord door naar beneden te springen en je daarna onderweg naar huis bent? Story-line heb ik uitgespeelt in 14 uur, best wel snel dus! Dat is inderdaad enorm snel. Ik zit nu op zo'n 25 uur en ben net in Blackwater aangekomen. Maarja ik ben ook vooral bezig met Ranks, en Strangers, en jagen op dieren Helaas heb ik wel perongeluk op je spoiler geklikt, dat had ik niet willen weten -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) Weet iemand hoe het nummer heet naar de missie: "And The Truth Will Set You Free" Waar Dutch zichzelf vermoord door naar beneden te springen en je daarna onderweg naar huis bent? Story-line heb ik uitgespeelt in 14 uur, best wel snel dus! Dat is . Bewerkt: 25 mei 2010 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Lijkt me een leuk spel ook al is het in een ander tijdperk. Waarschijnlijk heb je ook zo'n leuke western sfeer. Ja, leuk verpest door het stadje ''Blackwater''. Ik zat dus helemaal in de sfeer van de cowboys, met steden zoals Armadillo e.d, toen ik ineens Blackwater binnen kon komen. Het eerste wat mij ergerde waren dat er tot mijn verschrikking auto's in die stad te vinden waren! Ten tweede, Straten die bekleed met stenen waren! Leuk, bedankt R*. Ik vind het spel een stuk minder leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Ja, leuk verpest door het stadje ''Blackwater''. Ik zat dus helemaal in de sfeer van de cowboys, met steden zoals Armadillo e.d, toen ik ineens Blackwater binnen kon komen. Het eerste wat mij ergerde waren dat er tot mijn verschrikking auto's in die stad te vinden waren! Ten tweede, Straten die bekleed met stenen waren! Leuk, bedankt R*. Ik vind het spel een stuk minder leuk. Als je de Intro had gezien had je dat ook geweten... daarbij is het toch goed dat het stadje erin zit. Het herinnert je eraan dat dergelijke steden toen ook bestonden hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.