Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Even een vraagje:

Bij mij lukt de missie The Sport of Kings and Liars van Nigel West Dickens niet. Hier moet je eerste worden van een paardenrace, maar ik blijf achterlopen op de andere racers en het lukt me niet om ze in te halen. Iemand tips voor deze missie?

Ik zag Jesperkaj RDR spelen, ik denk begin ook maar overnieuw met RDR. icon_mrgreen.gif

Goed zo, I let people play games when I play games.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje:

Bij mij lukt de missie The Sport of Kings and Liars van Nigel West Dickens niet. Hier moet je eerste worden van een paardenrace, maar ik blijf achterlopen op de andere racers en het lukt me niet om ze in te halen. Iemand tips voor deze missie?

Als het balkje rood begint te worden moet je even langzamer gaan zodat hij zich weer opvult. Vervolgens haal je een paar andere racers in en gebruik je weer dezelfde techniek. Zorg ervoor dat ze je niet in halen door de juiste snelheid aan te houden, en let vooral goed op het parcour. Voor je het weet neem je een té scherpe bocht en kun je weer opnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een andere manier, om namelijk Horse Pills te kopen, daardoor gaat de stamina van je paard een tidje niet op. Dat is veel makkelijker en je kunt er maximaal vijf hebben. Ze zijn te koop in de General Store.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg er ook voor dat je het snelste paard mogelijk hebt (op dat moment (welke hetzelfde paard is als degene die je krijgt van Bonnie)). Ook heb je Horse Pills en al die andere rotzooi niet persé nodig. Eerst op zijn top snelheid komen, dan dubbel tik, wacht een paar seconden (tot het stamina balkje weer stijgt), weer dubbel tik, weer een paar seconden wachten, etc... Het verlies in de snelheid is dan namelijk zo minimaal dat je nagenoeg in topsnelheid blijft rijden de gehele wedstrijd door (deze truc werkt natuurlijk ook buiten missies om).

Link to comment
Delen op andere websites

bounty's vangen en alle zijmissies doen: nightwatch(macfarlands ranch, blackwater, Chuperosa) horse breaking(chuperosa, ridgewood farm) win een potje: liar's dice blackjack en poker en nog wat shit. klaar. EASY AS CAN BE

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inlogt op Rockstar SocialClub > Red Dead > Red Dead Redemption > 100% kan je precies zien wat je nog moet doen. Erg handig!

Ohja. Dat was ik vergeten... :$ Bedankt! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...