Kai-ShockWave Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Nieuwe screens over de "Legends and Killers" DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Een bijl! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Red harlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Ik was vandaag zogezegd "off the map", maar dat vond het spel niet zo leuk geloof ik. Ik was al een aardig eindje op weg buiten de map, doen het beeld ineens zwart werd en het spel afsloot. Beetje jammer, die bergen in de verte riepen hard naar me.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Doet Rockstar eigenlijk iets aan al die bugs en glitches? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Zoals we van Rockstar gewend zijn, nope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Alweer nieuwe screenshots over de Legends and Killers Pack DLC. Je kunt deze nieuwe DLC volgende maand downloaden voor 800 Microsoft Points of via het PlayStation Network. Meer info <-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Ik snap niet dat mensen de DLC dom vinden (of uitmelkerij)? Als de zombie er al in zou zitten, zouden veel mensen dat niet leuk vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 En vergeet niet, dit spel is gewoon gemaakt om geld te verdienen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Alle spellen zijn gemaakt om geld mee te verdienen tegenwoordig, denk jij echt dat ze naar ons (gamers) luisteren? Ze doen zelf waar ze zin in hebben en bepalen alles binnen het team. Zolang ze maar tonnen met geld verdienen vinden hun het goed. Rockstar levert ons tenminste nog kwaliteit, en daar verdienen ze tenslotte ook nog bakken met geld mee. De game industrie draait tegenwoordig alleen nog maar om geld, maar bij sommige gaat het wel om kwaliteit gelukkig. Heb trouwens laatst gelezen dat het halve team van de makers van RDR is ontslagen, dit vind ik persoonlijk niet normaal meer. Artikel: Uitgever Rockstar heeft veertig man ontslagen bij Rockstar San Diego, de studio die verantwoordelijk is voor Red Dead Redemption. Dat heeft Kotaku vernomen van "bronnen die dichtbij de ontwikkelaar staan". Lees het bericht verder.. Het is natuurlijk niet anders maar toch blijft het mysterieus, er zal vast wel een reden wezen voor deze mensen. Een vervolg op RDR kunnen we voorlopig wel vergeten, en een eventuele PC versie waarschijnlijk ook.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Begin dit jaar kwamen er klachten naar buiten over de werkomstandigheden bij Rockstar San Diego. De persoon achter deze klacht, die anoniem wenste te blijven, schreef over verplichte langere werkdagen, verlengde deadlines met weinig rust en stressvolle situaties in het algemeen. Dat weet je toch dat er stress gaat zijn als je in zo'n industrie werkt? Net zoals deadlines en langere werkdagen... Omg, wat kan een mens toch kakken deze dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Je kan je niet voorbereiden op stress hoor, je kan nu wel zeggen dat het zeikerds zijn. Maar misschien gebeuren er daar wel de meest onmenselijke dingen, misschien moeten ze daar wel 18 uur per dag werken om hun deadline te halen. Stress kan je niet wegnemen met een pilletje te slikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Je kan je niet voorbereiden op stress hoor, je kan nu wel zeggen dat het zeikerds zijn. Maar misschien gebeuren er daar wel de meest onmenselijke dingen, misschien moeten ze daar wel 18 uur per dag werken om hun deadline te halen. Stress kan je niet wegnemen met een pilletje te slikken. Hmm, als je bij zo'n bedrijf gaat werken weet je dat je niet rustig kunt treuzelen. Je weet dat er een deadline op staat, en dat brengt stress teweeg. Net zoals bij een film. En als je die stress niet aan kan, moet je er niet bij gaan werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik had gisteren echt een rare bug; Ik stuiterde met paard en wagen van de berg af en toen viel die hele kar om en ik lag op de grond en kon niet bewegen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.