Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

@EOTR;

Ze hoeven toch niks over de storyline te verklappen? Bij de EFLC, bijvoorbeeld, speel je toch ook niet met Niko? Maar ik heb niemand horen roepen heuh? is Niko dood ofzo?

Lijkt me wel een geinige DLC, maar 10 euro is mij, nog steeds, te veel. Hoeveel marketing ze ook in m'n neus duwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

die zombiebeer en de massa maken me een beetje bang :cab:

p.s.

wat doet John Marston daar(levend zonder er dood uit te zien)?

>>> Door Visser23: Berichten samengevoegd. Gebruik volgende keer de 'Bewerk/edit'-knop s.v.p.<<<

Omdat John Marston een remedie moet zoeken op de zombie plaag en als hij een zombie is dan zal hij moeilijk iets gaan zoeken tegen zichzelf. :7

Anderzijds:

Als je hier met Jack zou spelen dan zou rockstar al verraden dat John Marston op het einde van de story zal sterven en je met Jack moet verder spelen. :puh:

ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit middenin de storyline hoort

gezien marshall johnson en john marston

Link to comment
Delen op andere websites

Deze nieuwe RDR pics zijn er! Zoals je ziet zijn het zombie-dieren!

>>> Door Kai-ShockWave: Screenshots kunnen gewoon in dit topic. Verplaatst. <<<

rdr_undead_bears01.jpg

rdr_undead_cougars03.jpg

undead_zombiecougar1.jpg

undead_zombiecougar2.jpg

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat ik deze ga kopen. Eindelijk de Storyline uitbreiden. Dat vind ik veel leuker dan multiplayer een beetje aanpassen. En het ziet er zo vet uit, maar nog belangrijker, de zombies klinken in de trailer zo echt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand het al heeft gemerkt, maar het Hunter and Trading pakket is vandaag uitgekomen op PSN (niet zeker of het ook op Live is, waarschijnlijk toch wel). Apart dat niemand anders het al heeft gezien.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/10211/free_hunting_and_trading_outfits_pack_for_red_dead_redemption_now_available.article

huntingtrading_outfits.jpg

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

En ze zien er stoer uit. Maar als je kijkt wat voor challenges je ervoor moet halen, bijvoorbeeld 5000 pond aan vlees bij elkaar jagen. Dat duurt wel eventjes. Of $200 aan bloemen plukken. Ik ben lekker overnieuw begonnen, geen zin om doelloos nog een ton aan vlees binnen te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand het al heeft gemerkt, maar het Hunter and Trading pakket is vandaag uitgekomen op PSN (niet zeker of het ook op Live is, waarschijnlijk toch wel). Apart dat niemand anders het al heeft gezien.

Inderdaad ook op XBL, ook daar gratis. En volgens mij al redelijk bekend ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...