Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

Is Undead Nightmare nou ook te spelen als je geen RDR hebt?Dat kan nu ook met de GTA IV DLC, en UN ligt nu ook los in de winkel.

Ja, als je UN in de winkel op disc koopt kan je het spelen zonder de gewone Red Dead Redemption. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Oh ja, het blijft wel gtaforum..

Maak dan een GTA/RDR clan, organiseer 4 clan evenementen per maand en speel 3 keer RDR en 1 keer GTA ofzo :)

Tja, dacht ik al. Maar dat is ook weer zo'n gare truc en ik heb geen GTA op PS3, oh wel op PC. :) Maar dan moet je clan in het punt staan van GTA en niet van RDR. Mij lijkt het ook niet erg, al zou ik willen, in dit RDR gedeelte een topic aan te maken. Tja, is misschien ook wel zoveel gedoe, ondanks dat ik wel leuke ideetjes heb. Maarja, dat vind ik leuk...

Zoals TekaLoca al zegt, kun je inderdaad bij LibertyKillerZ komen. Ik ben er zelf lid van en we spelen heel soms nog wel een Red Dead Redemption meeting, maar ook niet intensief. Dus niet zo vaak. Natuurlijk kun je altijd een verzoek sturen naar de leader/co-leader. ;)

Heel soms is niet wat ik zoek. Als er dan net één event/meeting is en dan kan ik weer net niet. Naja, ik lees zo wel even alles écht goed door en kijk ik wat er nog meer gespeeld wordt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik zit nu op 99 procent. xD Nog 10 bounty locaties en heb de 100 procent. :> Pas heb ik ook die twee extra outfits gedownload en die heb ik ook gehaald. :) Voor die hunter outfit moest je een legend jackalop vermoorden en skinnen, geen idee wat het was! Ik schiet later gewoon een diertje dood en skin hem, bleek het zo'n jackalop te zijn.

Wat een geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Is het eigenlijk ook mogelijk om een soort clan te beginnen in plaats van elke keer iemand uit te nodigen voor je posse???

nee maar je kan dat wel samen afspreken.

en zelf heb ik nog een vraag ik wil met iemand anders RDR online doen maar dan zegt hij dat de verbinding niet overeenkomt iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het eigenlijk ook mogelijk om een soort clan te beginnen in plaats van elke keer iemand uit te nodigen voor je posse???

nee maar je kan dat wel samen afspreken.

en zelf heb ik nog een vraag ik wil met iemand anders RDR online doen maar dan zegt hij dat de verbinding niet overeenkomt iemand een oplossing?

Ik heb vaak het zelfde probleem, vooral als ik probeer een Gang Shootout of welke andere mode te doen behalve Free Roam.. Zegt hij steeds:

"Connection lost due connection problems with other players."

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien je NAT type? Ik had ook soms dat probleem, toen had ik het voor elkaar gekregen m'n NAT type van 3 naar 2 te krijgen en het ging beter. Maar ik heb eigenlijk nog steeds niet het gevoel dat het helemaal goed is, ik kom soms in lege server. Trouwens, ik werd pas door iemand uitgenodigd en dat ging wel goed.

Dus je moet denk ik even je NAT Type checken, bij PS3 is 3 slecht en bij 360 weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Misschien je NAT type? Ik had ook soms dat probleem, toen had ik het voor elkaar gekregen m'n NAT type van 3 naar 2 te krijgen en het ging beter. Maar ik heb eigenlijk nog steeds niet het gevoel dat het helemaal goed is, ik kom soms in lege server. Trouwens, ik werd pas door iemand uitgenodigd en dat ging wel goed.

Dus je moet denk ik even je NAT Type checken, bij PS3 is 3 slecht en bij 360 weet ik niet.

Als je 2 hebt verdwijnt het binnen een week weer naar 3 en blijft het strict.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...